🌸5

937 95 27
                                    

ცოტახანი გაშტერებული მიყურებდა, შემდეგ კი ხელი აღმართა და სილის გაწნა დააპირა...
_____________________________________________
Chapter 5
გამომეღვიძა...
სულ ოფლიანი ვიყავი , ასეთი საშინელი სიზმარი ჯერ არ მინახავს . ჯერ კიდევ შოკში ვიყავი , და შოკიდან ვერ გამოვდიოდი .

ლოგინზე წამოვჯექი , საათს დავხედე დილის ხუთი საათი იყო, ეგრევე სააბაზანოში შევედი და წყლის ქვეშ დავდექი , ვფიქრობდი სიზმარზე , და ვხვდებოდი რომ ეს კარგის მომტანი არ იყო , რაღაცას მიმანიშნებდა , მაგრამ რას არ ვიცი ...

ზუსტად ორმოცუ წუთი გავჩერდი და გამოვედი , ტანსაცმელი
მოვირგე და ლოგინზე დავჯექი .

ვცდილობდი დავწყნარებულიყავი და ეს ყველაფერი რაღაც სულელურ სიზმრად ჩამეთვალა , მაგრამ არ შემეძლო .

როდესაც ჰარი გაიგებდა ბავშვის შესახებ , ნუ თუ ასეთი რეაქცია ექნებოდა ? ჩემზე ხელს აწევდა ?
უკვე იმდენს ვფიქრობდი თავი მტკიოდა .

დაბლა ჩავედი მიუხედავად იმისა რომ დილის ექვსი საათი იყო მომშივდა .

სამაზრეულოში შევედი და მაცივარი გამოვაღე , საშინლად მომინდა ბლინები , ამ ბლინებზე კი ჰარი გამახსენდა , ვეცადე არ მეტირა , მაგრამ ორსულობის დროს უფრო მგრძნობიარე გავხდი და ცრემლები წამომივიდა .

ცრემლები  მოვიწმინდე და ბლინებიდ გაკეთება დავიწყე , ზუსტად ნახევარ საათში დავარულე
და ჭამა დავიწყე , მალე კი ნაილის ხმა გავიგე , როგორ ჩამობლაყუნდა დაბლა , თვალები ბევრჯერ დახამხამა , მერე კი გაკვირვებულმა მკითხა .

-ნია ?  ესე ადრე რატომ გღვიძავს ?
-ცუდი სიზმარი ვნახე და გამომეღვიძა , მერე ბლინები მომინდა და გავაკეთე ეხლა კი ვჭამ .
-აჰა გადაგებია , ყავა რა გთხოვ .
-კარგი

ნაილს ყავა მოვუმზადე და წინ დავუდგი , მე კი ჩემს ბლინებს მივუბრუნდი .

-როდის უნდა უთხარ ?
-დღეს .
-კარგი .

გადავწყვიტე რომ დღეს ჰარისთვის მეთქვა , ბავშვის შესახებ , მაგრამ არა გაშვილების შესახებ .
მისი რეაქციის გამომდინარე ვიმოქმედებდი , ალბათ .

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now