🌸4

907 94 21
                                    

წამოვდექი და მის პირდაპირ დავდექი , თვალებში ვუყურებდი
და გავაკეთე ის რასაც არასდროს გავაკეთებდი ....
_____________________________________________
Chapter 4
სილა გავაწანი ...
მეორე წამს კი ვინანე , მწარედ ვინანე .
არაფერს ამბობდა , იდგა და მიყურებდა თვალებში , მისი მწვანე თვალებში ჩავიკარგე და სულ დამავიწყდა წყენა , ისიც კი დამავიწყდა რომ გაბრაზებული ვიყავი მასზე .

მაგრამ მალევე გამოვფხიზლდი და ჩემს თავს ვუთხარი რომ ახლა ამის დრო არ იყო ...

-როცა გაიაზრებ რა მომატყუე და რამხელა ტკივილი მომაყენე მაგ სიტყვებით , მერე მოდი ჩემთან .
ვუთხარი და ოთახიდან გამოვედი .

ჩანთა გასაღები და სიგარეტი ავიღე და სახლიდან გავედი .
ტაქსი გავაჩერე და სანაპიროზე წავედი ,გაზაში ვფიქრობდი ჩემს საქციელზე და ვნანობდი , არასწორი ვიყავი , არ უნდა გამეწნა სილა , შემეძლო სიტყვით მეთქვა , მაგრამ ახლა ვერაფერს ვერ შევცვლი და ვერც დავაბრუნებ .

ტაქსიდან გადმოვედი , თანხა გადავუხადე და სანაპიროს გზას გავუყევე , იქვე ქვებზე ჩამოვჯექი და ვტკბებოდი ამ ხედით , ვეწინამღდეგებოდი ჩემს თავს მაგრამ ბოლომდე ვერ შევძელი .

ჩანთიდან სიგარეტი ამოვიღე და ბაგებს შორის მოვიქციე , სანთებელით მოვიკიდე დაა ერთი ნაპასი დავარტყი , კვამლი ფილტვებში ჩავუშვი , და მაშინ ვიგრძენი შვება

ვგრძნობდი რომ ეს ბავშვისთვის ცუდი იყო , მაგრამ ვერ ვამბობდი უარს და ეს მაღიზიანებდა ....

კიდევ ერთი ნაპასი დავარტყი და სიგარეტი ჩავაქვრე , ფეხზე წამოვდექი გავსუფდავდი და ფხით გავუყევი გზას .

სახლში როგორც კი შევედი , შიმშლის გრძნობა მომაწვა , მისაღებში შევიხედე და ნაილი დავინახე , წიგნს კითხულობდა .

მაცივარში შევძვერი და როდესაც ვერაფერი ვერ ვნახე ისეთი რაც მინდოდა წუწუნით მივედი ნაილთან .

-ნაილ
-ხო .
-აუუ ძაან მინდა ატამი .
-რა ?
-ხოო , გთხოვ მომიტანე რაა .
-ოხხ , კარგი !

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now