🌸6

957 95 25
                                    

ბოლოს გამოვფხიზლდი და წყალი დავლიე , მაშინვე მუცელში ვიგრძნო ტკივილი ძლიერი ტკივილი რომელმაც ჩემი კივილი გამოიწვია ...
_____________________________________________
Chapter 6

შიში ...

შიში ემოციაა რომელსაც ნებისმიერი ადამიანის დამორჩილება შეუძლია , ჩვენი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია .

რა არის ის ?

ჩემი აზრით შიში არის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი ადამიანური ემოცია , რომელიც უკავშირდება თვითგადარჩენას და უსაფრთხოების სურვილს ...

შემეშინდა , ძალიან შენეშინდა ...
ალბათ გაინტერესებთ რის ?!
ბავშვის დაკარგვის ...
რატომ ?!
არც მე არ ვიცი .
უბრალოდ არ მინდა დავკარგო ...
და ახლა ვხვდები რომ ამისთვის მზად არ ვარ ..
არ მინდა გავაშვილო !

მინდა დამიძახოს "დედა" მაგრამ იმისთვის არ ვარ მზად რომ გავზარდო და კარგი დედობა გავუწიო .
მაგრამ არც გაშვილება მინდა .
ოქროს შუალედს ვეძებ , რაც ვერ ვიპოვე ....

მიყვარს , ჰარიც და ჩემი არ დაუბადებელი ბავშვიც , მაგრამ მეშინია , ყველაფრის .
მეშინია იმის რომ ვერ გავზრდი სწორად .
მეშინია იმის რომ ერთ დღეს ყველა დამტოვებს .
მეშინია იმის რომ მარტო დავრჩები ...

როგორც ყოველთვის ჩემა ჰორმონებმაც იჩინეს თავი , და დამისველეს ეს ისედაც დასველებული თვალები , ამდენი ტირილისგან სულ  დამისივდა თვალები .

ექიმი პალატაში შემოდის , თვალებს ვიმშრალებ და იმედიანი თვალებით ვუყურებ , რომ მეტყვი ყველაფერი კარგადა, შეგიძლია სახლში წახვიდე .
მაგრამ ამის საპირიაპიროს ვისმენ .

-მისის ჰორან , თქვენ ნერვიულობის ნიადაგზე  გონება დაკარგეთ , ამას პლიუს სტრესში იმყოფებით როგოეც თქვენმა ახლობებმა მითხრეს , ამიტომ ბავშვზე ცუდად იმოქმედა .
გამაწყვეტინე
-გთხოვთ მითხარით რომ ცოცხალია!
ცრემლები უკვე დიდი  ნაკადით მომდიოდა.
-კი ცოცხალია მაგრამ საფრთხე ემუქრება , ამიტომ სანამ ოთხი თვის არ გახდებით აქ უნდა იყოთ .
ამას პლიუს , როგორც გავიგე თამბაქოს მოიხმართ , და კატეგორიულად მოვითხომ მის შეწყვეტას . თქვენი ნაყოფი ისედაც სუსტია , თქვენს ასაკსაც თუ გავითვალისწინებთ , მაგის მიხედვით ნორმალურია , გთხოვთ მიხედოთ თქვენს თავს , და იკვებოთ ჯამრთელად . ეს მოთხოვნა და არა თხოვნა .
ახლა დაგტოვებთ , მოგვიანებით კიდევ შემოვალ .

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now