🌸11

989 96 49
                                    

ჩემა გულმა ორმაგად დაიწყო ძგერა ,ღმერთო რა სასიამოვნო შეგრძნებაა.. ნეტავ იცოდეთ .
მერე კი ჩამეძინა ....
____________________________________________
Chapter 11

დილით პირველი მე მეღვიძაბა , ნიას სძინავს , ცალ ხელზე დავეყრდენი და მის უნაკლო სახეს დავუწყე ყურება .
ეხლა მივხვდი რომ ის ჩემი ღირსი არ არის . ის ბედნიერი უნდა იყოს , ის უკეთეს იმსახურებს ვიდრე მე .მაგრამ არ შემიძლია გავუშვა , ის სიცოცხლეზე  მეტად მიყვარს ....
უნებურად ხელი მისი ტუჩებისკენ გამექცა , თითი დავადე მის ფუმფა და მის ტკბილ ტუჩებს .
შეიშმუშნა , მაგრამ მე მაინც არ გავჩერებულვარ , ვეფერებოდი მის ლმაზ სახეს და ვამაყობდი რომ მას ჩემი შეყვარებული ერქვა .
ვამაყობდი მისით .

-დილამშვიდობისა ( მითხრა თავისი ტკბილი ხმით )
-დილამშვიდობისა პატარავ .
გამიღიმა და ჩემს მკლავებში კომფორტულად მოთავსდა . თვალებუ დახუჭა და იღიმოდა .
-რა გაცინებს ?
-არ ვიცინი
ოხ როგორ მიყვარს , ხელი ძლიერად მოვხვიე და უფრო ავიკარი მკერდზე , თითქოს ვინმე წამართმევდეს .
ვიწექით და ვნებივრობდით საწოლში სანამ ნიას არ მოშივდა .

სამზარეულოში ჩავედით , მე ომლეტის მომზადება დავიწყე , როდესაც ჩემს საქმეს მოვრჩი , ნიას თეფში წინ დავუდგი , მანაც ჭამა დაიწყო , აი ახლაც კი ძალიან საყვარელია .

ჩემთვის ყავა მოვიმზადე და მის გვერდით დავჯექი , თან მას ვუყურებდი თან ყავას ვსვავდი .

საუზმობას როცა მოვრჩით , რა მორჩა  ნია , მისაღებში გავედით და იქ დავჯექით , ნიამ ტელეფონი აიღო და ვიღაცას სწერდა , ღმერთო გეფიცებით თუ ეხლა კიდე იმ სკოტს თუ ჯანდაბას წერ , მოვკლავ !

-პატარავ ვის წერ ?
-ანას და სალოს .
-აჰამ .

იმედი მაქვს არ მომატყუა და მართალა მათ წერს , თორე შეილება ის ვიღაც შემომაკვდეს , და ღირსიც იქნება .

ისე ვფიქრობდი , ნიამ რომ უნივერსიტეტში ჩააბაროს არ იქნება ურიგო , არ მინდა ეს იყოს , მინდა ისწავლოს და განათლებული იყოს , განა იმას ვიძახი რომ დებილია ან გაუნათლებელიმ, უნრალოდ მინდა მისი ოცნება ავასრულო .
მას უნდა რომ ექიმი გამოვიდეს , და მინდა დავეხმარო .

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now