🌸3

973 95 24
                                    

ჩემა გულმა გაორმაგებულად დაიწყო ძგერა ...
_____________________________________________
Chapter 3
ვუყურებდი როგორ დაფაციცებით დარბოდნენ ექიმები , და ვხვდებოდი რომ ეს ყველაფერი კარგის მომტანი არ უნდა ყოფილიყო .

ვფიქრობდი იქნებ , კარგის მომტანი ყოფილიყო , მაგრამ როდესაც გაორმაგებული  რაოდენობით დავინახე ექიმები რომელებიც გიჟივით დარბოდნენ , მაშინ მივხვდი რომ ეს ყვალაფერი ცუდთან უნდა ყოფილიყო დაკავშირებული ...

სანამ მისი სმიტი არ მოვიდა და ახალი ამბავი არ მახარა . და ალბათ ყველას გაინტერესებთ ეს ახალი ამბავი რასთანაა დაკავშირებული .

მითხრა რომ ჰარი გონს მოვიდა , მაგრამ . ისიც მითხრა რომ მისთვის ნერვიულობა არ შეიძლება ....

მაგ მომენტში ჩემზე ბედნიერი არავინ იყო , ბავშვებს დიდი სისწრაფით დავურეკე და ყველას ვთხოვე აქ მოსვლა ...

მე და ბავბშვები ჰარის ოთახში შევედით ...

Harry's p.o.v

თვალები გავახილე ...
მაღლა ვიყირები და მხოლოდ თეთრ ჭერს ვხედავ ,  ამასთან პლუს მესმის რაღაცის საშინელი და გამაღიზიანებელი წრიპინი .

ოთახს თვალს ვავლებ , თითქმის  ყველაფერი თეთრი იყო .
ისეთი თითქოს სამოთხეში ვიყავი .

თვალები ბევრჯერ დავახამხამე , რომ ნამდვილად რეალობაში ვიყავი , როდესაც დავრწმუნდი რომ ეს ყველაფერი რეალობა იყო და არა სიზმარი .

ოთახს თვალი მოვავლე და  იქვე მჯდომ სუსტ სხულზე გადავიტანე ყურადღება , იჯდა და მე მიყურებდა ...

მაგრამ მე ვერ ვხვდებოდი ვინ იყო , ალბათ ექთანი ? ადრე მეგობარი ? თუ ვინ არ ვიცი ...

-ჰარი ?! (სკამი ჩემს საქოლთან მოიტანა და გვერდით მომიჯდა .)
-ვინ ხარ ? გიცნობ ?

Nia's p.o.v

როდესაც ბოლო კითცვა მკითხა , გავოგნდი , გავშეშდი , მეგონა ვემახსოვრებოდი , და არ დამტოვებდა , მეგონა  არასდროს დამივიწყებდა ...

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now