🌸15

920 83 35
                                    

გაისმა გასროლის ხმა ...
_____________________________________________
Chapter 15

უკან მოვიხედე მაგრამ ნეტავ არ მიმეხედა ...
ნაილი დავინახე იარაღით ხელში , შემდეგ წინ გავიხედე და დილანი დავინახე ძირს დაგდებული .
ცოტა ხანს გაოგნებული და შოკირებული ვიდექი , მერე გონზე მოვედი და მასთან მივირბინე .

პულსი გავუსინჯე , მადლობა ღმერთს ცოცოხალია , მხარში არის დაჭრილი . მადლობა ღმერთს იმისთვის რომ ნაილი ციხისთვის არ გაიმეტა , თორე ეს ნებიჭვარი , უარესის ღირსია .

ჰარი სასწრაფოდ ფეხზე წამოდგა და ჩემთან მოვიდა , და თავის დიდი ტორებში მომიქცია თმაზე ხელს მისვამდა და მაწყნარებდა თან რაღაცეებს ბუტბუტებდა , ძლივს გამოვარჩიე რას ამობდა .
-შშშ! დამშვიდდი ყველაფერი კარაგდაა !
-აქედან უნდა წავიდეთ , მალე პოლიცია მოვა .
-კარგი .

შენიობა უპრობლემოდ დავტოვეთ , ალექსიც თან გამოვიყოლეთ , აბა რა ეგონა ამას ? ესე მარტივად გამოძვრებოდა ? ცდება !

ეხლ ჩვენ ფარეხში ვართ და ველოდებით როდის გაიღვიძებს , ხო ჯერ კიდევ გონება აქვს დაკარგული .
არა ჯერ კიდევ მეშლება ჩემს თავზე ნერვები იმის გამო რომ დავუჯერე და გავყევი .

იმის მერე რაც ამან გააკეთა , კიდევ რომ ვენდე ....
ჯერ გაიღვიძოს , ამას ვანახებ მე როგორ უნდა ჩემი გაცურება , არა უნდა ვაღიარო ჭკვიანია ... არის რომ???

როგორც იქნა თავალები გაახილა მარტო მე ვიყავი აქ , ახლა ჩემი დრო იყო .
შანსი შური მეძია მასზე ...
ჩემს თავს ვეღარ ვცნობ , ადრინდელი ნია ამას არც კი გაიფიქრებდა , ასრულებაზე ხო ზედმეტია ლაპარაკი .
მაგრამ ადრინდელ ნიას არ ჰქონდა ამდენი პრობლემა .
ადრინდელ ნიას არ ჰყავდა შვილი .
ადრინდელ ნიას არ ჰყავდა ჰაირი
ძველი ნია ერთფეროვანი და მოსაბეზრებელი იყო ...
მაგრამ ახლა ყველაფერი სხვაგვარადაა უფრო რთულად , შეიძლება უფრო მარტივადაც კი , მაგრამ ჯერ არ ვიცი ....

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now