ჩემთან მოვიდა სახე დამიჭირა და ძალიან ვნებიანად , და ძალიან ფაფუკად მაკოცა . ღმერთო როგორ მომენატრა ....
_____________________________________________
Chapter 9
კოცნა ...
ისეთი შეგრძნება რომლის აღწერაც გამიჭირდება , კოცნის დროს ორი ადამიანი კავშირდება , და მათი ურთიერთობა უფრო მყარი ხდება .მე რა ვიგრძენი მაშინ , როდესაც ჰარიმ მაკოცა ? სიამოვნება , დიდი სიამოვნება , ინდენად დიდი რომ არ ვიცი , კუნთებში სისუსტე ვიგრძენი იმდენად მოვდუნდი .
ჰარის ეს არ გამოპარვია და თავისი დიდი ხელები მომხვია , ბოლოს კი მის მკლავებში აღმოვჩნდი .
-შენ ჩემი ხარ , და არავის აქვს უფლება შეგეხოს , გასაგებია ?
საერთოდ ვერ წარმოიდგენთ როგორ გამიხარდა , უზომოდ ...
-გაიგე?
-გავიგე , მხოლოდ შენი ვარ , შენ კი ჩემი .
ჩაიცინა , და კიდევ ერთხელ ვნებიანად მაკოცა .
როგორ მინდა სულ მას ვაკოცო , ღმერთო როგორ მომენატრა , მისი ფაფუკი ტუჩები ...არ ვიცი ჩემს თავს რა ხდება ? ნეტავ ეს ყველაფერი სიზმარი არ იყოს ..
ნეტავს ეს ყველაფერი რეალობა იყოს და არა ჩემი წარმოსახვა .-ჰარი .
-გისმენ პატარავ .
-ეს ყველაფერი რეალობა ? ახალ შენ ჩემთან ერთად ხარ ?
-კი ყველაფერი რეალობა , და ბოდიში მინდა გადაგიხადო .
-რისთვის ?
-იმისთვის რომ გული გატკინე .
-მეც ბოდიშს გიხდი , იმისთვის რომ ჩვენი შვილის მოშორება მინდოდა , უბრალოდ არ მეგონა თუ ამას შევძლებდი , მაგრამ როდესაც გავიგე რომ ჩემი შვილი უნდა მომკვდარიყო , უდიდესი შიში ვიგრძენი . მაგის მერე მივხვდი რომ მინდა ამ ბავშვის გაზრდა .
-უზომოდ მიყვარხარ .
-მეც .მე და ჰარი დივანზე ვიჯექით და ფილმს ვუყურებდით , მაგრამ უცბად რაღაც მომინდა . მაგრამ არ ვიცოდი რა მინდოდა .
-აუ ჰარი
-რა ?
-რაღაც მინდა მაგრამ არ ვიცი რა
სიცილი დაიწყო , მე კიდე გავებუტე
-რა გაცინებს ?
-ადექი
-რატო ?
-ადე მიდი !
ხელი მომკიდა და გარეთ გამიყვანა , ნეტა სად მივყავარ ? მანქანაში ჩამსვა და სადღაც წამიყვანა .
YOU ARE READING
After Unforgettable ✅
Fanfiction🍬The beginning 🍬-1 September 🍬The end 🍬-15 September Part 2