🌸10

995 93 17
                                    

ამდენი ხნის განმავლობაში პირველად ჩამეძინა ტკბილად ...
_____________________________________________
Chapter 10
დილით ჰარის შეხება მაღვიძებს , რატომღაც ისევ მგონია რომ სიზმარია , და მეშინია გაღვიძების .
ვგრძნობ ჰარის თბილ თითებს , რომელსაც ჩემს სახეზე დაასრიალებს .

-ვიცი რომ გღვიძავს .( მითხრა მაგრამ მე მაინც ჯიუტად ვიყვი თვალი არ გამიხელია )
-კარგი რა გაახილე თვალი . ( მაინც არ გამიხელია , რატომ ? ალბათ გაბრაზება მინდოდა , ან წვალება )
-კარგი . ( თქვა და ვიგრძენი როგორ ჩაიზნიქა საწოლი , უეჭველი ადგა )
ცალი თვალი გავახილე და დავინახე რომ კარებთან იდგა , მაინც არ ამოვიღე ხმა . და არც მეორე თვალი გავახილე . ოთახიდან გავიდა მე კიდე ღიმილი შემეპარა სახეზე .

საწოლიდან წამოვდექი ,და ჩემს მუცელს დავხედე უკვე საკმაოდ , დიდი მაქვს . ღმერთო ერთი სული მაქ როდის , გავაჩენ და გულში ჩავიკრავ ჩემს პატარას .

როდესაც მოვწესრიგდი , დაბლა ჩავედი , ჰარი დივანზე იჯდა და ტელეფონში მესიჯობდა . ქალურმა ინტუიციამ მიკარნახა რომ ვიღაც გოგოს წერდა , ხომ გაგიგიათ , ქალური ინტუიცია არასდროს ცდებაო .

მასთან უკნიდან მივედი და მართლაც ვიღაც გოგოს წერდა , ეჭვიანობამ შემიბყრო , მაგრამ თავი მოვთოკე და სამზარეულოში გავედი. 

ბარის მაგიდაზე ხელებით დავეყრდენი , და ღრმად სუნთქვა დავიწყე , ნუთუ აღარ ვუყვარვარ ? იქნებ ამ დროსი განმავლობაში სხვა გოგო შეუყვარდა ? იქნებ ჩემთან მხოლოდ ბავშვის გამოა ? იქნებ ჩემთან ბედნიერი არ არის ?
მიდენმა კითხავმ შემომიტია , თავი ამტკივდა , ჩაი გავიკეთე თეფშზე შოკოლადები დავდე და მისაღებში გავედი .

მის მოპირდაპირედ დავჯექი და ტელეფონი ამოვიღე , ინსტაგრამზე ვიყავი და მთავარ გვერდს ვსქროლავდი , უცბად  ერთი requests მომივიდა , დამაინტერესა და გავხსენი .
იქ კი სკოტის მონაწერი იყო , გუშინ სახლამდე რომ მომაცილა . ეჭვიანობა გინდა სტაილს ? კი ბატონო .

After Unforgettable  ✅Where stories live. Discover now