Körük

19.2K 449 276
                                    

Bu kitap Yasak Arzu adlı hikayeden tanıdığınız Yüşra ve Devran'a aittir.

*

Alper Ayyıldız: Ağustos Sırılsıklam

*

Soluğumu tuttum.

Ciğerlerime pes edene kadar öylece durdum.

Bir an için ciğerlerim hiç pes etmeyecek gibi geldi ama sonunda dayanamayarak kendimi serbest bıraktım ve bedenime yaptığım bu eziyete bir son verdim.Düşüncelerim allak bullak olmuş bir halde beni izliyorlar ve en ufak boşluğumda beni ele geçirmek için tetikte duruyorlardı.

Neden böyle hissediyordum?

Bir kedi sesi düşüncelerimi böldüğünde kaşlarımı çattım.Evin etrafında hiç kedi olmazdı.Oturduğum sandalyeden kalkarak sese yöneldiğimde kedi hiç durmadan miyavlıyordu.

Onu gördüğümde bir ağacın tepesinde mahsur kaldığını gördüm.

''Seni gidi bit torbası oraya nasıl çıktıysan inmelisin.''

Bana karşılık olarak çok daha fazla miyavladığın da çaresizce ağaca baktım.Bu ağaç fazlası ile büyüktü ve çıkmaya pek elverişli bir yapısı yoktu.Evin içinde bir merdiven de olmadığı için onu oradan nasıl indirebileceğimi bilmiyordum.

Kedi inmeye çalışarak adım atıyor fakat hemen sonra korkarak patisini geriye çekiyordu.Daha fazla onun bu haline dayanamayarak ağaca çıkmak için hamle etsem de başarılı olamamıştım.

On dakika boyunca ağaçla gereksiz bir savaş vermiş ve sonunda kan revan içinde kalarak buna son vermiştim.

''Gel pisi pisi.''

Bu ona kaçıncı çağrımdı bilmiyordum fakat ona cesaret vermediğim belli oluyordu.Yakınımdan gelen adım sesleri ile kafamı yana çevirdiğimde Bars'ın timinden bir askeri görmüştüm.

Sıcağa rağmen ayağında siyah postalları vardı.Uzun bacaklarına sarmaladığı siyah kotunun paçalarını postallarının içine koymuş ve postallarının iplerini sıkıca bağlamıştı.Üstüne asker yeşili bir tişört geçirmişti ve tişörtün altından görünen bir zincir ile siyah bir ip vardı.

Onunla daha önce bir çok kez aynı yerde bulunmuştuk.Burada ne işi vardı?

''Arabanın anahtarlarını getirdim.''dedi benim bir şey sormama gerek bırakmadan.Elinde tuttuğu anahtarları bana gösterdiğinde''Ahh.''dedim.
''Teşekkür ederim.''

Stabil bakışları ile anahtarı bana uzattığında elini daha fazla havada bırakmadan anahtarı aldım.İlk defa onu dikkatli inceleme fırsatı bularak yüzüne baktım.Saçları üç numara kesilmişti.Yüzü fazlası ile kemikli duruyordu ve gözleri koyu bir yeşile ev sahipliği yapıyordu.

KATRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin