Pişman

4.5K 335 229
                                    

Eeee duydum ki özlediniz bende geldim.

Keyifli okumalar.

Gökten yere sağanak halinde düşen yağmur taneleri altında kimin kaldığını umursamadan hızını kesmiyordu.

"Sen duydun mu asker?"

Bars Zorlu'nun sesi önünde duran yedi askeri düşüncelerinden sıyırdı.

"Duydun mu dedim sana?"

Time katılan iki yeni asker en önde duruyordu.Arkalarında Devran ile Tuğrul onların arkasında ikizler, en arkada Karan vardı.

"Duydum komutanım."diye bağırdı iki yeni asker.Adları Fatma ve Yunus'tu.

Time ilk defa bir kadın katılmıştı.Bomba imha konusunda uzman olan kadın asker kısa bir süreliğine time gelmişti.Yunus ise duruma göre kalıcı olacaktı.

"Arkada kalanları düşünmek yok!"

Bars Yunus'un önünde durup ona baktı.

"Annen, baban var mı?"

Yunus kafasını salladı.

"Var komutanım."

"Dönene kadar ananda yok babanda."

Yunus gözünü bile kırpmadı.

"Sevgilin var mı?"

"Var komutanım.İki aya düğünümüz var."dedi Yunus.

"Aferin kız gelinlik yerine al bayrağı sararsa üstüne ne olacak?"

Bars'ın yaptığı göreve çıkmadan önce psikolojik durumlarını teğit etmekti aksi takdirde görevde bütün timi tehlikeye atabilirlerdi.

"Vatan sağ olsun."diye bağırdı Yunus.

Bars onun yanından geçip Fatma'nın önünde durdu.Kız yüzüne sürdüğü kamuflaj boyalarla tam bir dişi kurttu.

"Kaç yaşındasın asker?"

"27 komutanım."

Yaşından küçük duruyordu.

"Evlenip yuva kuracağına dağa mı çıktın?"

Bars Zorlu askerlere psikoljik baskı yapıyordu.Buraya kadar geldiklerine göre ikisi de çok iyi bir askerdi yine de emin olmalıydı.

"Evim yurdumdur.Ailem milletim."

Yağmur bütün hepsini ıslatıyordu ama hiç biri yerinden oynamıyordu.

"O zaman seni bekleyen de yok."

"Yok komutanım."dedi Fatma.

"Dağda ölen askeri orada bırakırız biz."dedi Bars."Kadını, erkeği ayırmayız."

"Canınız sağ olsun."dedi Fatma.

Bars şimdilik tatmin olarak geri çekildi.

"On dakika içinde helikopter havalanacak.Silahlarınızı alıp yerinizi alın."

Bars dahil hiç biri nereye gittiklerini bile bilmiyordu.Görev emri geldiği gibi hepsi buraya toplanmıştı.

Silahları almak için düzeni bozdular.

KATRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin