Bölüm Şarkısı:Kördüğüm-Hümeyra
✨
Ben aile olmayı bilmiyorum ama aile olmak istiyorum.
Gece yerini güne bırakırken kollarında uyuduğum adam bana aile gibi hissettiriyordu.
Duyduğum seslerle araladığım gözlerimi yanımda Devran'ı göremediğim için tekrar kapatmak istiyordum.
Eşsiz manzaralı harika sevgilim neredeydi?
Ahmet Kaya "Sen Neredesin Ben Nerede?"diye bağırıyordu içimde.
"Bu çocuk buradan gidecek."
Babamın sesi beni kendime getirdiğinde odaya baktım.Babam ile Devran karşı karşıya durmuştu.Annem köşede durmuş onları izliyordu Selma ise babama kötü kötü bakıyordu.
"Bana bak bey baba sabahtan beri bağırıp duruyorsun."dedi Selma."Sus artık."
"Görüyor musun? Kızımız kimlerle birlikte?"
Annem babama sabit bakışlarla baktı ve uyandığımı ilk fark eden o oldu.
"Güzelim."
Yerinden kalkarak yanıma geldiğinde bakımlı ve zarif elleri yüzümü buldu.
"Benim canım kızım."dedi samimi bir sesle."Beni çok korkuttun."
"İyiyim anne."dedim ondan gelecek en ufak bir ilgiye bile muhtaç olarak."Çok iyiyim hemde."
Annem gülümsedi.
"İyiysen açıkla bu rezalet ne?"dedi babam."Bütün magazin sayfaları senin vurulmanı konuşuyor.Sen ne ara böyle birine döndün?"
Babamın hiddetle yanan kahve gözlerine baktığımda hayal kırıklığının bir sonu olmadığını fark ettim.
"Devran evleneceğim adam.Tanışmanıza sevindim."dedim sakince.Devran bana baktığında yeşil gözlerinde sakinliğime karşı bir hayret gizliydi.
"Muhtemelen senin olmadığın bir zaman oldu bunlar.Gerçi sen hiç yoksun baba."
Sırtım bana acı verse de babama bakmayı sürdürdüm.
"Yüşra gereksiz triplere girecek yaşı geçtin."dedi babam."Senin böyle bir serseri ile işin olamaz."
Devran babama onu öldürecek gibi baksa da bana olan saygısından ses çıkarmadı.
"Ben kaç yaşındayım sen biliyor musun?"dedim gülerek."Hayır bilmiyorsun.Serseri dediğin adam bu ülkenin en iyi askerlerinden biri."
"Konuş kız yenge."dedi Selma."Seni sevecek gibi oluyorum tövbe haşa."
"Vuruldun hemde bu adam yüzünden hala daha ne diyorsun?"dedi babam.
"Baba ben çok kez vuruldum aslında.Kan almadı sadece. İlk okulda baba kız etkinliğine işin olmadığı halde gelmediğinde de vurulmuştum."
Babam ellerini yumruk yapıp bana bakmayı kesti ve anneme döndü.
"Şuna bir şey söyle delirmiş bu.Rezil edecek bizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATRAN
General FictionKatran katran işledi bir asker sevdasını.Toprak oldu , yüreği kaldı geriye.Ölümü aşk bilenlere.