Yağmurlu bir sabaha gözlerimi açtığımda kendimi oldukça bakımsız hissediyordum.Kenarda duran telefonumun ekranına baktığımda arkadaşlarımdan gelen mesajlar haricinde bir durum yoktu.
Kahvaltı yapalım mı diye mesaj atan sınıf arkadaşlarıma olumlu bir yanıt yazıp yataktan kalkarak esnedim.Üzerimde dün Devran'ın verdiği eşofman ile elbisem vardı.
''Ah cidden.''
Üzerimdeki kıyafetleri çıkararak çıplak kaldıktan sonra odamda ki banyoya girerek sıcak suyun altına girmiştim.Çok uzun olmasa da temiz bir duşun ardından aynanın karşısına geçtiğimde daha iyi hissediyordum.Saçlarımı kuruladıktan sonra kenarda ki düzleştiriciyi fişe takıp saçlarımı bağlayarak yüzümü temizledim.Dişlerimi temizleyip gargara yaptıktan sonra bakışlarım dudaklarıma takıldı.
Güzel bir öpüşme,diye mırıldandı iç sesim.
Nemlendirme işim bittiğinde kirpiklerime bir rimel ve dudaklarıma koyu kırmızı bir ruj sürerek saçlarımı düzleştirip odama geçtim.Üstüme yüksel bir bir siyah kot ve siyah boğazlı bir kazak giydim.Kazağın omuzlarında hafif yırtıklar vardı ve kısa olduğu için hafif bir şekilde sırtım açılıyordu.
Siyah montumu üzerime giyindikten sonra saçlarımı yağmurdan sakınmak için içeriye doğru sokuşturup ayağıma yüksek topuklu siyah botlarımı giymişim.Çanta almak yerine cüzdanımı ve telefonumu montun büyük cebine koymuştum.Üzerime parfümümden biraz sıkarak arabamın anahtarlarına bakındım.Ah arabam sahil yolunda kalmıştı.
Evden çıktığımda dışarıda babamın şoförünü görmek beni gülümsetti.Taksi beklemek istemiyordum.
''Ahmet abi beni sahile bıraksana.''
''Olur Yüşra kızım.''dedi Ahmet abi.''Hadi geç arabaya baban daha birazdan çıkacak evden.''
Yağmurdan kaçınarak hızlı adımlarla arabaya geçtiğimde Ahmet abi de şoför koltuğuna geçerek arabayı çalıştırdı.
''Hayırdır nereye erkenden?''
''Arkadaşlarımla buluşacağım.Babam nereye gidiyor?''
''İtalya'ya gidecekler annenle.''dedi Ahmet abi bunu bilmediğim için kırık bir sesle.''Moda haftası mı ne varmış.''
Montumun cebinde ki ellerimi yumruk haline sokarak yüzüme ifadesizlik maskemi kuşandım.
''Sanki analarının karnından moda haftası ile doğdu haspalar.''
Ahmet abi ile ikimiz gülüştük.
''Ben burada ineyim abi sağ ol.''
Arabadan indikten kısa bir süre sonra kendi arama geçmiştim.Telefonumu çıkararak nerede olduklarına dair attıkları mesaja baktım.Güzel çok uzak değildi.Kısa araba yolculuğunun ardından kafeye girdiğimde beni sıcak bir ortam karşılaşmıştı.Genelde hep buraya gelirdik.
Onları bulmak zor olmamıştı.
''Günaydın.''
Kendimi Demir'in yanına attığımda hepsi bana bakıyordu.
''Az daha gelmeseydin biz başlayacaktık.''dedi Gülnur.''Midem öyle boş ki anlatamam.''
''Siparişleri verdiniz mi?''
''Verdik.''dedi Demir.''Sana filtre kahve de istedim.''
''Aferin aferin.''dedim hınzırca.''Bu şekilde devam edersen yakında sana rozet vereceğim.''
Bana dilini çıkardığında gülerek üzerimde ki montu çıkarıp kenara bıraktım.
''Dün nasıldı?''dedi Ali.''Doğum günün iyi geçti mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATRAN
General FictionKatran katran işledi bir asker sevdasını.Toprak oldu , yüreği kaldı geriye.Ölümü aşk bilenlere.