Devran'ı gördüğüm o akşamdan sonra tam iki günü devirmiştim.Bu süre zarfında Elis ile buluşmaktan başka bir şey yapmamıştım.Bars evde olduğuna göre Devran'da evindeydi göreve falan çağrılmamıştı ama beni görmek adına bir çaba da harcamıyordu.
Benden sıkılmış mıydı?Buna ihmal vermiyordum gözlerinde bana karşı duyduğu değeri görüyordum.Üstelik benim gibi birinden sıkılmak öyle basit bir şey değildi.
Altımdaki siyah eteği yukarı çekerek üstümü düzelttikten sonra barın kıyı köşelerine doğru ilerleyerek kendime sakin bir yer buldum.
Annemin beni bir mesajla bilgilendirmesi süpriz olmamıştı.Farklı bir ülkeden attığı başı canım ile başlayan beş kelimeyi geçmeyen mesajlar...
"Bir tane daha aynından..."
"Bir meyve suyu ver."
Sert ses cümlemi böldüğünde Devran yanimsa ki tabureye çöktü.Üzerinde siyah bir eşofman ile gri bir kapüşonlu vardı.
"Ooooo..."dedim usulca."Nasıl buldun sen beni?"
Hıçkırdım.
"Asker olmanı kullanarak telefonumu falan mı takip ediyorsun sen?"
Devran bana dümdüz bakıyordu.
"Sosyal medyaya bin tane fotoğraf atmışsın."
Haklıydı.
"Beni takip mi ediyorsun?"dedim salaklığımı bir kenara bırakarak."Ben görmedim seni?"
"Kullanmıyorum ben bizimkilerden baktım."dedi."Tek başına ne yapıyorsun burada?"
Omuz silkerek önüme konan meyve suyunu parmaklarımın arasına hapsettim.
"Öyle dolanıyorum."dedim."Beni merak mı ettin?"
"Etmemi mi isterdin?"
Yeşil gözleri her ayrıntımı dikkate alarak bakıyordu yüzüme.Cesur bir kadındım.Birilerinin beni izlemesi sorun değildi ama o bakınca yüzümü gizleme isteği duyuyordum.
"İstersem eder misin?"dedim usulca.İçkiden dolayı cümlelerim ayarsızdı belki de Devran'a karşı öyleydi.
"Kedi gibi bakıyorsun şu an."
Öyle mi bakıyordum?
"Kedi sever misin?"
İri elini yüzüme uzatarak yanağımı okşadığında gözlerimi yummamak için yoğun bir çaba vermiştim.
"Çok."
Sertçe yutkundum.Yüzümü boynuna sokarak uyumak geliyordu içimden.
Bunu tam ona söyleyeceğim sırada bize yönelik bakışlar dikkatimi çekmişti.Sıla ileride bir masadaydı ve gizleme gereği duymadan bize bakıyordu.
"Gitsek mi?"dedim usulca Devran'a."Bu sarhoş kızdan yararlan biraz."
"Kalk gidelim."dedi Devran."Karnım aç bir çorba içek."
Ben şaşkın şaşkın ona bakarken o elimi eline hapsederek beni kaldırdı.Yan yana durduğumuzda yanında ufak kalıyordum.Bu tuhaf bir şekilde güzel gelmişti.
"Çişim var."
Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Ne senin hiç çişin gelmiyor mu?"dedim mızıklanarak.
"İyi gidelim hadi."
Kafamı olumsuzca salladım.
"Ben kendim tek başıma bir başıma gideceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATRAN
General FictionKatran katran işledi bir asker sevdasını.Toprak oldu , yüreği kaldı geriye.Ölümü aşk bilenlere.