Göz Yaşı

4.9K 333 130
                                    

Onlar için yıldız bırakır mısınız?Bana motivasyon onlara jest olsun.Hadi sizi onlarla bırakayım.

Bölüm Şarkısı: Deniz Tekin-Beni Vur

💫

Kendimi bildim bileli hep olmamın istendiği insan olmuşken Devran hayatıma girdiğinden beri kendim olmuştum.

Annemi,babamı düşünmeden evet demiştim ona.Evet çünkü onunla bir aile olma fikri beni mutlu ediyordu.

Ailem,Devran.

Dudaklarına bıraktığım öpücük ile serseri  bir kıvrım dudaklarında oluştu.

Kalbim deli gibi çarpıyordu. Parmağımda ki yüzük öyle güzeldi ki gözlerim sürekli ona kayıyordu.

"Şimdi nişanlanmış mı olduk?"

Sorum sandığımdan daha saf çıkmıştı dudaklarımdan.Bu işler nasıl oluyordu ki?

"Yok."dedi yeşil gözlerini mavi gözlerime kenetleyerek."Sen benim hayatıma ortak olmayı kabul ettin.Yüşra,yüşra..."dedi ızdırap çekiyor gibi bir sesle."Mavi gözlerine iğnelesinler beni ölünce.Baktığın her yeri yaşama döndürürsün sen."

Yağan yağmura rağmen neden bu kadar sıcak hissediyordum?Bu sıcaklık kalbimden tüm vücuduma akıyor gibi bir histi.

"Devran."dedim soluğumu kesecek bir heyecan ile."İyi ki o gün anahtarlarımı sen getirdin. "

"Ben o gün vurulmadım ki sana."dedi bir sırrı açığa çıkarır gibi."Ben sana seni ilk gördüğümde devrildim,yenildim."

Kirpiklerime değen yağmurun verdiği ağırlığı yok sayarak ona alttan alttan baktım.

"Nasıl yani?"dedim saf bir merakla."Sen beni ilk görünce mi sevdin?"

"Hımmm."dedi dolgun alt dudağını diliyle ıslatıp göz kırptı bana."Benim hayatım dağlarda,operasyonlarda geçiyor.Şikayet ettiğimden değil asker olmayı ben seçtim.Dünya üzerinde ki en güzel şey düşmanın gırtlağına inmek sanıyordum."

Onun bana hislerini böyle açıkca söylüyor olması beni çok zorluyordu. Hem devam etsin istiyordum hemde az daha devam etse bayılacak gibi hissediyordum.

"He ben miymişim yani?"

"Senmişsin."dedi hızla."Sen görüp görebileceğim en güzel şeymişsin.Seni gördüm ben orada öldüm sandım. Sanki bir kurşun girmişti şu tenime ama sesim çıksa her şey sarpa saracaktı.Ben sana devrileli çok oldu işte kızım."

Dudaklarım yeni yetme bir hevesle kıvrılıyordu.

"Yeter bu kadar romantizm soğuk alacaksın düş önüme."

Beni omzumdan tutarak ittirdiğinde ona ters ters bakarak homurdandım.

"Ne söyleniyorsun?"dedi Devran az önce romantik romantik konuşan o değilmiş gibi."Gece osuruk bombardımanı yaparsan yanımda görürsün. "

"Yapmam ben öyle şeyler ya!"dedim itiraz ederek."Pislik."

"He gülüm he.Herkes osurur."

"Susar mısın? "dedim bakışlarımı ondan çekip önüme dönerken."Bütün romantizmi bozdun?"

"Ne la ben senin osuruğunu da severim."

KATRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin