Den nye dreng

325 11 2
                                    

Jeg tog i skole for at.....ja, lære noget. Men der var noget galt, da jeg kom ind! Kissie og hendes gruppe stod ovre i hjørnet og hviskede. De plejede at skubbe til mig eller kalde mig onde og dumme ting, lige så snart jeg kom ind af døren. Men ikke idag. Jeg tænkte, at de var blevet trætte af mig. Men nej! De stod og snakkede om en dreng. Og om han var lækker. Hvad var jeg gået glip af?!
Da Kissie så mig, prikkede hun til de andre og vinkede med hovedet over mod mig. En klump samlede sig i min hals, og min mave slog kolbøtter. Jeg vidste det! De ville aldrig blive trætte af mig! Men helt ærligt. Hvorfor?!
Kissie afbrød mine tanker, ved at hun skubbede mig ned fra stolen.
"Åh undskyld. Sad du her?!" spurgte Kissie med et ondt smil. Inden jeg kunne nå at svare, satte hun sig ned på min stol.
Jeg havde aller mest lyst til at slå hende og skride. Men eftersom hun var klassens "dronning" havde jeg lært at styrre mig.
Min lære frøken ostehaps kom ind, og Kissie skyndte sig over til alle sine "venner"! Vores lære hedder ikke rigtig frøken ostehaps. Hun hedder frøken Olson. Vi fandt på navnet, fordi hun engang råsnavede en ostehaps. Og gæt hvem der fandt på navnet! Kissie selvfølgelig. Onde, selvglade, egoistiske Kissie!
Nå men nok om det! Mens vi sad der i historie, og læste om kongerne i middelalderen, bankede det på døren. Jeg valgte ikke at kigge op! Jeg ville bare have det historie lort overstået. Så jeg læste videre. Frøken ostehaps åbnede døren. Jeg hørte et par fodtrin. Ud af øjenkrogen kunne jeg se Kissie sidde og rette på sine bryster. En masse spørgsmål kørte rundt i mit hoved. Hvem er det? Kender personen Kissie? Kender hun personen? Kender JEG personen? Hvordan kan Kissie få sit hår til at se så godt og sundt ud?

En silkeblød stemme fik mig til at kigge op.
"Jeg er ny her....jeg hedder Niall!"

Save MeМесто, где живут истории. Откройте их для себя