အတူ႐ွိခ်င္​တယ္​ ... ထာဝရဆံုးထိ

11.1K 1K 131
                                    

Zawgyi

" ​ေကာ​ေကာ "

မွည္​့နက္​​ေလးက အံ့ၾသဟန္​ျဖင္​့ ကုတင္​​ေပၚတြင္​ လွဲ​ေလ်ာင္​း​ေန​ေသာ သူ႔အစ္​ကိုထံသို႔ အ​ေျပးသြားကာ လက္​တို႔ကို ကိုင္​ထား​ေလ၏

" ဦး​ေလးက်န္​း အ​ေျခအ​ေန ဘယ္​လိုလဲ "

" အ​ဆင္​​ေျပပါတယ္​ လိုအပ္​တာ​ေတြလည္​း လုပ္​​ေပးထားတယ္​ တစ္​လ​ေလာက္​ နားလိုက္​ရင္​ စိတ္​လည္​းၿငိမ္​ အားလည္​းျပန္​ျပည္​့လာၿပီး ထူထူ​ေထာင္​​ေထာင္​ျပန္​ျဖစ္​လာမွာပါ ... သူသတိရလာရင္​​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕မိသားစု​ေတြက အား​ေပးဖို႔​ေတာ့လိုတယ္​ ကာယကံ႐ွင္​ရဲ႕ ယံုၾကည္​မႈ​ေရာ မိသားစုရဲ႕ ယံုၾကည္​မႈ​ေရာက ​ေဆးျဖတ္​တဲ့လူတစ္​​ေယာက္​အတြက္​ အမ်ားႀကီးအ​ေရးပါတယ္​ "

" ဟုတ္​ကဲ့ပါ ဦး​ေလး ကူညီ​ေပးလို႔ ​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္​ပါတယ္​ "

မွည္​့နက္​​ေလးက ဦး​ေလးက်န္​း​ေ႐ွ႕သို႔ ​ေရာက္​လာကာ

" ​ဆရာ​ေျပာတဲ့အတိုင္​း လိုတာကို ​ေဆာင္​ရြက္​ပါ့မယ္​ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အားတာနဲ႔ လာၾကည္​့ပါ့မယ္​ ​ေကာ​ေကာျပန္​သတိရလာရင္​လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ခ်က္​ခ်င္​းအ​ေၾကာင္​းၾကား​ေပးပါ​ေနာ္​ ... ခုလိုကူညီ​ေပးလို႔ ဆရာ့ကို ​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္​လိုက္​တာ "

" ရပါတယ္​ သား မလိုပါဘူး ၿပီး​ေတာ့ ဦး​ေလးက်န္​းလို႔ပဲ​ေခၚပါ Yibo တို႔ Cheng Xing တို္​့လိုပဲ သားရဲ႕ဦး​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို သ​ေဘာထားလို႔ရပါတယ္​ သား​ေကာ​ေကာ သတိရတာနဲ႔ ဦး​ေလးအ​ေၾကာင္​းၾကား​ေပးပါ့မယ္​ "

" ဟုတ္​ကဲ့ ​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္​ပါတယ္​ "

" ​ေက်းဇူးတင္​ခ်င္​သပဆိုရင္​ ဦး​ေလးကို မတင္​လည္​းရပါတယ္​ ​ေဟာဒီက Yibo ကိုပဲတင္​ သူအကူအညီ​ေတာင္​းလို႔ ဦး​ေလးလည္​း လုပ္​​ေပးျဖစ္​တာပါ သူပဲ သားအစ္​ကိုကို ဒီကို​ေခၚလာ​ေပးတာ အဲ့​ေန႔က သူ႔လက္​​ေမာင္​းမွာ ဓားျခစ္​ရာ... "

" ဦး​ေလးက်န္​း ... ရပါတယ္​ ရတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွမျဖစ္​ဘူး "

​ေယာက္​ဖ​ေတာ္​ကို​ ​ေဆးျဖတ္​ဖို႔ အတင္​းအၾကပ္​​ေခၚရင္​း ျပဳရင္​းနဲ႔ ဓား႐ွပ္​ထိၿပီး ဒဏ္​ရာရ​ေၾကာင္​း မွည္​့နက္​​ေလးကို သူမသိ​ေစခ်င္​ပါ
​ေနာက္​ပိုင္​း သူစီစဥ္​လာတဲ့​ေမ့​ေဆးအုပ္​ၿပီးမွ ငွါးလာ​ေသာ လူအခ်ိဳ႕နဲ႔သယ္​ၿပီး ​ေယာက္​ဖ​ေတာ္​ကို ဦး​ေလးက်န္​းဆီကို ​ေခၚခဲ့ရသည္​

Falling In Love With Black MoleTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang