Celal haftalık kaçırılan çocukların yanına gitti. 14 - 13 - 7 - 9 - 5 farklı farklı yaşlarda çocuklar kaçırılmış ve hepsi Celale korku dolu gözlerle bakıyordu.Celal;
-Korkmayın çocuklar korkmayın diyordu gülümseyerek.
-Aileleriniz sizi bize çalışmak üzere gönderdi siz bize hizmet edeceksiniz bizde size çocuklar dedi.
Küçük çocuklardan birisi;
-Bize ne hizmeti edecekseniz amca?
Celal gülümsemesini devam ettirerek çocuğun yanına gitti ve yanağını sıktı;
-Size hergün çikolata, şeker, hamburger,oyuncaklar ne isterseniz alacağım ama ilk önce çalışmanız gerekiyor dedi.
Çocukların içlerindeki korkuyu Celalin bahsettiği şeyler biraz dindirmiş gibi gözüküyordu..
Selim ve ekipten arkadaşları mekanı basarak girdiler içeri.Gündüz olduğu için çok bir hareket yoktu içeride Selim Polis Kimliğini göstererek Ben Komiser Selim kimse bir yere kıpırdamasın,çocuklar herkesin kimliğine bakın dedi. Barmen çocuğa yaklaşıp ;
-Patronun nerde ? dedi.
-Abi paaapaaatron yukarda odasında komiserim,dedi korkmuş bir şekilde.
Selim belindeki silahın emniyetini açıp kılıfının içine tekrar koydu silahını ve yukarı kata çıktı.
Mekanın sahibi Kemal sigara içiyordu;
-Kimsin lan sen buraya girmek yasak bilmiyormusun oraya gelirsem kırarım kemiklerini dedi.
Selimde gülerek;
-Yavaş ol Deli oğlan ben Komiser Selim diye kimliğini gösterdi.
-Masaya ayaklarını koymuş sigara içen Kemal hemen sigarasını söndürüp ayaklarını indirdi ve;
-Komiserim hoşgeldiniz elinizi öpiyim buyrun başımızın üstünde her zaman yeriniz var diye yalakalık etmeye başladı.
-Komiserin o az önce ettiğin lafları tek tek yedirtirim sana otur bakıyım dedi ve bi sigara yaktı Selim.
-Buraya Celal isimli birisi geliyormu korumalarıyla falan dedi.
Kemal hiç çaktırmadan;
-Hayır komserim biz öyle kişileri buraya almayız,dedi.
Selim sinirlenerek sigarasını Kemalin yüzüne fırlattı ve ayağa kalkıp boğazını sıkarak;
-Yalan söyleme lan kamera kayıtları var elimizde şimdi onun ne ayak olduğunu söyle bana daha fazla sana zarar vermeyeyim mekanını kapattırmayım dedi.
Kemal yalvarırcasına;
-Tamam komiserim tamam lütfen sakin olun Celal buraya arada sırada gelir Mal Kaçakçılığı yapar başka bildiğim bir şey yok komiserim dedi.
-İyi düşün bak bu çocuk falanda kaçırırmı ?
-Komiserim son zamanlarda bizimde kulağımıza birşeyler gelmeye başladı çocukları tükenene kadar dilendiriyormuş başkada bir şey bilmiyorum Yeminle.
-Tamam lan yalaka,bunun çocuğu falan varmı ?
-Sanırım birde kız çocuğu vardı komiserim.
-Eğer birdaha buraya gelirse hemen beni ara eğer senden değilde başka birinden duyarsam bu sefer o sigarayı yüzünde değil başka yerlerinde söndürürüm dedi ve kalkıp gitti masadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuş Yıldız
Teen FictionHer yıldız bir gün sönecektir asıl mesele sönmeden neler yapmaya çalıştığındır. Son defa bütün gücün ile savaşmaya varmısın?