10

16 3 0
                                    

Karakola vardıklarında saat 6’yı geçiyordu.Muratın odasına çıktılar ve Tahir koltuğa kendini atarak;

-Abi bulunmuşmu o şerefsiz?

-Hayır aslanım maalesef kaçmış ödlek ama 3 4 adamı elimizde bulacağız onu dedi.

Duygu söze karışarak;

-Anlaşılan bu adam bulunana kadar bize rahat yok! Dedi.

O sıra Muratın telsizine bir anons düştü.

-4453 4453 Çekirge Mahallesi Karanfil Sokakta bir ihbar aldık!

Murat hemen yanıt vererek;

-Burası 4453 dinliyorum?

-Murat Komiserim Kadın şiddetine yönelik bir ihbar aldık bu aldığımız 3. İhbar.

-Tamam olay yerine geçiyoruz !

Murat Duyguya bakarak gidiyoruz,Tahir siz burda kalın geleceğiz az sonra dedi ve çıktı.Duyguda arkasından telefonunu alarak çıktı.Murat arabaya binmiş ve sireni çalıştırmış Duyguyu bekliyordu.

-Ben kullanıyım Murat?

-Bin artık şu arabaya dedi Murat sinirlenerek.

Arabaya bindikten sonra araba patinaj çekerek kalktı ve hızlıca olay yerine hareket ettiler.

Selim çocuklar için bir araba getirtmiş ve onları karakola götürtüyordu.Müdürüde gelince cesetleri alması için ekipler çağırıldı.

Celal arabasıyla çoktan şehir dışına çıkmış ve arabasını ıssız bir yere bırakıp taksiyle bir otele gitmişti.İçinden kendi kendine söyleniyor nasıl olur bu diyerek kendini yiyip bitiriyordu.

Olay yerine vardıklarında yerlerde farklı noktalarda kan izleri vardı ve bir topluluk bir adamı tutmaya çalışıyor diğer topluluk ise yerde yatan birine bakıyorlardı.Murat yerde yatanın yanına gidince onun kadın olduğunu gördü ve bağırarak;

-Noldu sana ablacım kim yaptı bunu dedi.

Kadın ağlamaktan konuşamıyor yüzü gözü kan içinde oturuyordu.

Adamı tutan topluluk daha fazla dayanamayıp adamı bıraktılar ve adam kadının yanına doğru gelmeye başladı küfürler ederek;

-Gel lan buraya seninle daha işim bitmedi diye bağırıyordu.

Duygu hemen koşarak kadını kaldırdı ve arabaya doğru götürmeye çalıştı o sıra kadının kocası;

-Nabıyorsun lan sen bırak karımı isteğimi yaparım ona dedi.

Murat daha fazla dayanamyıp;

-Kimsin lan sen ? Kadınları bir eşyaymış gibi veyatta bir hayvanmış gibi kullanmaya hakkınmı var senin sen adammısın lan diye bağırdı.

Adam sinirlenerek Murata saldırmaya çalıştı ve Murata doğru bir yumruk attı.Murak refleks olarak kendini yana çekti ve sağ eli ile yani sargılı olmayan eli ile adamın çenesine sağlam bir yumruk attı.Adam yumruğu yer yemez yere düştü ve 10 saniye hareketsiz kaldı.Sokaktaki herkes Muratı izliyor ve alkışlıyordu;

-Kesin lan alkışlamayı ben Emniyet Genel Müdürlüğünden Murat Soydaş bu ismi iyice kavrayın hafızanıza.Bu adam gerçi adam bile denilmez ama Kadına saldırırken siz armutmu topluyordunuz? Bumu sizin insanlığınız yada bumu sizin yardımseverliğiniz.Helal olsun size ya valla dedi Murat ve neredeyse herkes başını yere eğdi. O sırada bir kız balkondan elinde oyuncak tavşanı ile Duygugile bakıyor ve ağlıyarak Anne! Diyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaybolmuş Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin