מנקודת מבט עידן:
כשהתעוררתי ראיתי את ליאה ישנה עליי,היא כל החיים שלי הקטנה הזאת.
קמתי בעדינות מהמיטה ונכנסתי להתקלח,איזה כיף זה להתקלח ולשטוף את כל היום ממך.
חזרתי לחדר והוצאתי בגדים ג׳ינס כחול וחולצת אדידס שחורה שקניתי ביחד איתה .
התלבשתי ושמתי נעליים,אדידס לבנות ולא רוצה להיות שחצן אבל נראתי ממש טוב.
היה לי צלצול של הפלאפון וראיתי שזה נאור ועניתי לו.
״אחי,אני מאוד מקווה שאתה מוכן כי אנחנו בדרך״הוא אמר לי וצחקתי,אני מת על הטמבל הזה.
״אני מוכן,טמבל״אמרתי לו.
״מי שמדבר,יאללה תצא״הוא אמר לי וניתק לפני שהספקתי להגיב,מה אני הולך לעשות לו על זה.
שמתי את הכסף,מפתח לבית ולאופנוע וסיגריות כן אני מעשן,בעיקר כשאני עצבני.
הכנסתי את הטלפון לכיס האחורי,נתתי נשיקה לראשה של ליאה ויצאתי לכיוון הסלון ראיתי שם את אמא שלי עם חברה שלה.
״אתה יוצא?״היא שאלה אותי ונישקתי לראשה היא האמא הכי טובה שיש.
״כן״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי בעיניים אוהבות.
״עם נאור?״היא שאלה אותי בצחקוק.
״עם מי יש לי לצאת חוץ מהטמבל הזה?״שאלתי אותה והיא צחקה.
״תאמין לי,אתם כל כך דומים שאני מפחדת שאתם תאומים״היא אמרה לי וצחקתי.
״יאללה אמא יצאתי״אמרתי לה ונישקתי שוב את ראשה.
״ביי נסיך של אמא ותיסע בזהירות״היא אמרה לי.
״תמיד״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי במבט לא מאמין כי היא יודעת איך אני נוסע וצחקתי מהמבט שלה.
״אה וליאה ישנה בחדר שלי״אמרתי לה והיא הנהנה.
לקחתי את הקסדה שלי ויצאתי לכיוון האופנוע וראיתי שנאור שם עם כמה חברים.
״אה אחי,מה הולך?״הוא שאל אותי.
״סבבה״אמרתי לו ונתתי לו כיף גברים.
״לאן נסע?״הוא שאל אותי וחשבתי על מקומות שאפשר ללכת.
״אתם רעבים?״שאלתי אותם וחברים שלו הנהנו.
״ואתה רעב?״שאלתי את נאור.
״כן״הוא אמר לי.
״אתה מכיר מקום שיש אוכל טוב?״שאלתי אותו.
בא לי מסעדה טובה ולא מסעדה בשקל,אני רוצה לאכול ולהנות ולא לאכול ולהקיא.
״יש מסעדה לא רחוק ויש שם אוכל אחד הטובים״הוא אמר לי.
״אכלת שם?״שאלתי אותו.
״כן וואלה האוכל עשוי מצוין וכיף שם האווירה שונה וכיפית״הוא אמר לי ווואלה נשמע טוב.
״זורם״אמרתי לו.
״סע אחרינו״הוא אמר לי והנהנתי.
עליתי לאופנוע ונסעתי אחריהם ועד שהגענו למסעדה הזאת לקח לנו שנה,אני מקווה שזה שווה את הנסיעה הזאת.
״יאללה בואו״נאור אמר לנו אחרי שחנינו את האופנוע והמכונית.
״שלום,אנחנו רוצים את השולחן הכי טוב״נאור אמר למארח והוא הנהן ובדק אם יש מקומות.
״תכנסו״הוא אמר לנו אחרי כמה דקות והגיע איזה מישהו שהוביל אותנו לאיפה שאנחנו יושבים.
״תודה אחי״נאור אמר לו והביא לנו תפריטים כשהתיישבנו.
״מה מזמינים?״שאלתי אותם אחרי כמה דקות שהסתכלנו על התפריטים.
״בשר נכון?״מור שאל אותנו,מור הוא אחד מהחברים שלי ושל נאור.
״ברור״אמרתי להם אני לא ממש מתחבר לחלבי ואני אוהב בשר.
״מה אתם רוצים?״נאור שאל אותנו.
״אני אבחר אחר כך״אמרתי לו והוא הנהן.
״אנחנו אוהבים פרגיות נכון?״נאור שאל אותנו וכולם הנהנו.
״אני מעדיף המבוגר״תמיר אמר,אני אישית לא מתחבר אליו כי הוא יותר רציני כזה ולא מבין את הצחוקים שלנו.
״גם אני״מור אמר לנאור ונאור הנהן.
״טוב אז 4 מנות של פרגיות עם צ׳יפס ו-2 מנות המבוגר?״הוא שאל אותנו והנהנו.
״המבוגר עם כל התוספות״מור ותמיר אמרו לו.
״עם קולה כולם?״הוא שאל והנהנו כולנו,אין על קולה אבל אני מעדיף ספרייט.
״תרצו להזמין?״מישהי עם קול עדין ומוכר שאלה אותנו וישר הרמתי את המבט שלי אלייה וראיתי אותה.
כל כך כובשת,כל כך מהפנטת הדבר הכי יפה שקיים.
העיניים שלי בהו בעינייה היפות והמהפנטות כל כך,פשוט לא הצלחתי להסיר את המבט שלי ממנה.
כמה שהבחורה הזאת יפה זה לא הגיוני.
״בטח״היא אמרה לנאור בקולה היפה ומהפנט כל כך ופשוט הסתכלה לכל מקום אחר אבל עליי היא לא הסתכלה וזה חירפן אותי בטירוף.
״אנחנו נזמין 4 מנות של פרגיות עם צ׳יפס ו-2 מנות המבוגר עם הכל ועידן מה אתה רוצה אחי?״נאור אמר לה ושאל אותי ופשוט לא הורדתי את המבט שלי ממנה היא פשוט היפנטה אותי.
הלב שלי השתולל כאילו עכשיו רצתי מרתון,אני לא מתאהב בה אין סיכוי.
״גם פרגיות עם קולה״אמרתי לה ועדיין הסתכלתי עלייה היא פשוט מהפנטת וכל כך רציתי שהעיניים הממכרות והמהפנטות שלה יסתכלו עליי.
״אז 5 פרגיות,2 המבוגר עם כל התוספות ו-7 קולה?״היא שאלה אותו ונאור הנהן כנראה גם הוא התהפנט ממנה.
״כבר יגיע״היא אמרה לנו בקול השקט והמהפנט שלה והלכה לתת את ההזמנה או משהו כזה ולא הפסקתי להסתכל עלייה.
המבט שלי פשוט נתקע עלייה ולא הייתי יכול להוריד ממנה את המבט שלי כי זה ממש לא היה בשליטתי,אסור לי להתאהב בה,לא בה,לא בבחורה הכובשת הזאת.
״זאת לא היא?״נאור שאל אותי בלחש כדי שרק אני ישמע.
״כן,זאת היא״אמרתי לו בקול האדיש והקשוח שלי שנהיה כמו בדרך כלל.
״היא יפיפיה״הוא אמר לי וראיתי אותה יושבת ואיזה בחור ניגש אלייה והם דיברו על משהו והייתי מת לדעת על מה.
וכשראיתי שהוא מחבק אותה העצבים שלי עלו ודפקתי על השולחן עם ידי בחוזקה וכולם נבהלו ונאור הסתכל לאן שהסתכלתי.
״אתה מרגיש אלייה משהו נכון?״הוא שאל אותי מסתכל עלייה גם ופתאום היא נעלמה לי מהעין לא הבנתי לאן היא נעלמה.
״ממש לא״אמרתי לו,מסרב להגיד בקול שאני מאוהב בה.
אני ממש לא מאוהב בה,אין סיכוי ונכון היא ממכרת,מהפנטת,כובשת אבל אני פשוט לא יכול להתאהב בה,פשוט לא יכול.
״תשקר למישהו אחר״הוא אמר לי והסתכלתי עליו בעצבים.
״נאור,אל תעצבן אותי״אמרתי לו בקול ובעצבים וכל מי שהיה בשולחן שמע את זה.
״הכל בסדר?״מור שאל אותנו והסתכל עלינו לא מבין מה קרה.
״כן אחי,הכל טוב״אמרתי לו בקול הקשוח שלי והוא הנהן.
״מצטער״נאור אמר לי.
״הכל טוב אין לך על מה להצטער״אמרתי לו והוא הנהן.
״אני לא אוהב אותה שתדע״אמרתי לו וחיכיתי לתגובה שלו.
״אתה כן,אם לא היית אוהב אותה לא היית מתעצבן ככה ברגע שראית אותה עם מישהו אבל אתה מסרב להרגיש ולהודות בזה״הוא אמר לי ואולי הוא צודק אבל עדיין אני לא יכול.
״אל תעצבן אותי שוב״אמרתי לו ומלצר ניגש אלינו עם כל מה שהזמנו ולא הבנתי איפה היא ומה קרה לה.
״איפה המלצרית?״נאור שאל אותו.
״היא סיימה את המשמרת״הוא אמר לו.
״אנחנו רוצים אותה״נאור אמר לו והסתכלתי עליו בעצבים.
״היא סיימה משמרת הוא אמר לך״אמרתי לו בעצבים,שיעזוב את זה כבר.
״השתייה כבר תגיע״הוא אמר לנו והנהנו.
״מה הקטע שלך?״שאלתי את נאור בעצבים.
״אני רוצה להוכיח לך שאתה כן אוהב אותה ואתה מרגיש אלייה כל כך הרבה״הוא אמר לי.
״נאור בבקשה תשחרר מזה״ביקשתי ממנו והוא הנהן והתחלנו לאכול ונאור צדק זה היה ממש טעים.
״אני הולך להתפנות תחכו לי״אמרתי לנאור כשהגיע השתייה והוא הנהן.
הלכתי לחפש את השירותים ועד שמצאתי יצאה לי הנשמה.
הסתכלתי במראה וואלה אני נראה יותר מדי טוב,סידרתי את השיער ויצאתי לכיוון השולחן אבל נתקעתי במישהי.
״תיזהרי״אמרתי לה בקול הגברי והמפחיד שלי.
״סליחה״היא אמרה לי בקול מוכר ויפה כל כך,הרמתי את ראשי וראיתי אותה.
העברתי את מבטי עלייה,כמה שהיא יפה זה לא יאומן והיא כל כך פשוטה ובו זמנית כל כך מיוחדת.
ומה שהיא לבשה זה אומנם פשוט אבל היא ניראת כל כך מושלמת.
״סליחה שנתקעתי בך״היא אמרה לי בלחש והיא באה ללכת אבל תפסתי לה את היד,רציתי לדבר איתה לשמוע את הקול שלה.
״חכי שנייה״אמרתי לה.
״מה?״היא שאלה אותי בקול השקט והעדין שלה ומשכתי אותה אליי,כל כך קרובים והשפתיים שלה הרגו אותי.
״את כועסת עליי או משהו?״שאלתי אותה בקול האדיש והקשוח שלי לא מבין מה קרה ומה קורה בנינו.
״יש לי על מה?״היא שאלה אותי בטון שלא שמעתי אותה משתמשת בו.
״לא חושב״אמרתי לה והעיניים שלי בהו עמוק בעייניה,קרב מבטים טורקיז מול כחול מעורבב עם ירוק כל כך יפה יש לה עיניים כל כך ממכרות וכל כך יפות שממבט אחד אתה מתאהב.
מתאהב?אסור לי להתאהב!
״כל כך יפות״אמרתי לה והמשכתי לבהות בעייניה היפות והמהפנטות.
״עידן״היא אמרה לי בקולה העדין,היפה והממכר שלה וניסתה להתנתק מאחיזת וקירבתי אותה כל כך קרוב אליי.
״רצית להגיד משהו?״שאלתי אותה כאילו לא הבנתי מה היא רוצה.
״כן״אמרה לי בקול העדין והיפה שלה.
״א..אני אני רו..רוצה״היא אמרה לי בקול היפה והממכר שלה,כמה שאני מת לנשק אותה,לנשק את השפתיים היפות והעבות שלה כמה סקסיות יש בבחורה המהפנטת הזאת?
״מה את רוצה?״שאלתי אותה,מרגיש אותה כל כך קרובה אליי.
״אני רוצה שנתרחק״היא אמרה בלחש בקושי שומעים מה היא אומרת,אבל אני שמעתי ולא האמנתי למה שהיא אמרה.
״מה אמרת?״שאלתי אותה מופתע,מאיפה זה בא?
״שאני רוצה שנתרחק אחד מהשנייה״אמרה לי והורידה את מבטה מסרבת להסתכל בעיניי.
״זה מה שאת באמת רוצה?״שאלתי אותה בעצבים לא מאמין למה שהיא אמרה.
למה זה קורה לי?
למה היחידה שאני באמת יכול לדבר איתה בלי שהיא תחפש לשכב איתי או דברים כאלה רוצה להתרחק ממני?
למה אלוהים?למה אתה עושה לי את זה?
לעזאזל אני רוצה אותה קרובה אליי אין סיכוי שאני נותן לזה לקרות גם אם זה מה שהיא הכי תרצה.
״תעני לי,זה באמת מה שאת רוצה?שנתרחק?״שאלתי אותה שוב כשלא ענתה לי והרמתי את ראשה בעדינות שאני משתמש בה רק עם ליאה ואמא שלי.
״כן ז..ה מה ש...שאני רוצה״היא אמרה לי בלחש ובגימגום ולא הסתכלה בעייני.
היא גם לא רוצה לעשות את זה,אז למה?
״תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת רוצה שנתרחק״ציוויתי עלייה בקולי הקשוח.
״אני רוצה שנתרחק״היא אמרה לי מסתכלת עמוק בעייני ואני פשוט לא יכולתי להאמין שזה באמת יקרה שהיא באמת תהיה רחוקה ממני.
קרב מבטים טורקיז מול כחול עם ירוק והיא הורידה את עינייה ישר אחרי שסיימה את דברייה.
״אוקיי״אמרתי לה בולע את הרוק באיטיות מסרב להאמין למה שהיא אמרה.
״את צריכה טראפ הביתה?״שאלתי אותה באדישות ושיחררתי אותה מאחיזתי והחזות הקשוחה והאדישה שלי חזרה להגן עליי מהבחורה הזאת.
״אממ אני אסתדר תודה״היא אמרה בלחש אבל ידעתי שאין לה איך לחזור,יותר נכון הרגשתי.
זה פגע בי כל כך שהיא רוצה להתרחק ממני.
אני כזה גועלי?אני לא הבחור האידאלי אני מעשן,רב מכות עושה שטויות אבל אני הבן אדם שהכי יודע להקשיב והכי אוהב להקשיב.
אין סיכוי שאני מתרחק ממנה.
אני הסברתי לה שאני מפחד להתחבר אלייה כל כך והנה זה הגיע התחברתי אלייה תוך כמה ימים וכבר היא רוצה להתרחק ממני היא רוצה למחוק אותי מהחיים שלה.
״אני יודע שאין לך איך ללכת״אמרתי לה בחזות המפחידה והאדישה שלי.
״נסיכה קטנה,אני צריך להישאר פה אבל אני ימצא מישהו שיסיע אותך״שמעתי קול גברי והמבטים שלה ושלי תקועים עדיין אחד בשנייה.
הרמתי את מבטי לכיוון הבחור שדיבר ככה לאישה שלי?
אישה שלי?מה עובר עליי? היא לא האישה שלי ואני לא מרגיש אלייה כלום,פשוט כלום.
״אני אקח אותה״אמרתי לו באדישות והוא הסתכל עלייה מחכה לתגובה שלי וגם אני חיכיתי לתגובה שלה.
הגבר הזה עיצבן אותי עוד כשראיתי אותם מדברים קודם רציתי להרוג אותו על זה שהוא מסתכל עלייה כאילו היא טרף ולא כמו מישהי קרובה אליו או משהו.
״סער הכל טוב,אני אלך ברגל״היא אמרה לו בקולה הנעים והעדין.
״ממש לא,את לא הולכת ברגל בשעה הזאת ועוד לבד״הוא אמר לה וליטף את הלחי שלה וקנאה תקפה אותי.
״אני אסיע אותך,בואי״אמרתי לה בלי לתת לה הזדמנות להתנגד.
״תשמור עלייה״הוא אמר לי בקול דואג והנהנתי,ברור שאני אשמור עלייה.
״ביי נסיכה קטנה,תעדכני אותי כשאת בבית״הוא אמר לה בקול דואג ואוהב חיבק אותה ונישק את ראשה והידיים שלי התכווצו לאגרופים.
אם הוא לא יוריד ממנה את הידיים המסריחות שלו ואת המבט שלו אני לא אצליח להשתלט על עצמי.
״טוב את באה?״שאלתי אותה לא מסוגל כבר לראות אותו לידה.
״תודה סער,וסליחה שהתעצבנתי עלייך״היא אמרה לו בחיוך המהפנט שלה.
למה היא מחייכת אליו?למה אליי היא לא מחייכת ככה?
איך הוא עושה את זה?
איך לעזאזל הוא גורם לה לחייך בלי שהוא עושה כלום וממני היא רוצה מרחק?
״תקשיב אחי,תדאג שהיא מגיעה בשלום״הוא אמר לי ושם את ידו על הכתף שלי.
״אל תדאג ומי אח שלך בכלל?״שאלתי אותו בעצבים מעיף את ידו ממני.
״חכה שנייה סער״היא אמרה לו בקולה היפה והממכר והוא הנהן.
היא התקרבה אליי,תפסה לי את היד וסובבה אותי אלייה.
״מה עובר עלייך?״היא שאלה אותי בקול היפה שלה.
מה עובר עליי היא שואלת?
היא עוברת עליי,כל דקה,כל שנייה וכל יום ואני לא מצליח לשכוח אותה ואני לא אוהב אותה אבל אני לא ייתן לאף גבר להיות איתה.
״הוא לא בא לי טוב בעין״אמרתי לה בעצבים.
״עידן מה אתה רוצה ממני?״היא שאלה בקולה העדין והמהפנט שלה.
״אני מתחרפן מזה ובעיקר ממך״אמרתי לה.
״ממה אתה מתחרפן?״שאלה אותי לא מבינה ושוב טורקיז מול כחול/ירוק.
״למה את רוצה שנתרחק?״שאלתי אותה והיא הופתעה מהשאלה שלי,ראיתי את זה עלייה.
״כי הקשר שלי איתך,לא עושה לי טוב״היא אמרה לי והרגשתי את הלב שלי מפסיק לפעום.
אני לא עושה לה טוב,הקשר איתי עושה לה רע?
״זה בגללו?״שאלתי עצבני בגלל מה שאמרה לפני שנייה.
״הוא בכלל לא קשור״היא אמרה לי מגנה עליו.
״אז מה זה?״שאלתי בעצבים מת להרוג מישהו ולעשן להרגיע את העצבים העצומים שהולכים לי בגוף.
״בגלל שהקשר איתך עושה לי רע״היא אמרה והלב שלי כבר לא עמד בזה.
אני לא מבין מה היא עושה ללב שלי,אבל מכל מילה שלה הוא נשבר עוד ועוד.
״יודעת מה,סבבה לא נהיה בקשר גם ככה זה לא הולך לשום מקום״אמרתי לה בעצבים בכוונה כדי שהיא תרגיש מה שאני מרגיש עכשיו.
״סבבה לגמרי״היא אמרה לי בשקט והסתכלתי בעייניה שעברה שם סופת רגשות.
״סער,אני יכולה לחכות לך עד שתסיים לעבוד ותיקח אותי?״היא שאלה אותי מסתכלת עליי.
״ברור,אבל למה את לא נוסעת איתו?״הוא שאל אותה,היא התקרבה אליו וחיבקה אותו מסתכלת עליי.
״סתם אין לו מקום,הוא בא באופנוע״היא אמרה לו.
״סבבה״הוא אמר לה והם התנתקו מהחיבוק.
״אחי,אנחנו הולכים״נאור אמר לי,הנהנתי והמבט שלי עליהם.
״אחי,דבר איתה״הוא אמר לי.
״ממש לא״אמרתי לו והתקדמנו לכיוון היציאה וקלטתי את נאור מסתכל על משהו מאחורי.
״אחי בבקשה אל תסתובב״הוא אמר לי.
אתם מכירים את זה שאומרים לכם לא להסתובב ואתם פשוט מרגישים שאתם חייבים להסתובב?
וכשהסתובבתי לאחור ראיתי פשוט שחור,ראיתי אותה לוחשת לסער הזה משהו והוא הנהן,הם היו כל כך קרובים.
הם פשוט התנשקו והעצבים השפיעו עליי והכאב לב שהיה לי גרם לי להתקרב אליהם בעצבים.
התקרבתי אליהם תפסתי את הסער הזה,משכתי אותו ממנה ודפקתי לו אגרוף לפנים והוא נפל לרצפה,את כל העצבים שהיו לי הוצאתי עליו.
הוא קם מהרצפה והחטיף לי אגרוף ואז זה התפתח לריב רציני.
״תפסיקו כבר״שמעתי את הקול העדין והיפה שלה אבל פשוט לא יכולתי להפסיק.
״דיי אחי״נאור אמר לי והרחיק אותי ממנו מחזיק אותי חזק כדאי שלא אמשיך להרביץ לחתיכת חרא הזה.
״מה עובר עליכם?״נאור שאל אותי אבל הסתכל על שנינו.
״תעוף מפה,תעוף לי מהמסעדה״הסער הזה אמר לי.
המסעדה הזאת שלו?
״למה מי אתה?״שאלתי אותו ובאתי להרביץ לו שוב,כל כך עיצבן אותי שהוא נישק אותה.
״המנהל של המסעדה הזאת והחבר של המדהימה הזאת״הוא אמר לי בהתגרות,תפס אותה קרוב אליו ונישק אותה.
״בן זונה״צעקתי עליו קפצתי עליו והפלתי אותו לרצפה ונתתי לו אגרופים לפנים המגעילות שלו עד שהוא התעלף.
״מה עשית?״שמעתי את הקול הקטן והעדין שלה היא התקרבה אליו עם עיינים מלאות דמעות.
התכופפה אליו וליטפה את פניו,נשכתי את שפתיי הפצועות בעצבים ונזל יותר דם.
״סער,בבקשה תקום אני מצטערת״היא אמרה לו,חיבקה אותו ובכתה.
כל כך כאב לי שהיא בכתה,לא יכולתי לראות אותה בוכה ועוד בגללי.
היא פתאום קמה מהרצפה התקרבה אליי והסתכלה עליי במבט מלא שנאה אני לא יכול לראות את המבט הזה,לא ממנה.
״אני שונאת אותך,פשוט שונאת הלוואי ולא הייתי מכירה אותך״היא אמרה לי בכל כך הרבה שנאה.
שונאת אותך,הלוואי ולא הייתי מכירה אותך המילים שלה נתקעו לו בראש מסרבות לעזוב אותי.
הלב שלי מת.
בלעתי את רוקי באיטיות ודפקתי את היד בעצבים בשולחן שהיה לידי.
שונאת אותך
שונאת אותך
היא שונאת אותי ואני אוהב אותה,כן אני מודה התאהבתי החוק הכי חשוב שלי נשבר בדיוק כמו הלב שלי.
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Romance"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...