אהבה מבלבלת:)-פרק 31 (מרתון)

394 15 4
                                    

מנקודת מבט רותם:
לא יכולתי לנשום,אני באמת אוהבת את עידן ורק הסוד שלי עוצר אותי מלהיות איתו.
״תרגעי״אביאור אמר לי וחיבק אותי כדי להרגיע אותי אבל פשוט לא יכולתי להירגע כי זה פשוט שיגע אותי שקרה לו משהו ואני לא יכולה להיות איתו שם כי אני יודעת שפגעתי בו.
״אתה יודע איפה הם?״שאלתי אותו בלחש והסתכלתי על אביאור שסימן לאליאור שירד למטה לקחת את ליאור איתו.
״כן״הוא אמר לי כשליאורי ואליאור יצאו מהבית.
״איפה?״שאלתי אותו וכשהסתכלתי עליו ראיתי שהוא מסתיר משהו.
״אביאור,סיפרת לי הכל נכון?״שאלתי אותו כשאני עדיין מסתכלת עליו.
״כן״הוא אמר לי וראיתי שהוא משקר לי.
״אביאור תפסיק לשקר לי״אמרתי לו בכעס ופשוט רציתי שיגיד לי איפה עידן ומה קרה לו.
״המצב של עידן לא טוב בכלל״הוא אמר לי ופשוט הרגשתי מסוחררת ובום הרגשתי איך העיניים שלי נסגרות.
פתאום הרגשתי את העיניים שלי נפתחות ועידן עמד מולי ולא הבנתי מה הוא עושה פה,הוא לא עבר תאונה?
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו כשראיתי אותו טיפה בבירור.
״את קראת לי״הוא אמר לי בקול הגברי והיפה שלו והוא התיישב מולי.
״אני מדמיינת אותך נכון?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״את פשוט לא מפסיקה לחשוב עליי ובאתי בגלל שאת חושבת עליי״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״אתה באמת נפצעת?״שאלתי אותו למרות שלפי מה שהוא אמר אני מדמיינת.
״את רואה שאני פצוע?״הוא שאל אותי וכאן הייתי בטוחה שהכל בראש שלי.
״לא,אני עדיין לא מבינה מה אתה עושה פה״אמרתי לו והוא חייך.
״נעשה משחק,כל מה שאת רוצה להגיד לעידן האמיתי תגידי לי״הוא אמר לי וזה היה נראה לי משוגע לדבר עם עצמי.
״אוקיי״אמרתי לו וידעתי שגם בדמיון שלי אני בחיים לא אוכל לגלות לעידן את הסוד שלי.
״תתחילי״הוא אמר לי מסתכל עליי.
״הייתי רוצה להגיד לו שבחיים לא רציתי לפגוע בו ושלצערי זה קרה די הרבה פעמיים ושבחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותו ושהלוואי שיכולתי להיות איתו ולהראות לו מה הוא עושה לי בכל מבט או חיוך או צחוק שלו״אמרתי לו והוא חייך חיוך פשוט כובש.
״אם הייתי במקומו לא הייתי חושב פעמיים ומנשק אותך כדי להראות לך כמה אני אוהב אותך״הוא אמר לי והלוואי שזה היה קורה במציאות אבל זה לא כי עידן בחיים לא היה מנשק אותי בלי לקבל הסברים ללמה אני מרחיקה אותו ממני.
״גם אם לא היית מקבל הסברים?״שאלתי אותו וראיתי שהוא חושב על מה לענות לי.
״אם הייתי אוהב אותך עד כדי כך אז גם אם לא הייתי מקבל הסברים הייתי עושה מה שאמרתי לך״הוא אמר לי וידעתי שזה מה שאני הייתי רוצה שעידן יעשה אם זה היה אמיתי ולא רק בראש שלי.
״אני לא טובה לו,אני אפגע בו בלי הפסקה ואני לא רוצה שהוא ייפגע כי הוא באמת נכנס לי ללב ואם הוא ייפגע זה ישבור אותי״אמרתי לו בעצב.
״אם תספרי לו באמת למה את לא איתו אולי הוא יבין שאת כן אוהבת אותו אבל מפחדת שהוא ייפגע״הוא אמר לי וליטף את גביי כתמיכה.
״או שאולי אני באמת באמת לא טובה לו״אמרתי לו והוא פתאום סוג של נעלם כזה.
״עד שלא תנסי לא תדעי״הוא אמר לי ושמעתי אותו במעורפל ופתאום פקחתי את העיניים וראיתי את אביאור מלטף את פניי עם מים.
״התעלפת״הוא אמר לי כאילו הוא הבין כבר מה אני רוצה לשאול.
״את בסדר?״הוא שאל אותי והנהנתי כי לא יכולתי ממש לענות לו,הרגשתי כאילו אין לי קול.
״רוצה מים?״הוא שאל אותי מנסה להבין מה אני רוצה מבלי שאני אדבר כי הוא הבין שקשה לי לדבר והנהנתי.
״קחי קטנה שלי״הוא אמר לי אחרי כמה דקות והושיט לי את ידו עם הכוס מים.
״אתה יכול לקחת אותי אליו?״שאלתי אותו בלחש כשחזר לי טיפה הקול.
״את רוצה להתקלח?״הוא שאל אותי והנהנתי לשלילה כי פשוט רציתי לראות אותו עכשיו.
״קודם תסיימי את כל הכוס מים ואז נלך״הוא אמר לי יותר נכון פקד עליי.
״סיימתי״אמרתי לו שוב בלחש כשסיימתי את הכוס מים.
״יאללה בואי״הוא אמר לי,החזיק לי את היד ויצאנו לכיוון האוטו.
נכנסנו לאוטו ונסענו לבית חולים וכל הנסיעה הייתה שקטה יותר נכון שקטה מאוד.
״קטנה שלי שנייה״הוא אמר לי כשבאתי לרדת כשהגענו.
״קרה משהו?״שאלתי אותו שוב בלחש.
״כן,רציתי לשאול אם קרה משהו עם סער״הוא אמר לי ולא יכולתי לספר לו כי זה ביני לבין סער.
״אני לא יכולה לספר לך״אמרתי לו בלי להסתכל עליו.
״מוזר שאת לא יכולה לספר לי כי סער שלח לי הודעה קצת לפניי התאונה וכתב לי שהוא מצטער ושאני הולך לכעוס עליו״הוא אמר לי והסתכל עליי.
״מה אתה רוצה שאני אגיד לך?״שאלתי אותו.
״שתגידי לי למה לעזאזל אני אמור לכעוס עליו״הוא אמר לי בעצבים.
״אביאור כדי שתדבר על זה עם סער״אמרתי לו תוך כדי ששיחקתי עם האצבעות שלי.
״תסתכלי עליי ותגידי לי מה היה בניכם״הוא אמר לי שוב בעצבים וזה גרם לי להסתכל עליו.
״הוא נישק אותי״אמרתי לו וראיתי איך הוא מתעצבן עוד יותר.
״מתי?״הוא שאל אותי עצבני.
״כשהוא אסף אותי מהבית חולים״אמרתי לו והוא דפק את ידו בעצבים בהגה.
״יש לו מזל שהוא בבית חולים אחרת אני הייתי שולח אותו לשם״הוא אמר לי.
״אתה ידעת שהוא אוהב אותי?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״כן והזהרתי אותו אלף פעם להתרחק ממך וכמו שראית הוא לא ממש הקשיב לי המפגר הזה״הוא אמר לי בעצבים.
״למה לא סיפרת לי?״שאלתי אותו.
״כי ידעתי שאת לא מרגישה אליו כלום ושאת מאוהבת בטירוף בעידן הזה לא משנה כמה את מנסה להסתיר את זה״הוא אמר לי ופשוט חיבקתי אותו וראיתי איך הוא נרגע לאט לאט.
״לכי את לעידן אני אלך למפגר״הוא אמר לי כשיצאנו מהאוטו ונכנסנו לבית חולים.
״אוקיי,ניפגש כאן כשנסיים?״שאלתי אותו הוא הנהן והלכנו למזכירה שם כדי לבדוק איזה חדרים הם.
״סליחה״אביאור אמר למזכירה והיא הסתכלה עליו בעיניים מאוהבות,אח שלי שובר לבבות אה? חחח.
״כן״היא אמרה לו ולא הפסיקה להסתכל עליו.
״את יכולה להגיד לי באיזה חדרים נמצאים סער ממן ו״הוא אמר לה והסתכל עליי כדי שאני אגיד לו מה השם משפחה של עידן.
״עידן טרבלסי״אמרתי לה והיא עדיין הסתכלה עליו מה נהיה? הבנו שאת מאוהבת אבל תרגעי את עצמך.
״סער ממן בחדר 104 ועידן טרבלסי בחדר 110 בקומה השנייה״היא אמרה לו.
״תודה״הוא אמר לה ועלינו לקומה השנייה ושמתי לב שהמבט שלה עדיין עליו.
״נואשת״לחשתי לו והוא צחק.
״מה לעשות שאח שלך כזה חתיך״הוא אמר בשחצנות וצחקתי.
״שחצן״אמרתי לו כשהגענו לקומה השנייה.
״ניפגש פה במקום למטה טוב קטנה שלי?״הוא שאל אותי ונישק את ראשי.
״טוב״אמרתי לו והתפצלנו וכשמצאתי את החדר של עידן ראיתי רופא יוצא משם אז מהר ניגשתי אליו.
״סליחה״אמרתי לו והוא הסתובב אליי.
״כן?״הוא שאל אותי.
״אתה יכול להגיד לי בבקשה מה המצב של הבחור בחדר הזה?״שאלתי אותו וראיתי שהוא מתלבט אם לספר לי או לא.
״אני לא אמור לספר לך אבל רק כדי לדעת מה הקרבה שלך אליו?״הוא שאל אותי וידעתי שאם אני אגיד את האמת הוא לא יספר לי כלום.
״הבת זוג שלו״אמרתי לו והוא הנהן ובתוך תוכי כאב לי שאני לא באמת הבת זוג שלו.
״המצב שלו די קשה,הוא שבר את הרגל ועכשיו הוא נכנס לסוג של קומה״הוא אמר לי והרגשתי מין תחושת אשמה כזאת.
״מה זאת אומרת סוג של קומה?״שאלתי אותו.
״שיכול להיות שהוא יכול לקום היום והוא גם יכול לא לקום אף פעם כי הפגיעה הייתה ממש חזקה וקשה״הוא אמר לי וידעתי שאם הוא ימות הלב שלי יישבר ואני פשוט ימות.

אהבה מבלבלת :(Where stories live. Discover now