מנקודת מבט רותם:
נתקענו בעידן,למה תמיד כשאני נתקעת במישהו זה תמיד בו?
כמה שהוא חתיך,פשוט גבר מושך עם יופי פשוט מהפנט.
סימנתי לעומר שאני תכף באה,הוא חיבק אותי חזק והלך עם אחים שלי לכיוון האוטו.
״לא נמאס לך להתנגש בי?״הוא שאל אותי בקולו הגברי והצרוד שאני מאוד אוהבת אבל הוא חייך חצי חיוך שהיה מאוד יפה אבל זה היה נראה כאילו קרה לו משהו.
״די נמאס״אמרתי לו בציניות,זה כאילו משהו גורם לזה שכל פעם ניתקע אחת בשני.
״כן אה״הוא אמר לי וציחקק בקטנה.
״קרה משהו?״שאלתי אותו כשקלטתי שקרה לו משהו,אני רוצה לעזור לו.
״לא״הוא אמר לי בקולו הגברי והיפה וזה הורג אותי,הקול שלו גורם ללב שלי לפעום כל כך חזק.
״עידן,אני יודעת שהמצב בנינו לא הכי טוב אבל אני רואה שקרה לך משהו״אמרתי לו ובאמת שדאגתי לו למרות כל מה שקורה בנינו ולמרות שמה שקרה היום נורא פגע בי.
״איך את יודעת שקרה משהו?״הוא שאל אותי ופשוט הרגשתי את זה שקורה לו משהו וחוץ מזה הוא חשוב לי.
״אני רואה את זה בעיניים שלך״אמרתי לו ופשוט בהיתי בעיניים היפות והמהפנטות שלו.
״מה את מכשפה?״הוא שאל אותי וצחקתי.
״כן,אולי כדי שתיזהר ממני״אמרתי לו בציניות כדי לשמוע את הצחוק היפה והמהפנט שלו וכמובן שהצלחתי,הוא צחק.
״מה את עושה פה?״הוא שאל אותי והמבטים שלנו לא התנתקו אחת מהשני אפילו לשנייה.
״סתם מטיילת״אמרתי לו וצחקתי.
״מטיילת במקום המסריח הזה?״הוא שאל אותי והרים גבה.
הוא צודק זה באמת מקום מסריח,מלא מחלות ומקום פשוט מדכא.
״לא טוב?״שאלתי אותו והרגשתי אותו כל כך צמוד אליי והעיינים היפות שלו לא זזו אפילו לשנייה מעיניי ולהפך.
מה אני עושה לעזאזל עם הגבר המדהים והמושך הזה?
״ממש לא״הוא אמר לי והזיז את שיערי מאחורי אוזניי וזה פשוט שיגע אותי.
״עידן,אתה משגע אותי״אמרתי לו בלחש,נשכתי את שפתיי והשפלתי את מבטי.
למה אמרתי את זה?
הוא בכלל לא אמור לדעת שאני מרגישה אליו משהו,משהו שאסור לי להרגיש ובטח שלא אליו.
״היי מה יש?״הוא שאל אותי והרים את מבטי אליו והעיניים שלו הרגו אותי כי ידעתי שאם זה ימשיך הוא יפגע הרבה יותר.
״אני לא אמורה להרגיש אלייך כלום״אמרתי לו והוא חייך את החיוך הגברי והמדהים שלו.
מה הוא מחייך?למה הוא משגע אותי ככה?
״זה רע?״הוא שאל אותי בקול הממכר שלו.
הוא אפילו לא מבין כמה שזה רע,אני לא יכולה להרגיש אליו כלום.
״כן,כי יש לך חברה״אמרתי לו,מצד אחד ידעתי שזה סתם תירוץ ומצד שני רציתי לדעת אם הם באמת זוג או שזאת הייתה הצגה.
״את חושבת שהיא חברה שלי?״הוא שאל אותי והעיניים היפות שלו גרמו לי לשכוח מה שרציתי להגיד.
״כן,אתם מתנהגים כמו זוג״אמרתי לו בלחש כשהרצון שלי לנשק אותו גבר יותר ויותר אבל ידעתי שאסור לי לעשות את זה.
קלטתי שהמבט שלו עובר לשפתיים שלי וידעתי שזה לא טוב,לא טוב בכלל.
״עידן,אתה יכול לספר לי מה קרה לך?״שאלתי אותו,כי אני באמת דואגת לו.
״זה באמת מעניין אותך?״הוא שאל אותי בזמן שהוא מלטף את פניי ומעביר בי כל כך הרבה צמרמורות כל כך נעימות שאני ממש לא רוצה להרגיש.
״כן״אמרתי לו בכנות,הוא מעניין אותי כל מה שקשור בו מעניין אותי.
״אני אספר לך רק אם תספרי לי מה שהיה באותו יום״הוא אמר לי ובאמת שלא הייתי צריכה לדבר אליו ככה זה היה מתוך כאב.
״באותו יום שיצאתי עלייך,זוכר?״שאלתי אותו והוא הנהן,לא חשבתי שהוא יזכור את זה.
״זה היה מגעיל מצידי,אני הייתי בטוחה שהוא מת״אמרתי לו ובאמת שזה היה מגעיל לדבר אליו ככה.
״ומה קרה אחר כך?״הוא שאל אותי כשאנחנו מאוד צמודים אחד לשנייה וזה ממש לא טוב.
״כשסיימתי את הבגרות התקשרו אליי ואמרו לי שקרתה טעות ושהוא בעצם חי״אמרתי לו וחייכתי כשנזכרתי ברגע שהודיעו לי שסער חי.
״אני שמח בשבילך ואני ממש מצטער על המכות״הוא אמר לי וזה גרם לי לרצות לחבק אותו אבל עצרתי את עצמי.
״אני מצטערת על מה שאמרתי לך,זה היה ממש מגעיל״אמרתי לו והוא חייך את החיוך המהפנט והמדהים שלו.
״הכל בסדר״הוא אמר לי והמבט שלו לא זז מהשפתיים שלי.
״עכשיו תורך״אמרתי לו בזמן שהמבט שלו עדיין על השפתיים שלי.
בבקשה שזה לא יקרה,בבקשה שהוא לא ינשק אותי.
״מה?״הוא שאל אותי בזמן שהוא מלטף את שפתיי עם אגודלו וזה גרם לי לרעוד,הוא פשוט גורם לגוף שלי לרעוד עם כל נגיעה שלו אפילו הנגיעה הכי קטנה שיש כמו זאת.
״אני לא יכול יותר״הוא אמר לי ופשוט נישק אותי,לא זה לא צריך לקרות.
הוא נישק אותי ואני פשוט קפאתי לא הצלחתי לזוז ואז לאט לאט השתחררתי והשפתיים שלי נעו על שלו בלי ששלטתי על זה בכלל.
השפתיים שלו כל כך יפות וכל כך טעימות אבל ידעתי שזה בלתי אפשרי,הקשר שלנו הוא בלתי אפשרי.
הנשיקה נהייתה גסה מדי ומלאת תשוקה אבל אהבתי אותה,אהבתי אותו.
״רגע״מלמלתי אבל הוא לא עצר ואת האמת גם לא רציתי שהוא יעצור,רציתי שינשק אותי ללא הפסקה אבל זה לא יכול לקרות.
״מה?״הוא שאל אותי בקול הגברי והממכר שלו ומקרב אותי אליו עוד יותר.
״מה אנחנו עושים?״שאלתי אותו בלחש ורציתי להרגיש שוב את שפתיו על שפתיי אבל אני לא יכולה.
״אני בדיוק נישקתי אותך ואת הפרעת לי״הוא אמר לי וחזר לנשק אותי.
השפתיים שלו כל כך טעימות וכל כך רכות,הרגשתי שעוד שנייה אני אתמכר לשפתיים שלו ולטעם הממכר שלהן ופשוט אסור לי.
אני יודעת שאני רוצה אותו,אני יודעת שאני מתאהבת בו מה שמנוגד למה שאני צריכה לעשות.
אם הקשר הזה ימשיך הוא יפגע הרבה יותר,הוא כל כך יפגע שאף אחד לא יוכל לעצור את זה אפילו לא אני.
״רגע עידן״אמרתי לו,עוצרת אותו שוב מהנשיקה המדהימה הזאת.
אני אוהבת אותו הנה אמרתי את זה אבל אני לא יכולה לאהוב אותו במיוחד שעכשיו הוא גם הנשיקה הראשונה שלי.
למה הוא מקשה עליי?למה?
״מה עכשיו?״הוא שאל אותי מלטף את שפתיי ומסתכל עליי,המבט הזה שיש לו בעיניים,יכבה אם הקשר בנינו ימשיך ואני ממש לא יכולה לתת לזה לקרות.
״יש לך חברה״אמרתי לו וכל כך רציתי לנשק אותו שוב,אבל כמו שאמרתי ואני אגיד את זה שוב זה לא יכול לקרות.
״אני רוצה אותך״הוא אמר לי וחזר לנשק אותי שוב ואני נישקתי אותו בחזרה,אני לא יכולה לעמוד בפניי הגבר המדהים והממכר הזה.
נשכתי את שפתיו היפות וליקקתי את שפתיו כדי שיכאב לו פחות והנשיקה התעמקה יותר ויותר והוא קירב אותי אליו יותר ויותר אבל ידעתי שאני חייבת לעצור את הנשיקה הזאת ויותר מזה לעצור את הקשר הזה.
״עידן זה לא יכול לקרות,אני מצטערת״אמרתי לו והפסקתי את הנשיקה.
כשאמרתי את זה הרגשתי שכל איבר ואיבר שלי נשרף,הרגשתי שהלב שלי לא יעמוד בזה אם אני יפגע בו יותר ממה שכבר פגעתי בו.
באתי ללכת אבל הוא משך אותי אליו שוב ונישק אותי וזה הרג אותי לחשוב שכשהנשיקה הזאת תיפסק גם האור המאיר והמהפנט שיש לו בעיניים יכבה.
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Любовные романы"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...