מנקודת מבט עידן:
עברו ארבעה ימים והאישה שלי עדיין בבית חולים לא מבין למה אבל בסדר,אני אהיה איתה פה כמה שצריך.
הייתי ליד הקטנה שלי שוכב לידה וניסיתי למצוא רעיון שיציל אותה וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו כל הימים האלה כמובן שהייתי בבית אבל רוב הזמן אני אצלה.
״סליחה״הרופא אמר לנו כשנכנס לחדר.
״אתה צריך משהו?״לחשתי לו כששמתי לב שהיפה שלי נרדמה.
״נגמרו השעות ביקור ואתה צריך ללכת״הוא אמר לי ואין סיכוי שאני הולך מפה.
״אני נשאר כאן״אמרתי לו בכעס.
״אז אני אאלץ לקרוא לאבטחה״הוא אמר לי ורציתי להעיף לו אגרוף.
״תקרא להם,אני נשאר כאן״אמרתי לו והסתכלתי על כמה הילדה הזאת יפה ורגישה.
אני מאושר שהיא איתי ואין מה שיפריד בנינו למרות שיש את העניין הזה שאני עלול לאבד אותה.
הרגשתי אותה מתחפרת בתוכי וחיבקתי אותה חזק,מנשק את ראשה ופתאום שמעתי צעקות מבחוץ.
״אתה צריך לצאת מפה״אחד המאבטחים אמר לי בצעקה כשהם נכנסו לחדר.
״מה קורה פה?״הקטנה שלי שאלה אותי בלחש.
״שום דבר יפה שלי,תחזרי לישון״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״אני לא יוצא,אתם יכולים לעשות הכל אבל להוציא אותי מפה אתם לא תצליחו״אמרתי להם,רק נראה להם שאני משאיר אותה כאן לבד.
״עידן,אני אהיה בסדר״היא לחשה לי.
״יפה שלי,אני נשאר איתך פה ואם יש להם בעיות שילכו לעזאזל״אמרתי לה והיא נתנה לי מכה לחזה,בדיוק כמו אמא שלי שונאות שאני מקלל.
״אל תסתבך דני שלי״היא לחשה לי ואני כל כך אוהב את היפה הזאת.
״אל תדאגי לי יפה קטנה שלי״לחשתי לה מחבק אותה אליי.
״סיימתם את הסצנת אוהבים?״המאבטח שאל אותנו בזילזול,באתי לקום אבל היא עצרה אותי.
״צובט לך בלב לראות אנשים מאושרים?״שאלתי אותו בעצבים.
״יאללה תעוף מפה״הוא אמר לי והפעם קמתי והעפתי לו אגרוף.
״עידן״היא אמרה לי כשהוא החזיר לי ונתן לי גם אגרוף.
״דיי כבר״היא צעקה ולא יכולתי לשמוע את האישה שלי צורחת.
״תקשיב לי טוב,פעם הבאה אתה תגמור בדיוק במקום הזה״אמרתי לו וחזרתי לשבת לידה.
״מה קורה לך?״היא לחשה לי כשהם יצאו מהחדר.
״אף אחד לא יזלזל באהבה שלנו״אמרתי לה ובאתי לקרב אותה אליי אבל היא התרחקה והאמת כאב לי.
״שיזלזל,אני לא שמה עליו יכולת להיפגע״היא אמרה לי מבלי להסתכל עליי ואמרתי כבר שאני שונא את זה.
״לא הייתי נפגע״לחשתי לה,מסתכל עלייה ולא מקבל בחזרה את מבטה.
״כן?אין לך דם?״היא שאלה אותי מסתכלת עליי וראיתי שהיא דואגת לי.
״כולה דם״אמרתי לה והיא התקרבה אליי.
״כולה דם לא?״היא שאלה אותי כשהתכווצתי בכאב כשנגעה בשפה שלי וניקתה לי את הדם עם מגבון.
״דיי נו,אני אוהב אותך״לחשתי לה מחבק את מותנה.
״חנפן מעצבן״היא לחשה לי וצחקתי.
״אבל את אוהבת אותי״לחשתי לה והיא חייכה את החיוך היפה שלה שכובש אותי בשנייה.
״מסתבר״היא אמרה לי.
״חוצפנית״אמרתי לה ודיגדגתי אותה בצוואר עם הזיפים שלי.
״דיי נו״היא לחשה לי מצחקקת צחוק יפיפה ומהפנט.
״אז תודי שאת אוהבת אותי״אמרתי לה.
״אני אוהבת אותך עידן״היא אמרה לי ואיך שהיא אומרת את השם שלי זה גורם לי לצמרמורת.
״יפה שלי״לחשתי לה מנשק את צווארה ומרגיש אותה רועדת.
״המגע שלי מצמרר אותך?״לחשתי לה.
״דיי״היא אמרה לי בביישנות שאני כל כך אוהב אצלה.
״זאת לא בושה יפה שלי״לחשתי לה ונישקתי את ראשה.
״אני אגיד לך משהו,כל פעם שהיית דוחה אותי לא הייתי מבין למה וברגע שנזכרתי בך אחרי התאונה כבר היינו בנתק מעצבן כזה והרגשתי כאילו אני מוכן לעשות הכל כדי לשכוח אותך וכשהתקשרת אליי לא רציתי לענות לך וכשעניתי וביקשת שאני אעזור לך הדאגה שלי אלייך השתלטה עליי וחיפשתי אותך בטירוף״אמרתי לה מחבק אותה יותר חזק אליי.
״אני יודעת שרצית לשנוא אותי,גם אני ניסיתי לשנוא את עצמי כל פעם שהכאבתי לך אבל ניסיתי לשכנע את עצמי שזה הדבר הכי טוב שאני עושה בשביל שלא יכאב לך״היא לחשה לי.
״זה עיצבן אותי שלא ניסית אפילו לתת לי הזדמנות וגם עכשיו אני לא מבין אבל לפחות אני יודע עכשיו שאת עשית את זה בניסיון לשמור עליי,לא שהיית צריכה״אמרתי לה והריח שלה נכנס לאפי ולא רציתי שהוא ייצא משם.
״לא נתתי לך הזדמנות כי פחדתי שתסבול ברגע שאני יעלם וגם כי לא רציתי שאם נהיה זוג ישבר לשנינו הלב ובעיקר לך״היא לחשה לי ויש לה לב טוב באמת אבל זה לא משנה את העובדה שהיא פגעה בי.
״את פגעת בי״לחשתי לה נזכר בכל הפעמיים שהתעצבנתי כשהיא דחתה אותי וכמה זה פגע בי שהייתי צריך להתנהג אלייה רע בגלל שהיא פגעה בי.
״אני יודעת וכמה סליחה שאני אבקש זה לא יעזור,אבל אני רוצה שתדע דבר אחד״היא אמרה לי והסתכלה על עיניי,יש לה את העיניים הכי יפות שיש.
״אוקיי״אמרתי לה מסמן לה להמשיך לדבר.
״שלמרות שידעתי שאני פוגעת בך ידעתי שאם היית יודע את הסוד שלי היה כואב לך הרבה יותר וזה היה גורם לך סבל וזה הדבר האחרון שרציתי שיקרה״היא אמרה לי ובאמת סבלתי כשגיליתי שהיא עומדת למות ואני חייב להפסיק לחשוב על זה.
״אני יודע שלא הייתה לך שום כוונה לפגוע בי״לחשתי לה מנשק את ראשה נשיקה ארוכה כדי להראות לה כמה אני אוהב אותה.
״עידן,אני רוצה להגיד לך משהו על מה שהיה פה מקודם״היא אמרה לי.
״מה?״שאלתי אותה בייאוש.
״זה לא היה מתאים ואני לא אוהבת לראות מכות ובעיקר לא רוצה שיפגעו בך״היא לחשה לי מלטפת את פניי והמגע שלה,אהבתי להרגיש את הידיים הקטנות שלה מלטפות את פניי ואת העיניים היפות והמהפנטות שלה מביטות בי באהבה.
״אני אנסה להתגבר על העצבים שלי אוקיי?״שאלתי אותה והיא הנהנה.
״את רעבה?״שאלתי אותה מלטף את שיערה הארוך.
״מאוד״היא אמרה לי ונישקה את שפתיי.
״רוצה פיצה?״שאלתי אותה.
״עם מלא זיתים״היא אמרה לי בקול תינוקי ונישקתי את אפה הקטנטן.
״אוקיי,אני כבר חוזר״אמרתי לה ונישקתי את שפתיה נשיקה ארוכה וואו השפתיים שלה כל כך טעימות ועבות שלא רציתי להתנתק מהן.
״תחכי לי?״שאלתי אותה.
״תמיד״היא אמרה לי וחייכה את החיוך שאני פשוט מתמכר אליו.
כשיצאתי מהחדר שלה התקשרתי לנאור,לא דיברנו כמעט בכל הימים האלה כי רק רציתי להיות איתה.
״אה אחי?״הוא שאל אותי כשענה לשיחה שלי.
״מצטער אחי,קצת שכחתי ממך בימים האחרונים״אמרתי לו והוא צחק.
״זה בסדר״הוא אמר לי כשיצאתי מהבית חולים לכיוון הפיצריה הקרובה.
״אתה עכשיו איתה?״הוא שאל אותי.
״כן,אין לך מושג כמה אני מאושר אחי״אמרתי לו והיה לי חיוך כל כך ענק שחשבתי שהשפתיים יקרעו לי בסוף.
״אני שמח בשבילך אח שלי,היא באמת משהו מיוחד״הוא אמר לי.
״תודה אחי״אמרתי לו כשהגעתי לפיצריה.
״יאללה תהנה ותשמור עלייה,תתקשר אליי שאתה בא לבית שאני אאסוף אותך״הוא אמר לי ושמחתי שהוא מפרגן לי,יותר נכון זה היה חשוב לי שאח שלי,החבר הכי טוב שלי יפרגן לי.
״טוב אחי,שוב תודה״אמרתי לו והשיחה התנתקה.
״גבר,אני רוצה פיצה עם מלא זיתים״אמרתי למוכר שם.
״אישה רעבה?״הוא שאל אותי וצחק.
״אישה יפה רעבה״אמרתי לו והוא צחק עוד יותר.
״בדרך״הוא אמר לי והלך להכין את הפיצה ורק חשבתי אם היא בסדר,לא רציתי להשאיר אותה שם לבד אבל היא צריכה לאכול.
״כבר מוכן״הוא אמר לי והנהנתי.
״קח גבר״הוא אמר לי ונתן לי גם בקבוק קולה,אמרתי לו תודה וחזרתי לבית חולים וכשהגעתי לשם ראיתי שוטרים.
״מה הולך פה?״שאלתי את המזכירה.
״חטפו מישהי״היא אמרה לי והמוח שלי התחיל לחשוב שזאת האישה שלי ונכנסתי ללחץ.
״את מי?״שאלתי אותה בעצבים.
״אני לא יודעת,תשאל את השוטרים״היא אמרה לי.
״סליחה״אמרתי לשוטר והוא הסתובב אליי.
״אני יכול לעזור לך?״הוא שאל אותי.
״כן,רציתי לדעת את מי חטפו״אמרתי לו בלחץ ורק קיוויתי שזאת לא האישה שלי.
״מישהי בשם רותם פרץ״הוא אמר לי והלב שלי נקרע,דווקא עכשיו שהיא נהייתה הכל בשבילי והפיצה וכל מה שהיה לי ביד נפל וזה ממש לא עניין אותי רק רציתי למצוא אותה.
העצבים שהיו בי,היו עצומים יכולתי לפגוע במישהו מרוב העצבים שהיו לי בגוף,רק רציתי לדעתי מי הבן זונה שהעז לחטוף את האישה שלי ומה נראה לו שהוא עושה?
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Lãng mạn"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...