מוקדש ל-@Ron1470 המדהימה שנתנה לי כוח להמשיך ותמכה בי בכל מה שהייתי צריכה עזרה.
מנקודת מבט רותם:
״סליחה אבל מי אתה?״שאלתי את אותו בן אדם לא מבינה מה הוא רוצה.
״הרופא שטפל בסער ממן ובך״הוא אמר לי וכשהוא אמר סער עברה בי צמרמורת.
״קרה משהו?״שאלתי אותו והלב שלי פעם כל כך חזק.
״אני טעיתי״הוא אמר לי ולא הבנתי על מה הוא מדבר.
״במה טעית?״שאלתי אותה בלחץ רוצה כבר שיתחיל לדבר ושיפסיק למתוח אותי ולהלחיץ אותי.
״המצב שלך משתפר אבל אל תתרגשי כי זה לא טוב״הוא אמר לי והרגשתי שמחה,אבל עדיין הרגשתי לא טוב כי ידעתי שגם אם זה השתפר אני לא אוכל להיות עם אף אחד ובעיקר לא איתו.
אני לא יהיה איתו לא רק בגלל הסוד שלי אלא בגלל שאני שונאת אותו ולא מסוגלת לראות אותו.
״יש עוד משהו?״שאלתי אותו.
״כן״הוא אמר לי.
״מה עוד?״שאלתי אותו לא מבינה למה הוא לא אומר את זה ישר ולמה הוא מותח אותי?
״הייתה טעות קטנה,לגבי סער ממן״הוא אמר לי והלב שלי פעם בחוזקה ונסיתי לנשום נורמלי.
הוא חי?על זה הוא מדבר שהייתה טעות?
״תדבר כבר״אמרתי לו בלחץ.
״קרה נס,הובלנו אותו לחדר מתים ופתאום ראינו שהוא זז מנסה לפקוח עיניים אז החזרנו אותו מהר לחדר התאוששות,אני מצטער על זה שהטעינו אותכם״הוא אמר לי והנשימות שלי נהיו סדירות.
״הוא חי?אתה בטוח?״שאלתי אותו.
״כן אני בטוח ואתם יכולים לבוא לבקר אותו״הוא אמר וכל כך שמחתי,הוא חי,סער חי.
״תודה לך״אמרתי לו וניתקתי רצה לכיוון הבית וכשהגעתי בזמן שאני מנסה להסדיר את נשמתי אחרי שרצתי כמו מטורפת ראיתי את כולם יושבים על הספה עצובים.
״אני צריכה להגיד לכם משהו״אמרתי להם וכולם הסתכלו אליי וליאור רץ אליי מחבק אותי ואני חיבקתי אותו חזק מנשקת את ראשו.
״דברי כבר״אליאור אמר לי בעצבים ואביאור נתן לו סטירה בעורף על איך שהוא דיבר אליי.
״סער חי״אמרתי להם והם הסתכלו עליי עם פה פתוח שלושתם וליאור חייך מחבק אותי יותר חזק.
״זה לא מתאים לשקר בדבר כזה״אור אמר לי מסתכל עליי.
״אני לא משקרת,כשסיימתי את הבגרות הרופא שטיפל בסהר התקשר אליי והוא אמר שהייתה טעות וכשבאו להוביל אותו לחדר מתים הוא התעורר״אמרתי להם ואור עדיין לא האמין לי,התקרבתי אליו מתיישבת על הברכיים מולו.
״אור,אני לא משקרת לך הוא באמת חי ואם אתה רוצה אנחנו יכולים ללכת אליו״אמרתי לו מלטפת את ידו והוא סוף סוף הסתכל עליי והנשימות שלו שוב נהיו כבדות.
״תנשום אור,תנשום בבקשה״אמרתי לו מלטפת את שיערו בעדינות.
״תנשום״אמרתי לו והוא ניסה להסדיר את הנשימות שלו.
״תקשיב לי,תשאוף ותנשוף אני כאן איתך אני לא עוזבת״אמרתי לו כשהוא תפס את ידיי ועשה מה שאמרתי לו.
״אביאור אתה יכול להביא לו מים בבקשה?״שאלתי את אביאור תוך כדי שאני מנסה להרגיע את אור ואביאור הנהן.
״תודה״אמרתי לאביאור כשהוא הביא לי את הכוס מים.
״תשתה לאט״אמרתי לאור והוא הנהן והמשכתי ללטף את שיערו כדי להרגיע אותו.
״תודה שאת תמיד איתי ותמיד עוזרת לי״הוא אמר לי ושתה את המים מנסה עדיין להסדיר את הנשימה.
״באהבה״אמרתי לו מלטפת את שיערו והוא מחזיק את ידיי.
״אתה בסדר?״ליאורי שאל אותו בקולו המתוק ואור הנהן,מרים את ליאורי על רגלו.
״הוא באמת חי?״הוא שאל אותי כשהנשימה שלו הסתדרה.
״כן״אמרתי לו מחייכת.
״את תבואי איתי?כי אני צריך אותך איתי״הוא אמר לי מנשק את ראשו של ליאורי.
״ברור שאני אבוא איתך״אמרתי לו מחייכת אליו והוא חייך אליי בחזרה.
״אנחנו באים גם״אביאור אמר לי והצביע עליו ועל אליאור.
״בסדר״אמרתי לו,קמתי על רגליי לוקחת את ליאורי מאור ועולה איתו לחדר שלו מניחה אותו על המיטה שלו.
(החדר של ליאור).
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Любовные романы"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...