מנקודת מבט רותם:
לא ידעתי איך להגיב להצעה שלו והרגשתי את המבט של סער עליי למרות שהסתכלתי על עידן.
פשוט לא יכולתי להסיר את העיניים שלי ממנו.
העברתי את מבטי לסער ועדיין הרגשתי את המבט של עידן עליי.
״סער הכל טוב,אני אלך ברגל״אמרתי לו בלחש והרגשתי לא נעים שזה המצב ביני לבין עידן ועוד בגללי.
״ממש לא,את לא הולכת ברגל בשעה הזאת ועוד לבד״סער אמר לי וליטף את הלחי שלי.
סער פשוט לא מסוגל להבין שאני ילדה גדולה ויש לי שני אחים גדולים שלא מפסיקים להגיד לי מה לעשות ואני לא צריכה שמירה.
הם כנראה חושבים שבנות לא יכולות לשמור על עצמן לבד והם ממש טועים אם הם חושבים ככה.
״אני אסיע אותך,בואי״עידן אמר לי בקול הגברי והמצמרר שלו,הוא פשוט קבע לי עובדה.
״תשמור עלייה״סער אמר לו בקול הדואג שלו ועידן הנהן,למרות שהוא בכלל לא היה חייב להסכים.
״ביי נסיכה קטנה,תעדכני אותי כשאת בבית״סער אמר לי,הנהנתי והוא חיבק אותי ונישק את ראשי.
הוא פשוט דואג לי,אחים שלי מכירים אותו וגם לפעמיים הוא עוזר להם עם המסיבות המעצבנות שלהם.
״טוב את באה?״עידן שאל אותי בקול הגברי והחסר סבלנות שלו.
נזכרתי במה שהיה במשרד של סער שפשוט התעצבנתי עליו,כי זה פשוט עיצבן אותי שהוא מתנהג אליי כאילו אני ילדה קטנה.
״תודה סער,וסליחה שהתעצבנתי עלייך״אמרתי לו והוא הנהן שהכל בסדר.
״תקשיב אחי,תדאג שהיא מגיעה בשלום״סער אמר לו בקולו הדואג והגברי ושם את ידו על הכתף של עידן.
״אל תדאג ומי אח שלך בכלל?״עידן שאל אותו בקולו הגברי ובעצבים,מעיף את ידו של סער ממנו.
לא הבנתי מה עובר עליו,למה הוא מתנהג ככה?
אני פשוט לא מבינה מה יש לו נגד סער,אם הוא כועס עליי שיכעס עליי אבל שלא יוציא את העצבים שלו על אנשים שלא קשורים לזה.
״חכה שנייה סער״אמרתי לו והוא הנהן.
התקרבתי לעידן,תפסתי לו את היד הגדולה והגברית שלו שהתחלתי לחבב וסובבתי אותו אליי.
רציתי לדעת למה הוא מתנהג ככה ומה הוא רוצה ממני?
והכי רציתי לדעת,למה הוא מתנהג ככה לסער,סער בן אדם טוב אבל כשמעצבנים אותו הוא יכול להחזיר באותה הצורה ונראה לי שהוא יחזיר לעידן מתישהו.
״מה עובר עלייך?״שאלתי אותו והעברתי את עיניי על כולו,הוא כל כך יפה והוא משגע אותי.
הוא פשוט משגע אותי ולא משנה כמה אני מנסה להרחיק אותו ממני ועם כמה שאני מנסה להיות מגעילה אליו זה לא עובד.
״הוא לא בא לי טוב בעין״הוא אמר לי בעצבים והבטתי על פניו היפות,הוא כל כך סקסי וכל כך גברי שזה מחרפן.
תשכחי ממנו את שומעת?
פשוט תשכחי ממנו לא משנה כמה הוא מדהים.
״עידן מה אתה רוצה ממני?״שאלתי אותו מיואשת לא מבינה מה הוא רוצה ממני ואיך זה יכול להיות שהתחברנו כל כך מהר?
עד לפני כמה ימים הייתי בודדה ובלתי ניראת ולא היו לי שום בעית ומריבות וכשהכרתי אותו התחילו הבעיות אני לא רגילה לזה.
״אני מתחרפן מזה ובעיקר ממך״הוא אמר לי בקולו הגברי והממכר ולא הבנתי ממה יש לו להתחרפן?ולמה אני מחרפנת אותו?
״ממה אתה מתחרפן?״שאלתי אותו מנסה להבין מה קורה לו.
ושוב קרב מבטים כחול מעורבב עם ירוק מול טורקיז מושלם ומהפנט.
״למה את רוצה שנתרחק?״הוא שאל אותי בקול הגברי שלו שמעביר בי צמרמורות כל פעם מחדש.
השאלה שלו ממש הפתיעה אותי,לא חשבתי שזאת תהיה השאלה שלו ובעיקר לא חשבתי שאכפת לו.
״כי הקשר שלי איתך,לא עושה לי טוב״אמרתי לו והלב שלי כל כך כאב,כי ממש לא רציתי להגיד לו את זה אני בסך הכל מנסה להגן עליו,להגן עליו מהסוד שלי.
״זה בגללו?״הוא שאל אותי עצבני,זה בכלל לא קשור לסער אנחנו רק חברים טובים.
״הוא בכלל לא קשור״אמרתי לו,כי הוא באמת לא קשור לכל המצב הזה ביני לבין עידן,זאת רק אני כל המצב הזה בגללי,בגלל הסוד שלי.
״אז מה זה?״הוא שאל אותי בעצבים,הוא כל כך יפה וכובש אבל אני חייבת להרחיק אותו ממני בכל דרך.
באתי להגיד שוב שהוא עושה לי רע אבל לא יכולתי,פשוט לא יכולתי לעשות את זה.
תגידי לו,תגידי לו שוב שהקשר איתו עושה לך רע,את חייבת!
״בגלל שהקשר איתך עושה לי רע״אמרתי לו וכאב לי כל הגוף,יופי,אמרת לו את זה.
״יודעת מה,סבבה לא נהיה בקשר גם ככה זה לא הולך לשום מקום״הוא אמר לי בקול גברי וקר במיוחד והלב שלי לא עמד בזה יותר.
למה זה כל כך כואב?למה זה כואב לי כל כך כשזה בא ממנו?
אני הרי לא אוהבת אותו,הוא רק מסקרן אותי וגורם לי להפסיק להיות הבלתי ניראת.
״סבבה לגמרי״אמרתי לו בשקט כדי שאני לא יתמוטט מרוב סופת הרגשות שהרגשתי.
״סער,אני יכולה לחכות לך עד שתסיים לעבוד ותיקח אותי?״שאלתי את סער והסתכלתי על עידן,כי פשוט לא האמנתי שזה מה שהוא אמר.
אני לא אומרת שאני בסדר אבל אני עושה את כל זה כדי להגן עליו ובשביל מה הוא עושה את זה?
״ברור,אבל למה את לא נוסעת איתו?״סער שאל אותי והתקרבתי אליו מחבקת אותו ולא יכולתי להסיר את המבט שלי מעידן הוא פשוט היפנט אותי,יותר נכון העיניים שלו.
״סתם אין לו מקום,הוא בא באופנוע״אמרתי לו,שלפתי את התירוץ שישמע הכי הגיוני שיש.
״סבבה״הוא אמר לי והתנתקנו מהחיבוק.
״זה הוא נכון?״סער שאל אותי והנהנתי.
״מה הבעיה שלו איתי?״הוא שאל אותי ובאמת לא היה לי מה לענות לו.
״אני לא יודעת״אמרתי לו,מסתכלת על עידן מנסה להבין מה עובר עליו ומה הוא רוצה ממני,כי הוא לא ממש הסביר מה הוא רוצה.
״הוא מקנא״סער אמר לי והסתכלתי עליו לא מבינה.
למה שהוא יקנא?מה יש לו לקנא?
הוא לא מרגיש אליי כלום נכון?
״אין סיכוי,אין בנינו שום דבר וחוץ מזה הכרנו רק לפני כמה ימים״אמרתי לו והוא צחק.
״מה מצחיק?״שאלתי אותו,אני לא אמרתי שום דבר מצחיק.
״את מצחיקה,גם אם הכרתם לפני כמה ימים יכול להיות שהוא מקנא ומרגיש אלייך משהו ופשוט קשה לו להגיד את זה״הוא אמר לי והסתכלתי עליו,לא מבינה על מה הוא מדבר.
״אין מצב,הוא מהאלה שכל יום מישהי אחרת,באמת סער״אמרתי לו טיפה עצבנית.
גם אם זה נכון אני אעשה הכל כדי שהוא ישכח ממני,כי אסור לו להתאהב בי,אסור לו לאהוב אותי.
״יש לי רעיון״הוא אמר לי.
״מה הרעיון שלך?״שאלתי אותו והוא חייך.
כשהוא מחייך זה אומר שני דברים:או שיש לו משהו ממש טוב או שהוא סתם רוצה לשחק.
״חשבתי שנגיד לו ונראה לו שאנחנו ״זוג״,מה את אומרת?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״זה כדאי להתנקם בו על איך שהוא התנהג אלייך?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״אני עושה את זה בגלל איך שהוא דיבר אליי אבל בעיקר להרחיק אותו ממך״הוא אמר לי וליטף את הלחי שלי כי ירדה לי דמעה בלי לשים לב אפילו.
״אני לא רוצה לפגוע בו״אמרתי לו והדמעות זלגו.
את לא יכולה לפגוע בו יותר ממה שכבר פגעת בו כשאמרת לו שהוא עושה לך רע.
ואם תעשי את מה שסער אמר הוא ישכח ממך לנצח וככה הוא לא יפגע מהסוד שלך.
״אם את לא רוצה לפגוע בו אז לא נעשה כלום רק תפסיקי לבכות,רק ניסיתי לעזור לך כי קשה לי לראות אותך ככה״הוא אמר לי וחיבקתי אותו.
הוא נסיך,הוא תמיד עוזר לי בכל דבר ותמיד יודע מה קורה לי ובעיקר הוא יודע איך לעזור לי בכל מצב.
״הוא מסתכל,זאת ההזדמנות שלך להתחרט״הוא אמר לי ופשוט לא יכולתי.
״הוא יפגע נכון?״שאלתי אותו בחשש והוא הנהן.
פשוט תעשי את זה,אם לא תעשי את זה הוא יפגע יותר.
פשוט התנשקנו בלי לחשוב יותר מדי וזה היה מוזר,הרגשתי כאילו זה מישהו ממש קרוב אליי וזה אפילו טיפה הגעיל אותי.
אל תבינו לא נכון,סער חתיך הורס אבל הרגשתי כאילו אני מנשקת את אח שלי וזה גרם לי גועל.
אבל זאת הייתה נשיקה נעימה למרות הגועל והאיכסה שהרגשתי מעצמי.
פתאום העיפו את סער ממני וראיתי את עידן מעיף לו אגרוף ובשנייה יצא לסער דם והוא נפל לרצפה וכל כך נבהלתי,לא חשבתי שעידן כזה,בכלל לא.
הכל בגלל המחשבות המפגרות שלי והרצון שלי לשמור עליו ובסוף יוצא שאני רק פוגעת בו ובסער.
סער קם מהרצפה כאילו לא כאב לו והחזיר לעידן אגרוף וכאב לי כאילו אני קיבלתי את המכה.
מה קורה לי?
התקרבתי אליהם וניסיתי להפריד בניהם אבל לא הצלחתי.
״תפסיקו כבר״צעקתי וירדו לי דמעות הם נראו נורא וכל כך כאב לי הלב,הגוף,הראש.
למה הקשבתי לסער?למה התנשקתי איתו?
ולמה המצב ביני לבין עידן כל כך מסובך?
״דיי אחי״חבר של עידן זה שדיבר איתי לגבי ההזמנות הפריד בניהם והרחיק את עידן מסער והחזיק אותו חזק כדי שירגע ושלא ירביץ יותר לסער.
הוא הרביץ לסער בגללי,בגללי סער ניראה נורא.
״מה עובר עליכם?״הוא שאל את עידן אבל הסתכל על שניהם והדמעות רק זלגו מעייני.
״תעוף מפה,תעוף לי מהמסעדה״סער אמר לו בעצבים.
״למה מי אתה?״עידן שאל אותו בעצבים.
״המנהל של המסעדה הזאת והחבר של המדהימה הזאת״סער אמר לו בעצבים ובכלל לא תרם למצב ברגע שהוא תפס אותי ונישק אותי שוב.
״בן זונה״עידן צעק עליו והעיף את סער ממני והפיל אותו לרצפה והעיף לו אגרופים חזקים לפנים היפות שלו.
צעקתי ובכיתי אבל חבר של עידן החזיק אותי כדי שאני לא יפצע או משהו.
״תעזוב אותי״צעקתי עליו בבכי אבל הוא פשוט לא שיחרר אותי.
אבל לא עיניין אותי שום דבר,חוץ מסער וכל כך שנאתי את עידן על זה שהוא הרביץ לסער,שנאתי אותו יותר מדי.
הצלחתי להשתחרר מאחיזתו של חבר של עידן ורצתי לכיוון שלהם וראיתי שסער מעולף.
״מה עשית?״שאלתי אותו בלחש ובקול חנוק מדמעות,התכופפתי לסער וליטפתי את פניו היפות והפצועות וכל האנשים במסעדה הסתכלו על מה שקרה.
המבט שהכי שבר אותי זה המבט של אור,הוא דאג לו הוא דוד שלו וזה גרם לי לבכות עוד יותר שידעתי שאני אשמה במצב של סער.
אם לא הייתי מסכימה לרעיון הפסיכי שלו כל זה לא היה קורה.
״סער,בבקשה תקום אני מצטערת״אמרתי לו מתחננת שיתעורר,חיבקתי אותו והדמעות ירדו לי ללא שליטה.
סער יותר מדי חשוב לי,הוא חשוב לי כמעט כמו שאליאור ואביאור חשובים לי ולא שכחתי את ליאור,פשוט לליאורי יש לי אהבת אחים עצומה.
קמתי מהרצפה והתקרבתי לעידן הגוף שלי היה מלא בכל כך הרבה שנאה כלפי הגבר החתיך והמהפנט הזה.
שנאתי אותו,שנאתי אותו כל כך על זה שהוא פגע באחד האנשים הכי חשובים לי,הסתכלתי עמוק בעיניו וראיתי שהוא פצוע בפניו היפות והגבריות במיוחד ובידיים.
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Romansa"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...