מנקודת מבט עידן(לפני התאונה):
כל הלילה השתגעתי מרוב מחשבות עלייה,לא יכולתי להירדם פשוט לא הבנתי למה היא מתרחקת ממני כל הזמן ואיזה סיבה יכולה להיות לה כבר.
אני מרגיש שהיא אוהבת אותי אני מרגיש את זה אבל כאילו משהו חוסם אותה ואני באמת כבר נהיה משוגע.
שמעתי את הטלפון מצלצל ורק עכשיו שמתי לב שכבר סביבות תשע בערב ושעדיין לא נרדמתי.
״אה אחי?״שמעתי את קולו של נאור ברגע שעניתי לשיחה.
״אה?״שאלתי אותו לא מבין מה הוא רוצה ממני הטמבל הזה.
״אני צריך לשאול אותך משהו״הוא אמר לי וקמתי לתנוחת ישיבה.
״תשאל אחי״אמרתי לו.
״אבל אל תכעס אוקיי?״הוא שאל אותי וידעתי שזה משהו שיגרום לי ממש לכעוס.
״דבר כבר״אמרתי לו וזה כבר עיצבן אותי שהוא מורח אותי ולא אומר לי ישר.
״אתה עדיין אוהב את ההיא?״הוא שאל אותי ולא הבנתי למה הוא שאל את זה כי הוא יודע כבר שאני אוהב אותה ושהיא מטריפה אותי.
״אחי למה השאלה המפגרת הזאת?״שאלתי אותו בעצבים.
״תקשיב אחי,אני רוצה להיות בטוח שלא תתעצבן כשאני אספר לך״הוא אמר לי ועדיין לא הבנתי מה הסיפור.
״נאור תתחיל לדבר כבר״אמרתי לו בעצבים.
״ראיתי אותה מתנשקת עם מישהו״הוא אמר לי בעצבים והרגשתי איך הלב שלי נקרע.
״אתה בטוח?״שאלתי אותו בעצבים.
״נראה לך שאם לא הייתי בטוח הייתי מספר לך את זה?״הוא שאל אותי בעצבים.
״ראית מי נישק אותה?״שאלתי אותו בעצבים,הייתי כל כך עצבני.
״לא ממש ראיתי,אבל נראה לי זה ההוא שרבת איתו מכות ביום שהיינו במסעדה״הוא אמר לי ורציתי להרוג מישהו.
״נאור,אני אדבר איתך יותר מאוחר״אמרתי לו וניתקתי.
קמתי מהמיטה לקחתי מהארון מכנס וחולצה של אדידס,נכנסתי למקלחת עשיתי מקלחת זריזה וכשסיימתי להתלבש לקחתי את הטלפון שלי עם אוזניות ויצאתי לריצה כדי להרגיע טיפה את העצבים שהיו לי בכל הגוף.
רצתי בלי לעצור והרגשתי איך הלב שלי לא מפסיק לפעום בחוזקה כאילו עוד שנייה אני מתמוטט.
פתאום צלצול עצר לי את השירים,התיישבתי על ספסל שהיה לצידי ועניתי לשיחה.
״ילד שלי,אני נתקעתי בעבודה והגננת של ליאה התקשרה אתה יכול לקחת אותה?״היא שאלה אותי וכשהסתכלתי סביבי שמתי לב שאני קרוב לבית של הגננת של ליאה,איך הגעתי לפה?
״טוב נשמה שלי,מתי תהיי בבית כי אני צריך לעשות משהו״אמרתי לה כי אני פשוט חייב ללכת אלייה ולברר למה הוא כן ואני לא?ובמה הזבל הזה יותר טוב ממני?
״אני אהיה עוד שעה וחצי בבית אז תדאג לליאה ותכין לה אוכל
טוב גבר של אמא?״היא שאלה אותי בזמן שאני המשכתי לבית של הגננת תוך כדי שהיא דיברה איתי.
״אין בעיה אמא,רק תשתדלי לבוא כמה שיותר מהר״אמרתי לה ותוך כמה דקות הייתי כבר בבית של הגננת.
״טוב נסיך נדבר ילד שלי״היא אמרה לי וניתקה.
דפקתי בדלת והיא פתחה לי את הדלת וסימנה לי להיכנס וראיתי את ליאה ישנה על הספה שם.
״ממש תודה ששמרת עלייה,פשוט לא היה מי שייקח אותה ורק עכשיו יכולתי לבוא״אמרתי לגננת שלה והיא באמת בן אדם מדהים.
אחרי שליאה סייימה את הגן אמא שלי הייתה צריכה לקחת את ליאה והיא לא יכלה אז היא ביקשה ממנה לשמור על ליאה עד שמישהו יוכל לבוא לקחת אותה והיא הסכימה.
״באהבה היא פשוט נסיכה״היא אמרה לי וליטפה את ראשה של ליאה שישנה.
״ליאה,נסיכה שלי קומי״אמרתי לה וליטפתי את ראשה כדי להעיר אותי.
״דניי״היא אמרה לי כשהיא התעוררה וחיבקה אותי חזק.
״חשבתי ששכחת אותי״היא אמרה לי בקול המתוק שלה וראיתי שיורדות לה דמעות.
״בחיים לא קטנה שלי״אמרתי לה וניגבתי את הדמעות שירדו מעינייה.
״נלך הביתה?״שאלתי אותה,היא הנהנה והרמתי אותה עליי.
״שוב תודה״אמרתי לגננת והיא הנהנה.
יצאנו מהבית שלה ורצתי ריצה איטית כזאת כדי שליאה לא תיפול וכשהגענו הביתה שמתי את ליאה על הספה כי היא נרדמה והלכתי להתקלח כי הריצה הזאת גרמה לי להזיע כמו חמור.
נכנסתי למקלחת התקלחתי והמחשבות פשוט הרגו אותי,הלוואי ונאור לא היה מספר לי את מה שהוא ראה.
סיימתי להתקלח ושמתי עליי רק בוקסר למה הגוף שלי בער מחום ומעצבים.
ירדתי למטה וראיתי שליאה עדיין ישנה וידעתי שאם אני ייתן לה להמשיך לישון היא לא תישן בלילה.
״קטנה שלי קומי״אמרתי לה מנשק את ראשה.
״תתקלחי,שימי פיג׳מה ובואי לאכול טוב קטנטונת?״שאלתי אותה כשהיא פתחה את עינייה,היא הנהנה נישקה את הלחי שלי ועלתה בעדינות לחדר שלה כי היא יודעת שאם היא תרוץ אני אהרוג אותה כי תמיד כשהיא רצה היא נפצעת.
קמתי למטבח הוצאתי פרגיות ושמתי סיר לפסטה,הכנסתי את הפרגיות לתנור וכשהמים רתחו הכנסתי את הפסטה.
חתכתי לליאה סלט כי אם לא יהיה סלט היא לא תיגע בכלל באוכל,היא פשוט מפונקת הקטנה שלי.
״בואי קטנה,תאכלי ואני אתקשר לנאור שישמור עלייך כי אני צריך לעשות משהו טוב?״שאלתי אותה כשעזרתי לה לשבת על הכיסא.
״טוב דני,אני אוהבת את נאור אבל לא יותר ממך״היא אמרה לי ונישקתי את ראשה היא פשוט הקטנה שלי.
״אני יודע״אמרתי לה והגשתי לנו אוכל כשהוא נהיה מוכן.
״טעים״היא אמרה לי וכולה מלוכלכת מהרוטב.
״אני שמח קטנה״אמרתי לה וניגבתי את פנייה מהרוטב בעדינות.
הוצאתי את הטלפון מהכיס והתקשרתי לנאור אבל הוא לא ענה לי תוך כמה דקות הוא התקשר אליי.
״אחי אני צריך שתשמור על ליאה״אמרתי לו כשעניתי לשיחה.
״אני 5 דקות אצלך״הוא אמר וניתק.
״סיימתי״היא אמרה לי וחיבקה אותי.
״ליאה קרה משהו?״שאלתי אותה.
״אני פשוט אוהבת אותך״היא אמרה לי וחיבקה אותי יותר חזק.
״גם אני אותך קטנה״אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״שלום״שמעתי את קולו של נאור ושמתי לב שליאה רצה אליו.
אני יודע שאני עצבני מאוד אבל אני מנסה להרגיע את עצמי כי בכל זאת היא אחותי ואני לא יכול להוציא עלייה את העצבים שלי.
״אני צריך ללכת אם אתה רעב תאכל,ליאה אכלה רק תדאג לה ותשמור עלייה״אמרתי לו.
״אל תדאג אחי אני אשמור עלייה וכדאי שתירגע אני קולט את העצבים שלך״הוא אמר לי וחיבק אותי.
״אני יודע ואני אנסה להירגע״אמרתי לו ונתתי לו כיף גברי.
״יאללה ביי״אמרתי לו ונישקתי את ראשה של ליאה.
יצאתי מהבית נכנסתי לאוטו ופשוט נסעתי בלי לחשוב בכלל לאיפה אני רוצה להגיע וראיתי אור מסנוור מולי ותוך שניות פשוט ראיתי שחור וכאילו הכל נמחק לי.אשמח לשמוע מה שאתה חושבים.
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Любовные романы"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...