מנקודת מבט עידן:
אני לא מאמין שאני מתחנן בפני בחורה לפגוש אותי.
״את יכולה לענות לי ולא למרוח אותי?״שאלתי אותה כבר מתחיל להתעצבן.
״אני לא מורחת אותך עידן,אני פשוט לא מסוגלת לפגוש אותך״היא אמרה לי בקול פראי ויפה ופשוט קול שהיפנט אותי למרות שאני לא זוכר אותה.
״למה?מה הבעיה שניפגש?״שאלתי אותה בעצבים.
״אתה לא מקשיב למה שאני אומרת?אתה לא זוכר אותי עידן וזה מכאיב לי ואם אני אראה אותך אני אבכה מולך ואני לא רוצה שזה יקרה״היא אמרה לי בקול שבור והרגשתי מגעיל שככה היא מרגישה.
״רק תקשיבי לי שנייה אוקיי?״שאלתי אותה.
״אוקיי״היא אמרה לי וחייכתי בגלל שהיא מוכנה להקשיב לי.
״אני לא יודע מה היה בנינו,אבל אני מרגיש כל כך מוזר גם עכשיו כשאנחנו מדברים הלב שלי דופק בלי הפסקה ואני רוצה לפגוש אותך כדי להבין למה הוא דופק ככה״אמרתי לה והיה שקט על הקו כמה דקות.
״רותם?הכל בסדר?״שאלתי אותה.
״כן,פשוט אני אף פעם לא האמנתי שיכאב לי ככה בגלל מישהו״היא אמרה לי בקול חנוק.
״את בוכה?״שאלתי אותה מתיישב על המיטה.
״עידן,בבקשה בוא נסיים את השיחה הזאת ופשוט תנסה לשכוח שהכרנו״היא אמרה לי ולא רציתי שהשיחה תיגמר ויותר מזה לא רציתי לשכוח שוב שהכרתי אותה.
״לא,את תפגשי אותי היום ונדבר כי אני רוצה הסברים״אמרתי לה בעצבים.
״אתה תקבל את ההסברים שאתה רוצה אבל עכשיו״היא אמרה לי.
״ממש לא,את תבואי לפגוש אותי ותסבירי לי הכל פנים מול פנים״אמרתי לה ודפקתי את ידי במיטה מרוב עצבים.
״לא,או שאני אסביר לך עכשיו או שלא תקבל הסברים בכלל״היא אמרה לי וזה כל כך עיצבן אותי שהיא לא מפסיקה להתנגד לפגישה איתי.
״את חייבת לי לפחות את זה״אמרתי לה,מנסה לא להתעצבן יותר.
״יודע מה?ניפגש בעוד שעה״היא אמרה לי בייאוש.
״אני אבוא לאסוף אותך וניסע למקום שנוכל לדבר בשקט״אמרתי לה.
״אוקיי,תתקשר אליי כשתהיה אצלי״היא אמרה לי.
״מה הכתובת?״שאלתי אותה למרות שאני זוכר איפה היא גרה מאתמול שהסענו אותה הביתה.
״הברוש 12״היא אמרה לי ורק רציתי לשמוע את הקול שלה כמה שיותר.
״אוקיי ניפגש״אמרתי לה וניתקתי,זורק את הטלפון על המיטה והוצאתי מהארון ג׳ינס שלא זכרתי שיש לי בכלל וחולצת אדידס.
נכנסתי להתקלח וכשסיימתי התלבשתי שמתי נעליים וחזרתי לחדר,שמתי את האייפון בכיס ואת המפתחות של האופנוע וירדתי למטה.
״אתה יוצא?״אמא שלי שאלה אותי וראיתי שליאה ישנה לידה.
״כן,אני הולך לדבר איתה״אמרתי לה והיא חייכה.
״מה את מחייכת מכוערת?״שאלתי אותה והיא נתנה לי מכה לחזה.
״אתה תהיה מאושר איתה גבר של אמא״היא אמרה לי.
״עכשיו דיברתי איתה ורק רציתי שאני אזכר בה כבר״אמרתי לה בעצבים.
״אתה דיברת היום עם הדוקטור?״היא שאלה אותי.
״לא למה?״שאלתי אותה,מסתכל עלייה.
״הוא התקשר אליי ואמר שאתה לא עונה לו״היא אמרה לי.
״אני אדבר איתו יותר מאוחר,יאללה אמא אני יוצא״אמרתי לה,נישקתי את ראשה ויצאתי מהבית.
״היי,אני בדרך אלייך״אמרתי לה כשהתקשרתי אלייה.
״אוקיי״היא אמרה לי בקול הפראי והיפה שלה.
״תצאי עוד 5 דקות אוקיי?״שאלתי אותה.
״בסדר״היא אמרה לי,ניתקתי שמתי קסדה ונסעתי לבית שלה.
כשהגעתי ראיתי אותה כל כך יפה וזה הרג אותי שאני לא זוכר את היפה הזאת.
״תעלי״אמרתי לה והושטתי לה את היד כדי לעזור לה לעלות.
״תודה״היא אמרה לי כשנעזרה בידי.
״בכיף״אמרתי לה והתחלתי לנסוע פתאום הרגשתי את ידייה מחזיקות בבטן שלי חזק.
״אתה משוגע״היא אמרה לי יותר נכון צעקה כשהגברתי את המהירות של הנסיעה.
״הגענו פחדנית״אמרתי לה כשהיא עדיין החזיקה את בטני בחוזקה.
״בואי״אמרתי לה והרמתי אותה כמו כלה ברגע שירדתי מהאופנוע.
היא יפיפיה וכל כך בא לי לנשק אותה,ברגע שהעיניים שלנו נפגשו זה בזה הרגשתי כאילו העולם נעצר ורק שנינו בעולם.
״אתה יכול להוריד אותי?״היא שאלה אותי עדיין מסתכלת עליי ומחזיקה בצווארי כדי לא ליפול.
״לא ממש מתחשק לי להוריד אותך״אמרתי לה כדי לעצבן אותה.
״נו עידן״היא אמרה לי,מסתכלת עמוק בעיניי.
״אחחח״צעקתי כשתקף אותי כאב ראש והדבר היחיד שעיניין אותי זה לא להפיל אותה.
״עידן,אתה בסדר?״היא שאלה אותי והרגשתי את ידה על פניי אבל הכאב ראש היה עצום שלא יכולתי להגיב לה.
״תירגע בבקשה עידן״היא אמרה בלחץ ושמה את ידה על החזה שלי.
״לאט,תנשום לאט״היא אמרה לי,מלטפת את החזה שלי כדי להרגיע את הנשימות שלי.
״אתה בסדר?״היא שאלה אותי כשפקחתי את העיניים ובאמת שהיא הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי.
״עכשיו כן״אמרתי לה והורדתי אותה מעליי והשפתיים שלנו כל כך קרובות ונשכתי את שפתיי מסתכל עלייה וידעתי שאני חייב לנשק אותה.
״מה קרה לך?״היא שאלה אותי עדיין מחזיקה את צווארי.
״היה לי מין זיכרון כזה עלינו״אמרתי לה מלטף את פנייה שהיו כל כך נעימות.
״איזה זיכרון?״היא שאלה אותי מסתכלת על עיניי.
״שדיברנו ופתאום ראיתי אותך מתנשקת עם מישהו והרבצתי לו,זה באמת קרה?״שאלתי אותה.
״כן״היא אמרה לי וכבר לא עמדתי בזה,הצמדתי אותה יותר אליי ופשוט נישקתי אותה ורציתי שזה יימשך לתמיד.
״מה זה היה?״היא שאלה אותי בלחש כשהתנתקנו מהנשיקה.
״הנשיקה הכי טובה שהייתה לי״לחשתי לה ונישקתי אותה שוב.פרק טיפה קצר מקווה שתאהבו.
YOU ARE READING
אהבה מבלבלת :(
Любовные романы"את משגעת אותי,אני לא מבין איך התאהבתי בך כל כך חזק"הוא אמר לי בקול הגברי והצרוד שלו ונישק את ראשי. "תתרחק ממני"התחננתי בפניו,הוא חייב להתרחק ממני. "תפסיקי לדבר שטויות,אני לא מתרחק ממך תשכחי מזה"הוא אמר לי באדישות והצמיד אותי אליו שאפילו קיסם לא יכו...