אהבה מבלבלת:)-פרק 19

530 19 5
                                    

מנקודת מבט עידן:
״דבר כבר״אמרתי לרופא הזה כשהוא שתק וזה עיצבן אותי.
״תירגע נסיך של אמא״אמא אמרה לי מנסה להרגיע אותי אבל הייתי כל כך עצבני.
״אתה יכול להגיד לי בבקשה מה עם הבן שלי?״דודה שלי שאלה אותו בוכה וחיבקתי אותה חזק כדי להרגיע אותה אבל בתוך תוכי הייתי צריך מישהו שירגיע אותי.
״אני מצטער,אבל הוא נכנס לקומה״הרופא אמר לנו במבט מצטער והרגשתי שאני עוד שנייה מתמוטט.
הטמבל הזה הוא הכל בשבילי,מה קומה עכשיו?
״אתה בטוח?״שאלתי אותו עוד שנייה מתעלף,אני פשוט לא חושב שאני מסוגל להיות בלי החבר הכי טוב שלי,בלי הבן דוד שלי,האח התאום שלי.
״מצטער,אבל כן״הוא אמר לי והרגשתי שאני נחנק.
״אני הולך לעשות סיבוב״אמרתי לאמא שלי כשהרופא הלך והיא הנהנה.
הלכתי מבלי להסתכל לאן אני הולך,הרגשתי כל כך רע.
הטמבל הזה כל הזמן מדבר ופתאום לראות אותו במצב כזה גורם לי להתגעגע לחפירות שלו,עכשיו אני יודע שאני צריך אותו,בעצם תמיד ידעתי שאני צריך אותו.
פתאום מישהו נתקע בי,מה הולך היום?מה עוד יכול לקרות לי?
״סליחה״שמעתי קול מוכר ועדין,הרמתי את המבט שלי וראיתי אותה.
היא הייתה עם אותו בחור שהיה איתה בהפסקה וגרם לי לקנא,היא סימנה לו שהיא עוד מעט באה והוא חיבק אותה והלך.
״לא נמאס לך להתנגש בי?״שאלתי אותה בחצי חיוך כשהוא הלך,לא באמת היה לי חשק לחייך אבל היא גורמת לי לחייך.
״די נמאס״היא אמרה לי בקול המתוק והעדין שלה שהעביר בי צמרמורות.
״כן אה״אמרתי לה ויצא לי צחקוק קטן,איכשהו כשאני נתקע במישהו זה תמיד בה.
״קרה משהו?״היא שאלה אותי בקולה העדין והמהפנט.
״לא״אמרתי לה,מעדיף לא לספר לאף אחד כי זה העניין שלי ושל המשפחה שלי.
״עידן,אני יודעת שהמצב בנינו לא הכי טוב אבל אני רואה שקרה לך משהו״היא אמרה לי בקולה היפה שאני מאוד אוהב.
אני לא יכול לספר לה,כי אני יודע שעוד יום יומיים נחזור שוב למצב המוזר הזה שאנחנו נמצאים בו וגם כי זה משהו אישי.
״איך את יודעת שקרה משהו?״שאלתי אותה,לא מבין מאיפה היא כל כך בטוחה שקרה לי משהו.
״אני רואה את זה בעיניים שלך״היא אמרה לי והעיניים היפות שלה פשוט הפנטו אותי.
״מה את מכשפה?״שאלתי אותה והיא צחקה,יש לה צחוק כל כך יפה וכל כך מהפנט.
״כן,אולי כדי שתיזהר ממני״היא אמרה לי בציניות וצחקתי,הבחורה הזאת מצחיקה אותי ומהפנטת אותי כל פעם מחדש.
״מה את עושה פה?״שאלתי אותה והמבטים שלנו לא התנתקו אחד מהשנייה אפילו לדקה.
״סתם מטיילת״היא אמרה לי וצחקה,אני כל כך הולך להתמכר לצחוק הזה.
״מטיילת במקום המסריח הזה?״שאלתי אותה מרים גבה,מי לעזאזל מטייל בבית חולים?היא בטח מנסה לעלות לי חיוך ואת האמת זה מצליח לה.
״לא טוב?״היא שאלה אותי ובלי ששמתי לב,היא הייתה צמודה לקיר ואני צמוד אלייה עם הידיים על הקיר והמבטים שלנו לא מתנתקים אפילו לשנייה.
״ממש לא״אמרתי לה והזזתי את שיערה למאחורי אוזנה כדי לראות את פנייה היפות.
״עידן,אתה משגע אותי״היא אמרה לי בלחש,נשכה את שפתייה היפות והשפילה מבט,למה המלאך הזאת משפילה מבט?
אני משגע אותה?היא מרגישה אליי משהו?
״היי מה יש?״שאלתי אותה מרים את המבט שלה בחזרה אליי.
״אני לא אמורה להרגיש אלייך כלום״היא אמרה לי בקול העדין והמהפנט שלה וזה גרם לי לחייך במיוחד עם כל מה שקורה עכשיו עם נאור.
״זה רע?״שאלתי אותה,זה כל כך רע להרגיש אליי משהו?
זה כל כך רע שאני משגע אותה?
״כן,כי יש לך חברה״היא אמרה לי,היא חושבת שהמפגרת הזאת חברה שלי?אולי נמשיך את הקשר איתה בכל זאת כדי לגרום לה קצת לקנא?
״את חושבת שהיא חברה שלי?״שאלתי אותה וטבעתי בעיניים היפות שלה.
״כן,אתם מתנהגים כמו זוג״היא אמרה לי בלחש והמבט שלי עבר אל השפתיים האדומות והיפות שלה.
כמה שאני רוצה לנשק אותה,אני מת להרגיש את השפתיים שלי על שלה,מת להבין מה הבחורה הזאת עושה לי.
״עידן,אתה יכול לספר לי מה קרה לך?״היא שאלה אותה,לא ידעתי שזה מעניין אותה שאני מעניין אותה.
״זה באמת מעניין אותך?״שאלתי אותה בזמן שאני מלטף את פנייה היפות.
״כן״היא אמרה לי בקול העדין שלה שישכיח ממני את כל מה שעובר עליי.
״אני אספר לך רק אם תספרי לי מה שהיה באותו יום״אמרתי לה,מזכיר לה מה שקרה כשהיא האשימה אותי שהרגתי את חבר שלה.
״באותו יום שיצאתי עלייך,זוכר?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״זה היה מגעיל מצידי,אני הייתי בטוחה שהוא מת״היא אמרה לי ופתאום הבנתי למה היא התנהגה אליי ככה,היא חשבה שהרגתי אותו.
״ומה קרה אחר כך?״שאלתי אותה כי זה באמת עניין אותי,היא עיניינה אותי.
״כשסיימתי את הבגרות התקשרו אליי ואמרו לי שקרתה טעות ושהוא בעצם חי״היא אמרה לי וחייכה את החיוך המדהים שלה ודי קינאתי בסער הזה,כן זה מוזר שאני עדיין זוכר את השם שלו.
״אני שמח בשבילך ואני ממש מצטער על המכות״אמרתי לה,לא באמת הצטערתי על זה שהרבצתי לו אבל מה אני אגיד לה:שומעת,אני מקנא אז הרבצתי לו?
״אני מצטערת על מה שאמרתי לך,זה היה ממש מגעיל״היא אמרה לי וחייכתי כי ידעתי שהיא אמרה את זה בהכי כנות שיש.
״הכל בסדר״אמרתי לה והיא חייכה בזמן שאני לא מפסיק לחשוב על איך אני מנשק את השפתיים היפות והעבות שלה.
״עכשיו תורך״היא אמרה לי בזמן שאני לא מפסיק לבהות בשפתיים היפות,האדומות והמהפנטות שלה.
״מה?״שאלתי אותה בזמן שאני מלטף את שפתייה ומרגיש אותה רועדת.
״אני לא יכול יותר״אמרתי לה ופשוט נישקתי אותה,נישקתי את השפתיים היפות שלה.
השפתיים שלה כל כך רכות וכל כך טעימות לא יכולתי להתנתק מהן אפילו לשנייה.
הנשיקה הכי טובה שהייתה לי והיו לי מלא,היא פשוט ממכרת וברגע שהיא נישקה אותי בחזרה,הנשיקה הפכה מעדינה לגסה ומלאת תשוקה.
״רגע״שמעתי אותה ממלמלת בין נשיקה לנשיקה אבל לא יכולתי לעצור את הנשיקה המדהימה הזאת.
״מה?״שאלתי אותה מתנשף מהנשיקה הממכרת הזאת ומקרב אותה עוד יותר אליי.
״מה אנחנו עושים?״היא שאלה אותי בלחש מתנשפת גם היא וכמה שרציתי לחזור לנשק אותה שוב ולא לעצור אף פעם.
״אני בדיוק נישקתי אותך ואת הפרעת לי״אמרתי לה וחזרתי לנשק אותה,הרגשתי איך אני מתמכר.
השפתיים שלה כל כך טעימות וכל כך עבות שאני פשוט לא יכול להתנתק מהן.
הרגשתי שאני רוצה אותה,רוצה כל חלק וחלק בה ולא רוצה להתחלק איתה עם אף אחד ושהיא תהיה שלי ושלי בלבד.
״רגע עידן״היא אמרה לי עוצרת אותי שוב.
למה היא עוצרת אותי?למה היא לא נותנת לי להמשיך לנשק את השפתיים הממכרות שלה?
״מה עכשיו?״שאלתי אותה בזמן שאני מלטף את שפתייה היפות ומסתכל עלייה רוצה לנשק אותה שוב אבל היא רק מפריעה לי.
״יש לך חברה״היא אמרה לי וראיתי שהיא גם רוצה לנשק אותי שוב,ראיתי שהיא מרגישה בדיוק כמוני.
״אני רוצה אותך״אמרתי לה וחזרתי לנשק אותה פשוט התמכרתי לבחורה המהפנטת הזאת.
היא נשכה אותי וליקקה את שפתיי כדי להקל על הכאב וזה גרם לי להעמיק את הנשיקה עוד יותר והנשיקה נהייתה מלאת תשוקה וקירבתי אותה אליי שאפילו קיסם לא יכול להיכנס בנינו.
״עידן זה לא יכול לקרות,אני מצטערת״היא אמרה לי והפסיקה את הנשיקה הממכרת הזאת.
כשהיא אמרה את זה הרגשתי את הלב שלי נשבר,אני לא יכול להתאהב בה די כבר.
יש לי לב פשוט מפגר,התאהב דווקא בבחורה שבחיים לא תהיה שלי.
מה אתה מפגר?יש מישהי שלא אוהבת אותך?תשכח מהבחורה הזאת תשחרר ממנה.
היא באה ללכת אבל לא יכולתי להתנתק ממנה,משכתי אותה אליי ונישקתי אותה וידעתי שזאת הנשיקה הראשונה והאחרונה שלנו.

אהבה מבלבלת :(Where stories live. Discover now