אהבה מבלבלת:)-פרק 28

526 21 8
                                    

מנקודת מבט עידן:
אני לא מבין את הבחורה הזאת,מה אני כזה נוראי? אני באמת חושב שאני אוהב אותה ובחיים לא הרגשתי ככה.
הנשיקות איתה הן הדבר הכי טוב שקרה לי,באמת שהנשיקות איתה ממכרות אני חייב אותה לידי.
מה אני יכול לעשות?אני ממש לא מתכוון להתחנן שהיא תרצה אותי,אבל מה שהכי הורג אותי זה שאני מרגיש שהיא רוצה אותי אפילו הרבה יותר ממה שאני רוצה אותה.
כשהיא התקשרה אליי,חשבתי שאני אקבל סוף סוף הסברים מהבחורה הזאת אבל היא כל פעם ממלמלת כמה שהיא לא יכולה לספר לי.
לא משנה כמה היא משגעת אותי או כמה אני לא מפסיק לחשוב עלייה שלא תשחק איתי משחקים,אני לא משחק של אף אחד.
היא באמת חשובה לי ובכל פעם שאני פולט שטות שיכולה לפגוע בה אני מתחרט על זה כל כך.
אבל מה אני אעשה,היא פשוט מרחיקה אותי ממנה ולא נותנת לי אפילו הזדמנות להוכיח לה שהיא טועה.
עליתי על האופנוע ונסעתי הביתה,האמת לא היה לי כוח לכלום רק רציתי אותה קרוב אליי ופשוט שהיא תהיה רק שלי.
כשהגעתי הביתה פשוט ירדתי מהאופנוע,נכנסתי הביתה ועליתי לחדר בלי להתייחס לאף אחד.
נשכבתי על המיטה והייתה דפיקה בדלת אחרי כמה דקות וזה גרם לי להתרומם לתנוחת ישיבה.
״מי זה?״שאלתי את מי שהיה מאחורי הדלת.
״אמא״היא אמרה לי ופתחתי לה את הדלת,לא היה לי כוח לשיחה הזאת.
״מה אמא?״שאלתי אותה בזמן שהוצאתי מהארון בגדים למקלחת והיא התיישבה על המיטה שלי.
״מה קורה לך?״היא שאלה אותי והרגשתי את המבט שלה עליי.
״כלום לא קורה,הכל טוב באמת אמא״אמרתי לה והתיישבתי לידה.
״נאור בסדר עכשיו ואני לא מבינה למה אתה עדיין נראה ככה״היא אמרה לי וליטפה את פניי,אני חולה עלייה.
״אמא,הכל בסדר וכבר סיכמנו שאני לא תינוק״אמרתי לה והיא צחקה.
״אם תרצה לשתף אותי,אני כאן״היא אמרה לי,הנהנתי ונישקתי את ראשה.
״תודה נשמה שלי״אמרתי לה והיא זרקה עליי כרית.
״אמא,למדת אה?״שאלתי אותה בגיחוך והיא החטיפה לי לבטן וצחקתי מכמה שהיא גמדה.
״אתה פשוט ילד חוצפן״היא אמרה לי ולא הצלחתי להפסיק לצחוק.
״אני חולה עלייך אמא,אין עלייך״אמרתי לה ונישקתי את מצחה.
״אתה הגבר של אמא,אני תמיד אהיה כאן להקשיב לך ולתמוך בך״היא אמרה לי ופשוט חייכתי.
״אני יודע״אמרתי לה והיא נעמדה ובאה לצאת מהחדר שלי.
״אה,כמעט שכחתי יש כאן מישהו בשבילך״היא אמרה לי ולא הבנתי מי זה ולמה בשעה כזאת.
״שייכנס״אמרתי לה,היא הנהנה יצאה מהחדר וסגרה את הדלת אחרייה.
״כן״אמרתי כששמעתי דפיקה וראיתי אותו.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי אותו בשנאה לא מסוגל להסתכל על הבן אדם הזה בכלל.
״באתי להתנצל,הייתי חרא של בן אדם״הוא אמר לי ונכנס לחדר שלי.
״עומר,נראה לך שאני יכול לסלוח לך בכלל?״שאלתי אותו בעצבים,כמה אומץ החתיכת חרא הזה צריך כדי להגיד שהוא מתנצל למרות שהוא ממש לא.
״תקשיב עידן,אני יודע שהייתי מגעיל וחבר חרא אבל לא יכולתי שידעו שאני עשיתי את זה״הוא אמר לי ולא יכולתי לסבול אותו.
״עכשיו תקשיב אתה,אני בחיים לא אסלח לך על מה שעשית לי ואני חטפתי על משהו שאתה עשית ואחרי שזה קרה לא שמעתי ממך בכלל אז באיזה זכות בכלל אתה בא לבית שלי״צעקתי עליו,הייתי כל כך עצבני ומה שקרה איתה עוד יותר עיצבן אותי.
״עידן,אתה צודק התנהגתי כמו אפס ופחדן אבל ידעתי שאתה תעמוד בזה ונכון מה שעשיתי היה חסר רגשות מצידי ואני באתי לכאן והורדתי מהאגו שלי כדי לבקש סליחה״הוא אמר לי ואני יודע שיש לו אגו ממש גדול לפחות ממה שהכרתי אותו.
״עכשיו זה מאוחר מדי,מה שעשית הרס לי את החיים ואני בחיים לא אשכח לך את זה״אמרתי לו בכעס,אני כל כך שונא את הבן אדם הזה.
״עידן,אני התנצלתי ואתה יודע כמה קשה לי להתנצל בפניי מישהו״הוא אמר לי בכעס והסתכל עליי.
״אמרתי לך כבר נזכרת להתנצל מאוחר מדי,עברו כמעט שנתיים מאז מה שקרה ואתה פשוט הפלת את זה עליי בלי להסס או למצמץ אפילו ואני לא צריך את ההתנצלות שלך קח אותה בחזרה״אמרתי לו בכעס וכמה שהתאפקתי לא לתקוע לו אגרוף.
״יודע מה אני עשיתי את שלי,התנצלתי ואם אתה לא סולח זאת כבר בעיה שלך״הוא אמר לי ובא לצאת מהחדר.
״יופי,זה שהתנצלת שנתיים אחרי זה לא אומר שיסלחו לך או שהאשמה תיעלם״אמרתי לו בכעס והוא התקרב אליי.
״עידן,הנושא הזה נסגר אבל לגביי הבחורה שאתה אוהב היא בחיים לא תהיה שלך״הוא אמר לי בהתגרות ופשוט העפתי לו אגרוף.
הוא החזיר לי אגרוף,תפסתי אותו מהחולצה והדבקתי אותו לקיר ורציתי להרוג אותו.
״תקשיב לי ותקשיב לי טוב,חתיכת בן זונה אם אתה רק תעז לחשוב על להרחיק ביני לבינה מה שעשית לי זה בקטנה לעומת מה שאני אעשה לך אם תעשה את זה״אמרתי לו והעפתי לו אגרוף לבטן ושיחררתי את האחיזה שלי בו.
הוא נפל על הרצפה ופשוט בעטתי בו בלי שום רחמים,הוצאתי עליו את כל העצבים שלי.
״תסתכל עליי״צעקתי עליי והוא הסתכל עליי בכעס.
״אם תתקרב אלייה עוד פעם אחת מילה שלי אתה לא תחיה״אמרתי לו מסתכל עמוק בעיניו כדי לראות שמה שאמרתי נכנס לו טוב טוב למוח.
״אני אתקרב אלייה כמה שאני רוצה ואני לא שואל אותך בכלל״הוא אמר לי ופשוט לא שלטתי בעצמי והרבצתי לו ופתאום הוא הצליח להיות מעליי והוא חנק אותי ואני אותו וידעתי שרק אחד ינצח.
חנקתי אותו יותר חזק וראיתי שעוד שנייה הוא מוותר,חנקתי יותר חזק והוא פשוט וויתר.
״אל תתעסק איתי עומר אתה תפסיד בסוף״אמרתי לו תוך כדי שאני מעסה את הצוואר שלי.
״עלייה אני לא מוותר״הוא אמר לי בקול חנוק.
״אתה תוותר עלייה,כי אם לא יהיה לך עסק איתי״אמרתי לו בכעס.
״מה הולך פה?״נאור שאל כשהוא נכנס לחדר ברוח סערה.
״הוא בדיוק הולך״אמרתי לנאור וסימנתי לו לעזור לעומר לעוף מהחדר שלי כבר.
״תעיף אותו מפה,שאמא שלי לא תראה אותו אני מזהיר אותך נאור״לחשתי לו והוא הנהן.
״מה עבר על שניכם?״נאור שאל אותי כשהוא עזר לו לקום מהרצפה.
״סיפור ארוך״אמרתי לו וקמתי גם אני מהרצפה ברגע שהם יצאו מהחדר.
״מי זה היה?״נאור שאל אותי כשהוא חזר לחדר שלי.
״מישהו שהרס לי את החיים ועכשיו רוצה להרוס לי את האהבה שלי״אמרתי לו וזרקתי את הבגדים על המיטה.
״זה ההוא שסיפרת לי עליו?״הוא שאל אותי וישב על המיטה.
״כן זה הוא״אמרתי לו וכאב לי הצוואר מאוד.
״כואב?״הוא שאל אותי וצחקתי.
״לא מה פתאום,זה ממש מדגדג״אמרתי לו ונתתי לו סטירה לעורף.
״מה זה היה?רוצה עוד מכות?״הוא שאל אותי תוך כדי שהוא צוחק וצחקתי יחד איתו.
״אני יכולה להיכנס?״אמא שלי שאלה אותנו והנהנתי.
״עידן,הבחור הזה למה הוא פצוע?״היא שאלה אותי והסתכלתי על נאור בכעס איך היא יודעת?
״איזה בחור?״שאלתי אותה כאילו אין לי מושג על מי היא מדברת בכלל.
״היה בכניסה לבית בחור מעולף שכולו מכות ודם״היא אמרה לי והתאפקתי לא לצרוח על נאור.
״איפה הוא עכשיו?״שאלתי אותה.
״אתה כן יודע על מי אני מדברת?״היא שאלה אותי,עלתה עליי שאני משקר.
״כן וזה מגיע לו״אמרתי לה ופשוט נכנסתי להתקלח מתעלם משניהם.
התקלחתי במהירות ושמתי רק את המכנס מרוב עצבים היה לי מאוד חם.
״נסיך של אמא,היית צריך לספר לי״היא אמרה לי ברגע שיצאתי מהמקלחת ושמתי לב שנאור כבר לא שם.
״אמא,אני לא רוצה להדאיג אותך ולא רציתי שתתביישי בי״אמרתי לה מבלי להסתכל עלייה.
״אתה הגבר של אמא,אתה אפילו לא מבין כמה שאני מתגאה בך״היא אמרה לי מלטפת את ידיי.
״גמדה״אמרתי לה וצחקתי.
״אתה פשוט ילד מעצבן,יש לך אמא גמדה ואתה חולה עלייה״היא אמרה לי וצחקנו.
״מעכשיו אתה מספר לי הכל״היא אמרה לי והנהנתי.
״אמא חכי שנייה״אמרתי לה כשהיא באה לסגור את הדלת אחרייה.
״מה קרה?״היא שאלה אותי וחזרה לחדר שלי.
״אני סיפרתי לך שיש מישהי שמחרפנת אותי נכון?״שאלתי אותה והיא הנהנה וישבה על המיטה.
״בחיים שלי לא הרגשתי ככה״אמרתי לה והתיישבתי מולה על הכיסא של המחשב.
״איך אתה מרגיש?״היא שאלה אותי מלטפת את שיערי.
״כאילו כשהיא לידי הלב שלי דופק כל כך חזק ואני מרגיש שאני חייב אותה לידי והנשיקות שלה ממכרות ומשגעות אותי״אמרתי לה והיא חייכה.
״תפסיקי לחייך מכוערת״אמרתי לה והיא התעצבנה.
״אם אני מכוערת,גם אתה מכוער אני יצרתי אותך״היא אמרה לי וצחקתי.
״בקיצור אתה מאוהב בה נסיך של אמא ואני מרגישה שהבחורה הזאת תהיה כל החיים שלך״היא אמרה לי ופשוט גיחכתי.
״אמא,אמרתי לך מליון פעם להפסיק לראות את הסדרות המטומטמות שלך״אמרתי לה והיא צחקה.
״עידני,אתה בסוף תהיה איתה״היא אמרה לי וליטפה את פניי.
״איך אמא?היא לא מספרת לי כלום ויותר מזה היא לא נותנת לנו הזדמנות״אמרתי לה בכעס.
״אני אשאל אותך משהו ותחשוב על התשובה טוב טוב״היא אמרה לי והנהנתי.
״אם היא הייתה באה ואומרת לך שהיא רוצה אותך מה היית עושה?״היא שאלה אותי וידעתי שהתשובה היא מאוד ברורה.
״מושך אותה אליי ומנשק אותה בלי הפסקה״אמרתי לה והיא חייכה.
״כמו שאמרתי נסיך של אמא,אתה מאוהב״היא אמרה לי ויצאה מהחדר.
אני מאוהב בבחורה הזאת ואני הולך להשיג אותה בכל מחיר.

40 קריאות ו-8 הצבעות ואני ממשיכה וסליחה על איחור הפרק.

אהבה מבלבלת :(Where stories live. Discover now