אהבה מבלבלת:)-פרק 56

352 14 4
                                    

מנקודת מבט רותם:
״אתם באים?״אליאור שאל אותנו מלמטה וסימנתי לליאורי להחזיק את ידי וירדנו למטה.
״צאו״הוא אמר לנו,יצאנו עזרתי לליאורי להיכנס לאוטו ונכנסתי לידו ואביאור התחיל בנסיעה.
כשהגענו לגן של ליאורי ירדתי וליאורי ירד אחריי.
״שלום לכם,התגעגעתי״נועה אמרה לנו וחיבקה את ליאורי ברגע שנכנסנו לגן.
״אני הולכת ליאורי,ניפגש בבית״אמרתי לו ונישקתי את ראשו.
״אוקיי״הוא אמר לי ונישק את שפתיי נשיקה קטנה.
״תשמרי עליו״אמרתי לה והיא הנהנה.
יצאתי מהגן של ליאורי וחזרתי לאוטו והוא נסע למקיף.
הגענו למקיף וכשירדתי אליאור עצר אותי מלהמשיך ללכת.
״מה?״שאלתי אותו בלחש.
״אני שונא שאת כועסת עליי״הוא אמר לי מסתכל עליי.
״אם אתה שונא שאני כועסת עלייך,למה התנהגת אליי כאילו אני משוגעת?״שאלתי אותו בלחש.
״כי את סתם המצאת משהו על אליאור״הוא אמר לי בכעס.
״אביאור,אני לא האשמתי אותו רק שאלתי אותך״אמרתי לו.
״אני יודע מצטער שצעקתי עלייך והתנהגתי אלייך כמו משוגעת אבל תפסיקי לחשוב את זה״הוא אמר לי.
״אתה פשוט חושב שאני ממציאה״אמרתי לו והלכתי משם בלי לתת לו להגיב.
נכנסתי למקיף וממש נכנסתי לדיכאון וכדי שאני לא אדבק בדיכאון הזה נכנסתי לכיתה שלי וראיתי את עומר.
התעלמתי ממנו כשהוא התיישב לידי כי זה המקום שלו וככה הושיבו אותנו.
״שלום לכם אני דוראל ואני אהיה המחנך החדש שלכם״המורה נכנס אחרי שכל התלמידים נכנסו.
״אבל מה קרה למורה שלנו?״מישהי שאלה אותו.
״המורה שלכם כבר לא יכול ללמד אותכם״הוא אמר לה והתחיל ללמד.
״שכחתי להקריא שמות,אוקיי אני אקריא שמות ועל הדרך אני אכיר אותכם״הוא אמר לנו והסתכל על כל הכיתה עד שהגיע אלינו והמבט שלו היה בו משהו מוכר,לא יודעת מה אבל מוכר.
״עומר לוין״הוא הקריא ועומר הצביע.
״רותם פרץ״הוא אמר הרים את מבטו והרמתי את ידי הוא הסתכל עליי במבט מוזר ולא הבנתי למה מורה מסתכל עליי ככה.
״אוקיי נמשיך בשיעור״הוא אמר לנו כשהוא סיים להקריא את כל השמות.
״סליחה שאני מפריע אבל יש הודעה מהמנהלת״מישהו אמר למורה והמורה הלך אליו.
״טוב,ממה שהבנתי כל מורה מכל כיתה בוחר תלמיד שהתלווה אליו לשיעורים״הוא אמר לנו כשחזר לכיתה.
״אז אני אבחר אחד או אחת מכיתה אחרת שיבוא לפה״הוא אמר לנו והמשיך בשיעור.
״סליחה,זאת כיתה י״א 4?״מורה אחת שאלה והמורה הנהן.
״אני יכולה שנייה להפריע?״היא שאלה אותו.
״כמובן״הוא אמר לה והיא נכנסה לכיתה.
״כמו שהבנתם כל מחנכת או מחנך בוחר תלמיד מכיתה אחרת שילווה אותו למשך כל השנה וילמד גם בכיתה הזאת״היא אמרה לנו ורציתי להיבחר בעיקר בגלל שלא רציתי להיות קרובה לעומר ועכשיו גם למורה המוזר הזה.
״ודרך אגב אני יסמין אני המחנכת של י״א 2״היא אמרה לנו.
״אני פשוט רוצה להסתכל על הרשימת שמות של הכיתה הזאת ואתה תסתכל על הכיתה שלי ותבחר מישהו״היא אמרה לו והוא הנהן.
״טוב אני בחרתי,אתה בחרת?״היא שאלה אותו והוא הנהן.
״אני רוצה את התלמיד הזה״הוא אמר לה והיא הנידה לשלילה.
״למה לא?״הוא שאל אותה.
״כי הוא צריך להישאר שם״היא אמרה לו וזה הדבר היחיד שהתרכזתי בו.
״אוקיי אז אותו״הוא אמר לה והיא הנהנה.
״המורה למה אתם מותחים אותנו תגידו לנו במי בחרתם״איזה תלמיד אמר להם.
״אוקיי,אני בחרתי בתלמידה בשם רותם פרץ״היא אמרה ולא האמנתי שהיא בחרה בי.
״רותם״היא אמרה והרמתי את ידי.
״את לא יכולה לקחת אותה״הוא אמר לה כשבאתי לקום.
״למה לא?״היא שאלה אותו.
״למה אני לא יכולה ללכת?״שאלתי את עצמי בשקט.
״כי היא פשוט צריכה להישאר כאן״הוא אמר לה .
״היא תלמידה מצוינת והכיתה שלי צריכה תלמידה כמוהה שתעזור להם ותלווה אותי לאורך השנה״היא אמרה לו.
״אוקיי אם את לוקחת אותה תביא לי את התלמיד שביקשתי בהתחלה״הוא אמר לה.
״אבל אתה לא יכול להשוות,היא יכולה לעזור והוא צריך את כל העזרה שיש״היא התעקשה ולא הבנתי למה ועל מה הם כל כך מתעקשים.
״אוקיי״הוא אמר לה.
״רותם את יכולה ללכת עם המורה״הוא אמר לי,לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מהכיתה עם המורה.
״חכו שנייה״שמעתי את קולו של המורה.
״אני צריך כמה דקות עם התלמידה״הוא אמר לה והיא הנהנה.
״מה קרה?״שאלתי אותו בלחש.
״את פשוט מוכרת לי וכשהבנתי איך קוראים לך הבנתי גם למה״הוא אמר לי.
״למה?״שאלתי אותו ושמתי לב שהמורה כבר הלכה.
״זוכרת את מי שעזר לך לברוח?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״זה אני,אני מורה רק נפלתי לעסק של ההורים שלי״הוא אמר לי והאמת התחלתי לפחד.
״למה אתה מלמד דווקא פה?״שאלתי אותו בפחד.
״את לא צריכה לפחד ממני״הוא אמר לי.
״אתה לא יכול לפגוע בי במקיף״אמרתי לו,מתרחקת ממנו.
״אני לא אפגע בך,אני בכלל שחררתי אותך״הוא אמר לי.
״שחררת אותי והכאבת לי״אמרתי לו והלכתי לכיתה של המורה הזאת.
״תיכנסי חמודה״היא אמרה לי ונכנסתי לכיתה,מסתכלת על כל התלמידים.
המבט שלי נעצר עליו,למה זה תמיד ככה כאילו הוא רודף אותי ואני רודפת אותו.
״תכירו תלמידים זאת רותם היא תלווה אותי במשך כל השנה ותלמד איתנו גם״היא הציגה אותי והמבט של עידן לא זז ממני אבל חוץ מאהבה ראיתי גם אשמה?
אני צריכה להפסיק להסתכל עליו פשוט חייבת.
״תשבי לידי אוקיי?״היא שאלה אותי והתיישבתי לידה שמה את התיק מאחוריי.
״המורה אבל מי הולך מכאן?״מישהו שאל אותה.
״המורה שם בחר ברום״היא אמרה להם והתלמיד הזה רום קם והתקרב אלינו.
״אתה הולך לכיתה י״א 4״היא אמרה לו והוא הנהן ויצא מהכיתה.
״תקבלו אותה יפה״היא אמרה להם וכולם הסתכלו עליי והרגשתי כאילו בא לי להעלם.
״טוב אנחנו נלמד על משהו טיפה מיוחד״היא אמרה להם.
״על מה?״מישהו שאל אותה.
״כל אחד יחשוב על סדרה או סרט וישכנע אותנו למה כדאי לנו לראות אותו״היא אמרה והאמת רציתי להשתתף גם.
״אני אוכל להשתתף גם?״שאלתי אותה בלחש.
״ברור,את חלק מהכיתה עכשיו״היא אמרה לי וחייכה.
״אני יכול להתחיל?״שמעתי את קולו הגברי של עידן והייתי פשוט חייבת להעביר את המבט שלי אליו.
״תתחיל״היא אמרה לו והסתכלה עליו גם.
״אני חושב שהסדרה שהכי משכה לי את העין וסיקרנה אותי זה הפלמ״ח והייתי ממליץ על הסדרה הזאת כי זה מעניין וגם משלב את ההיסטוריה האמיתית שלנו בתוכו״הוא אמר ופשוט לא הזיז את מבטו מעיניי.
״תודה,עידן נכון?״היא שאלה אותו והוא הנהן מוריד את מבטו ממני ולא הבנתי מה קורה לו.
״אז את מי עידן הצליח לשכנע או להכניס בו חשק לצפות בסדרה שאמר?״היא שאלה והיו כל כך הרבה ידיים מורמות.
״עידן כל הכבוד,הצלחת לשכנע כמעט את כל הכיתה״היא אמרה לו והוא חייך חיוך קטן.
״מי עכשיו אולי את?״היא שאלה אותי והנהנתי.
״אני ראיתי סרט שהוא די מושלם לדעתי שקוראים לו ביסטלי שמסופר על נער שחצן ודי יפה והוא מציק למישהי שמכנים אותה מכוערת ובגלל שהוא כל הזמן הציק לה וניסה להשפיל אותה היא הפכה אותו ל״מכוער״ מלא קעקועים וצלקות וכדי שהוא יחזור למי שהוא היה הוא יצטרך מישהי שתאהב אותו כמו שהוא עכשיו ולאט לאט מישהי מתאהבת בו כמו שהוא ואני ממליצה לראות אותו כי הוא מראה שיופי הוא לא הכל בחיים ושגם אנשים פחות ״יפים״ תמיד ימצאו מי שיאהב אותם״אמרתי לה וקיוויתי שאף אחד לא שמע אותי.
״תודה רותם,מי השתכנע?״היא שאלה אותם והבנות הצביעו והיו כמה נערים שהצביעו אבל אני התרכזתי באצבע המורמת של עידן.
״עידן?מה שיכנע אותך?״היא שאלה אותו.
״שיכנע אותי מה שהיא אמרה בסוף שיופי הוא לא הכל בחיים ואני לא יודע מה עם השאר אבל גם אם זה סרט של בנות בדרך כלל אני הולך לראות אותו״הוא אמר והסתכל עליי.
והמבט הזה שהיה לו בעיניים השתנה טיפה כבר לא היה עוד משהו בעיניים שלו חוץ מאהבה כשהוא הסתכל עליי.
זה לא יכול להמשיך ככה,נשאר לי כמעט שבועיים לחיות ואני לא ייתן לו להיפגע ברגע שהוא יגלה.

אהבה מבלבלת :(Where stories live. Discover now