Jeon Jungkook Pov
Gisteren was top. Larissa was bij het eten nog al stil wat te begrijpen is. Ze heeft last van steken en is zwanger. Vandaag hebben we een meeting met alle families van de boys dus ja. Ik ga mijn mama en papa na een hele lange tijd weer zien. Voordat ik op tour ging twee en een half jaar geleden heb ik ze voor het laatst gezien. Daarna zijn we naar het leger gegaan en heb ik ze ook niet meer gezien. "Vandaag ga ik ook vertellen dat Larissa zwanger is en al 5 maanden zwanger is. Larissa ligt nog te slapen, dat houd ik ook zo zodat ze lekker uitgerust is straks hoop ik. "Jungkook, kun jij Yeontan even uitlaten?" Vraagt Tae. "Ja hoor." Ik loop naar de kapstok en pak mijn jas. "TAAAN!" roep ik en het hondje komt vrolijk naar mij toe gekomen Ik pak de riem en samen lopen we naar buiten.
Kim SeokJin pov.
Larissa ligt nog op bed en Jungkook is de hond uit laten. Namjoon en ik zetten de tafel goed zodat er hapjes op kunnen staan, Tae en Jimin regelen de hapjes die ik heb besteld en Yoongi en Hoseok regelen de muziek.
Larissa Jeon Pov.
Ik wordt langzaam wakker en merk dat het bed half leeg is. Jungkook zal vast al uit bed zijn ik maak me klaar en zie dat het gewoon twaalf uur is wow ik heb lang geslapen...
Jeon Jungkook Pov.
Iedereen is er. "Jungkook waar is Larissa?" vraagt mama "Oh ze slaapt nog, ze heeft een paar slechte nachten gehad met nachtmerries. " zeg ik maar. Ik wil dat Larissa erbij is als ik het vertel. "Jungkook!" Hoor ik even later. Iedereen is druk in gesprek dus ik ren naar boven en zie hoe Larissa op bed zit. "De baby schopt. " zegt ze als ze mij ziet staan. Ik ga naast haar zitten en leg en hand op haar kleine buik. Wow de baby schopte tegen mijn hand. Mijn geluk kan niet meer stuk. "Kom laten we naar beneden gaan dan kunnen we mama en papa verrassen met het nieuws." Zeg ik. Larissa knikt en samen lopen we naar beneden. "Mam pap ik moet jullie wat vertellen... Larissa is 5 maanden zwanger." Zeg ik als ik beneden kom. Larissa komt langzaam de woonkamer in lopen. "oh wat leuk..." roept mijn moeder uit ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft staan. "Jullie worden zo groot nu... Echt een eigen gezinnetje...." "We zullen er voor je zijn wat het ook mag zijn." "Ah dank u wel, niet huilen straks moet ik nog huilen." Zegt Larissa lachend. Iedereen lacht en feliciteert ons. We gaan bij de rest zitten. Het is zeer gezellig en vanavond gaan we lekker uit eten met de hele familie.
Twee weken later
Larissa Jeon pov.
Ik sta backstage we gaan ze de generale repetitie doen en dan moet alles goed komen. Ik kijk naar het podium en zie hoe iedereen aan het rond rennen is. "Ah welkom jongens we gaan zo beginnen." Hoor ik mijn manager zeggen en ik ga alvast zitten en dan beginnen we met Idol in het Engels en ik zie Jungkook mij kant op kijken want ja he, ik open de show. Als we halverwege de show zijn voel ik een stevige schop van de baby. Ik stop met zingen en grijp naar mijn buik. Pff wat doet dat pijn. Jungkook zie ik gelijk opstaan. Ik lach en zing mee met de rest. De repetities gingen goed wat betekent dat ik nu nog meer zin heb in het concert morgen vanavond gaan we met de band en BTS uit eten.
Dag van het afscheidsconcert
Ik ben al vroeg op ik fris me op en maak me klaar voor de dag. Ik maak ontbijt voor iedereen in huis en al gauw is BTS beneden. "Pannenkoeken!" Roept Yoongi blij. Ja hij houd van mijn pannenkoeken net als de rest van de jongens hier in huis. "Zenuwachtig?" Vraagt Hoseok. "Beetje ik bedoel het is wel ons laatste concert." Zeg ik. "Komt goed wij staan achter als er iets is." Zegt Namjoon. Ik kijk ze glimlachend aan wat ze niet weten is dat we dus een Bts Mash-up hebben gemaakt als dank. Ik weet nog toen ik ze leerde kennen en ik vol in m'n depressie zat en zelf haat had en door hun heb ik van mezelf leren houden wat echt heel lief is.
De Show
De show verloopt goed. We zijn al over de helft van de show en bij de minuut wordt ik emotioneler. Ik weet dat mijn familie er is en dat ook mijn schoonfamilie er is en BTS er ook is. We zingen een Change my mind van One Direction Ik voel ineens een paar armen om me heen, ik kijk verbaast om me heen en zie alle leden van One Direction om me heen staan alle fans gaan los en het enige wat ik kan doen ik glimlachen. Wat ben ik blij dat hun er zijn om dit nog mee te mogen maken. Na drie uur op het podium gestaan te hebben nemen we voor goed afscheid van onze fans... We gaan een nieuw hoofdstuk in...
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanfictieLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...