4. Just a conversation but helpful

1.8K 98 24
                                    

   Z Whyte Wyrm do domu Jughead'a idzie się 10 minut.

Jug mieszkał w przyczepie i wcale mnie to nie dziwiło. Weszliśmy do środka.

- Wiem, że to nie luksus, ale da się przespać.

- Mi wystarczy...

- Dam ci ręcznik, jakbyś chciała się wykąpać i coś do spania.

- Dzięki- chłopak wyszedł to innego pokoju, zaraz jednak wyszedł z niebieskim ręcznikiem i bluzką na krótkim rękawku z literą „S”.

- Łazienka jest tamtędy w prawo- pokazał ręką.

- Okej, dzięki że mogę u ciebie się przespać- uśmiechnęłam się.

- Nie ma sprawy- Jug odwzajemnił uśmiech.

- Jesteś głodna?- zapytał chłopak w czapce.

- Jestem strasznie głodna.

- Zamówie chińszczyznę.

- A ja się w tym czasie wykąpie.

- Nie ma sprawy.

    Wykąpałam się. Łazienka Jughead'a nie była jakaś piękna, ale dało się jej użyć.

- Chińszczyzna przyszła- oznajmił chłopak gdy wyszłam z łazienki.

- To siadajmy i jedzmy.

    Zjedliśmy jedzenie, które zamówił Jug nie byłam zbytnio zmęczona,wydaje mi się że on też nie był zbytnio zmęczony.

- To może pooglądamy coś?- zapytał chłopak.

- Na tym telewizorze?- wskazałam telewizor, który wygląda dokładnie jak ten, który widziałam na wycieczce szkolnej.

- Nie, nie na tym na moim laptopie- Jughead lekko się zaśmiał.

Zaczął szukać filmu na Netflixie. Nie wiedział co wybrać, było tyle propozycji, więc zapytał się mnie co bym najbardziej chciała obejrzeć. Nie miałam pomysłu co powiedzieć.

- Ty wybierz, ja nie mam pomysłu.

- Okej. - odpowiedział Jug.

- To może „Władcę Pierścieni”?- zaproponował.

- Okej. Nigdy nie widziałam tego filmu, może być ciekawy- uśmiechnąłam się.

- Zrobię popcorn i zaraz włączymy film- chłopak zaczął szukać w szafkach popcornu. Ja usiadłam na kanapie.

    Po 4 minutach nasza przekąska była już gotowa.

- Może pójdziemy oglądać do mojego pokoju, bo wydaje mi się że moje łóżko jest wygodniejsze niż ta kanapa-zaśmiał się lekko.

- Uwierzę ci na słowo- weszliśmy do pokoju Jughead'a. Nie był zbyt duży i mało rzeczy znajdowało się w nim. Tak naprawdę to prawie nic- łóżko, biurko z krzesłem i szafa.

    Zaczęliśmy oglądać film, już od samego początku bardzo mnie wciągnął. Jug także oglądał z zafascynowaniem. Chłopak naprawdę uważnie oglądał gdyż nawet kiedy na niego patrzyłam to on na mnie nie zwracał uwagi i dopiero teraz zdałam sobie sprawę jaki on jest przystojny. Nie mogłam tego pojąć jak mogłam tego nie zauważyć, nagle chłopak spojrzał na mnie.

- Film ci się nie podoba?- spytał zawiedziony Jug.

- Nie no co ty! Tylko się zamyśliłam- odpowiedziałam w pośpiechu nie wiedząc co odpowiedzieć, nie mogłam mu powiedzieć że się nim zachwycałam.

- O czym myślałaś?- zapytał zaciekawiony.

- O niczym- najwyraźniej Jughead mi nie uwierzył, gdyż zastopował film.

- Myślisz o siostrze i o waszej kłótni?- chłopak się lekko zawahał. Myślałam że będę musiała coś wymyślić w locie, ale Jug podsunął mi pomysł na kłamstwo.

- Tak, właśnie o tym myślałam. Zastanawiałam się jak na to wszystko zareagowała moja mama, gdy Bethany jej powiedziała- zrobiłam udawaną smutną minę.

- Nie martw się, kiedyś i tak będzie musiała ci wybaczyć. Każdy z czasem wybacza, a wiem co mówię znam takie osoby, które rzadko wybaczają- Jug się uśmiechnął, ja jednak nie, to był zły pomysł udawać że myślałam o kłótni. Teraz naprawdę zaczęłam myśleć co się stanie w domu.

- Ty nie znasz Bethany i mojej mamy- powiedziałam załamującym się głosem. Po tych słowach chłopakowi z twarzy zniknął uśmiech.

- Hej, wszystko będzie dobrze. Musisz pogadać ze swoją siostrą-Jughead położył dłoń na moim policzku, do oczu nabrały mi się łzy i zaczeły lecieć jedna po drugiej, chłopak ocierał łzy z moich policzków.

- Co-Co jeśli one m-mi nie wybaczą?- Jug spojrzał mi prosto w oczy i powiedział:

- A co jeśli ci wybaczą? Jeśli z nimi nie pogadasz to nigdy się nie dowiesz. Nawet jeśli by ci nie wybaczyły to zawsze ci pomogę.

- Pogadam z nimi jutro- uśmiechnełam się, patrzyliśmy sobie w oczy to było tak niesamowite uczucie, ale nie trwało za długo.

    Usłyszeliśmy dźwięk otwieranych drzwi, ktoś wszedł do przyczepy.

______________________

Dziękuję za przeczytanie❤ i mam nadzieję, że się spodobał rozdział.
Zostaw gwiazdkę jak ci się spodobało🌟. Jeszcze dziś raczej będzie kolejny rozdział, ale nie obiecuje😋.

😘😘

Find Me... | BugheadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz