13. Love is a strange emotion

1.4K 92 57
                                    

Wstałem bardzo szybko, chciałem, żeby było idealnie. Ubrałem się bardzo elegancko. Pojechałem do szkoły, ale nie wyszło, bo miałem być szybciej, no ale nie szkodzi nic nie zepsuje mojego humoru. Wszyscy już siedzieli na swoich miejscach z pakunkami na ławkach.

- Teraz czas na prezent dla Cheryl- powiedziała nauczycielka, a Archie wstał z prezentem i wręczył prezent. Cher otworzyłą go i wyjęła z niej czerwono-złotą broszkę w kształcie pająka.

- Dziękuje Archie jest piękna- uśmiechnęła się ruda. Arch usiadł na swoje miejsce.

- Teraz czas na prezent dla Toni- z miejsca wstała Bethany i dała coś kwadratowego zapakowane w papier. Dziewczyna rozerwała papier, był to aparat.

- Boże wspaniały, taki jak chciałam- Toni uściskała Bethany.

- Wiem TT.

- Czas na prezent dla Jughead'a- Betty podała mi pudełko, które było strasznie ciężkie, a ona się uśmiechnęła. Otworzyłem je i moim oczom ukazała się maszyna do pisania, o której tak marzyłem.

- Betty nie musiałaś- powiedziałam w szoku.

- Musiałam, musiała- przytuliłem ją.

- Teraz Bethany- Kevin stał. Jestem ciekawy co Betty wybrała razem z nim. Blondynka wypakowuje z torby buty w kratkę, przypominające trochę styl Vans, ale na obcasie.

- Kevin o takich marzyłam, skąd wiedziałeś?

- To zasłucha Betty- Bethany spojrzała na siostrę, a ta udawała, że o niczym nie wie.

- Czas na Betty- wstałem i podałem jej torebkę. Wyciągnęła z niej najpierw książkę, a potem zdjęcie.

- Jeśli będziesz sama przeczytaj co jest na odwrocie zdjęcia- wyszeptałem, a ta się uśmiechnęła i mnie pocałowała.

- Ooooooooo- powiedziała klasa.

Perspektywa Betty

Wybiegłam z klasy jak najszybciej do redakcji. Usiadłam przy biurku i zaczęłam czytać co jest na odwrocie zdjęcia.

Kocham Cię za to że jesteś,

Że im dłużej Cię znam, tym bardziej przybywa mi

Powodów do kochania Ciebie jeszcze mocniej,

Za to, że każdy poranek zaczynam myśląc o Tobie.

Kocham Cię za to, że nie jesteś typowa, zwyczajna,

Że jesteś sobą.

Jesteś wszystkim czego potrzebuje,

Że nie zmieniasz się z biegiem czasu,

Nie ma nikogo takiego jak Ty.

Dla mnie, jesteś jedyna w swoim rodzaju,

doskonale doskonała, niesamowita, jesteś Moja.

Kocham Cię za to, że ciągle chcesz mnie poznawać,

Pomimo moich błędów i wad nie rezygnujesz.

Kocham Cię za wszystko i za nic,

Z każdym dniem będę Cię kochał coraz bardziej.

Kocham Cię za to, że nie chce przy Tobie niczego udawać,

Za to, że myślę o Tobie o wiele więcej niż powinienem.

Za to, że nie da się o Tobie zapomnieć.

Find Me... | BugheadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz