Her güzel şeyin sonu...

489 34 21
                                    

Merhabalar gençler Bu hikaye çok değişik ama güzel olcak inanıyorum ama kafanız çok karışabilir

Benim için sizin yorumlarınız çok önemli eski hesabımda hikayelerim vardı ama kimse yorum atamıyordu o yüzden yeni hesaba geçtim

Neyseee yorum atmayı unutmayın sızı seviyorum❤️❤️

Karanlık her şey karanlık. Gözümü açtığımda yerde yatan 7 insan vardı. Başım çatlıyordu. Ne oldu hiç bir şey hatırlamıyordum.

Yere baktım tanıdığım birisi var mı diye. Onu gördüm yerde. Hemen yanına koştum.

" Alexander... Alec iyimisin uyan."

Sanki bir rüyadan uyanmış gibi gözünü ağır ağır açtı ve yüzünde çok kızgın bir ifade oluştu.

"Sen! Sen. Burda napıyorsun magnus bane."

Sesi çok kızgın çıkmıştı. Bense çok şaşkındım.

"Alec sen iyimisin Bane nerden çıktı? Ben Magnus Lightwood Abin?"

"Şu an şaka yapılcak zaman değil nerdeyiz magnus sana aramızdaki herşeyin bittiğini söylemiştim aylar önce."

Duyduklarıma inanamıyordum o Alec ti kardeşim alec... O anda odanın diğer tarafından bir kızın sesini duydum.

"Bana yaklaşma sakın yaklaşma... Seni pislik herif."

Sarımsı turumcumsu saçları pullu şık bir elbisesinin üstünde pırıl pırıl parlıyordu. Şu anda karşısındaki deri ceketli koyu kahve saçlı bir adama bağırıyordu.

"Clary iyi misin sen biz nerdeyiz benim stel im nerde?" Diyip etrafına bakınmaya başladı kahverengi saçlı çocuk.

"Stel mi neyden bahsediyorsun sen Simon?? "

O sırada etrafına baktı ve yerde yatan 4 kişiyi ve bizi gördü.

"Biz nerdeyiz... Simon... Mads!! Madaline nerde simon o bu akşam sende kalacaktı kızımız nerde!!! "

Clary denilen kız bağırmaya başlamıştı karşısondaki Simon denilen adam ise kıza şaşkın bir şekilde bakıyordu. Clary nin sçylediği şeyleri 5 saniye sonra anladığında ağzı açılmıitı şaşkınlıktan.

"Kızımız mııı!!! Clary ne diyorsun sen?? Ben bu akşam konseyde toplantıdaydım biliyorsun."

Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum birbirilerini tanıyan ama farklı şekilde tanıyan kişilerdik. O sırada karşıdan bir kız bize doğru yürümeye başladı.

Kızın üstünde çok havalı bir kıyafet varı dudağında bordo ruju topuklu ayakkabısı...

Tam bir üniversitedeki havalı popüler kızlardandı. Poposunu sallaya sallaya bize doğru yaklaşıyordu. Alecle benim yanımda durdu.

Ve Bam... Alec e bir tokat attı. "Bu beni terk ettiğin için ALEXANDER GİDİON LİGHTWOOD.

Alec anlamaz şekilde kızın yüzüne bakıyordu. Saçma bir andı. Ve ağzından sadec 2 cümle çıktı.

"Ne? Ben mi seni terk etmişim ben senle bile çıkmadım ki psikopat kız ben gayim!"

"Saçmalama okulda bütün kızlarla çıkanda benim zaten seni oros-"

Cümlesini tamamlayamadan aralarına girdim.

"Alec". Sonra kkza baktım adını sorarcasına "isabelle dedi.

"Alec ve isabelle yeter bu kadar herkes bi sussun nolduğunu anlayalım şurda 3 kişi daha var onların yanına bir gidelim hadi... E hadi ama"

Hep birlikte yeni gözlerini açan 3 kişinin yanına gelmiştik.

Turuncu saçlı bir kız, havalı üstünde çiçek desenli gömleği olan sarışın bir erkek ve siyah saçlı havalı bir erkek vardı.

Ve beklediğim şey oldu... Turuncu saçlı kız Sarışın erkeğe döndü yüzünü sarışın erkek sert bakışlarını siyah saçlı çovuğa döndürdü ama siyah saçlı çocuk ise yanımızdaki isabelle e bakıyordu anlamsız bir şekilde.

Clary ve simonda bizim yanımıza gelmişti. Bir anda herkes konuşavakken siyah duvarların üstünde duran hopörlerden bir ses geldi

Sesi tanımamız mümkün değildi. Bilgisayar sesi gibi çıkıyordu.

"Yeni evinize hoş geldiniz tutsaklar. Sizin için bir kaç şeyi kolaylaştıracağım. Hepiniz aslında bir evrende yaşıyorsunuz ve muhteşem bir hayatınız var ama biz bunu bozduk

Ve şu anda bir oyınun içerisindesiniz hepinize büyü yapılfı ve hepiniz sanki şu yaşınıza kadar farklı bir evrende yaşamışsınız gibi hissediyorsunuz

Ve hepiniz 1 kişiyi farklı bir şekilde tanıyor. Kendi evreninize dönme şansınız var

Her hafta ölümcül oyunlar oynayacağız ve kazanana eski evreninden bir anısını geri vereceğiz.

Ve siz birbirinizle konuşa konuşa hatırlaya hatırlaya o eski evreni hatırlayana kadar sürecek bu olay.

Hatırladığınızda karşınıza geçeceğiz bizle savaşacaksınız hep birlikte. Kazanırsanız bizi öldürürseniz çıkabilirsiniz bu oyunun içinden.

Şimdi sizi evinize götürecek kapı tam karşınızda belirecek daha doğrusu bir geçit. Ve o evde kalacaksınız bütün oyun boyunca hepinize iyi şanşlar

3 gün sonra oyunda görüşmek üzere ancak bu akşam SIRLAR GECEMİZ var herkes kendi boyutunu ve kişileri anlatacak heekesde dinleyecek

BOL ŞANS...

"NE herkes şok olmuştu ama herkes doğru olduğunu anlayabilmişti. Karşımızda bir geçit açıldı ve içinden geçtik. Her şey benim için yeniydi büyü... Geçit... Paralel evrenler... Ben sadece fantastik kitaplar yazan bir yazardım Magnus Lightwood...

BU BÖLÜM KISA OLDU AMA GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ DÜŞÜNÜN...

NASIL SEVDİNİZ Mİ HİKAYEYİ LÜTFEN YORUMLARDA BELİRTİN

DİĞER BÖLÜM EVE GEÇİŞ VE SIRLAR GECESİ OLACAK

SİZİ SEVİYORUMMM ❤️❤️


PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin