Film Gecesi

142 28 21
                                    

İyi okumalarrr 💜
Bu bölümün şarkısı: Story of my life

_________________________________________

Alecin söylediği şeyden sonra kendime gelmeye çalışıuordum. Herkesde bize bakıyordu.

"2 saniyelik bi anıydı 10 kez tekrarlandı sonra bitti."

Herkes hala ne gördüğünü soruyordu bana baktı sanki izin istermiş gibi. Bunu diğerlerine söylemezsek bir şeyleri kaçırabiliriz gözden bu yüzden tamam dedim sessizce.

"Magnusla öpüştüğümüz bir sahneydi."

Herkes bize bakmaya başlamıştı.
"Ee detay yok mu ne giyiyordunuz dövmeniz var mıydı etrafta neler vardı?" Diye sordu izzy.

"Emmm ben siyah giyinmiştim üstümde siyah bir bıçak vardı magnus ise şık bir takımı vardı gözlerinde boya vardı. Arkamızda izzy vardı o da deri giyinmişti benim gibi."

"İkinizinde gölge avcısı olduğunuza nerdeyse eminim" dedi Amber.

"Nerdeyse bütün gölge avcıları öyle giyinir." Dedi simon.

....

Bir süre sonra hep birlikte yemeğimizi yemiştik ve televizyonun önüne geçtik hepimizin sevebileceği filmler sürüsü varfı başka bir şey açılmıyordu. Ortak bir karara vardık. Ben ve izzy mısır patlatmaya ve içecek bişiler almaya mutfağa geldik.

" Eeee magnus beğendiğin biri var mı??"
"Ne beğenmesi ya daha 2 gün oldu."
"Alece nasıl baktığını görmedim sanki."
"Onu hala kardeşim gibi görüyorum."

"Eee izzy senin var mı?"
"Ne be-benim mi yok. Neden sordun ki?"
"Hiiiç öylesine neyse ben mısırları patlattım sende şarapları alıp gelsene içeri."

Elimde patlamış mısırlarla içeri döndüm. Clary ve jace , simon ile raphael yan yana oturmuşlardı. alecin ve amber ın yanı boştu. Mısırları herkese verdikten sonra Alecin yanına oturdum. İzzy de Amberın yanına oturmuştu. İzznin getirdi şaraplarıda sephalarımıza koyduk ve pikeleri üstümüze çektik. En sonunda açtığımız filmi başlattık.

Film bittiğinde Jace ve ben dışımda herkes uyuya kalmıştı. Alecin kafası omzuma düşmüştü o kadar tatlı uyuyordu ki...  çok masumdu. Bana çok iyi hissettiriyordu.

Diğer koltukta ise izzynin başı amberın göğsündeydi sarmaş dolaş uyumuşlardı.
Simon da koltuğa yaslanmış uyordu clary ise jace in omzundaydı.

Jace ile birbirimize baktık. Ve gülümsedik. İkimizde anlaşılan orda uyuyacaktık.

.....
(Amber ın ağzından)

Uyandığımda göğsümde yatan izzyi gördüm kolarrımla onu sarmış bir şekilde yatıyordum. Daha güneş doğmamıştı. Biraz daha durup izzy i izledim. Aslında çok güzel bir kızdı. Uzun siyah saçları siyah gözleri...

Kaç saat oldu bilmiyorum ama en sonunda izzynin kıpraştığını hissettim. Siktir onu izlerken yine uyuya kalmışım. İzzy kalktı ve bana baktı bende yeni uyanıyomuşum gibi yaptım.

"Günaydın güzelim."
"Günaydın amber"
Ortamda bi sessizlik oluştu. Ben bi su alayım dedi izzy ve mutfağa doğru yürümeye başladı

Bende kimseyi uyandırmadan mutfağa gittim.

İzzyi mutfaktaki tabloya bakarken buldum.

"Noldu? Bir şey mi var."
"Hiç sadece tablo çok hoşuma gitti. İnsanın içi duyguları gibi karmakarışık bir tablo. Değil mi? " diyip yüzünü bana döndü.

"Öyle..." dedim.
Biraz daha yaklaştım. İzzy nin bakışları tedirginleşmişti. İzzy nin daha da üzerine yürümeye başladım. Duvara gelmişti yolun sonuna. Dibine kadar girdim ve kolumu duvara yasladım. Burnum burnuna değmek üzereydi. İzzy çok tedirgin olmuştu.

Yanakları kızarmıştı nefesi hızlanmıştı ve nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

"Yoksa seni tedirgin mi ediyorum"
"Ha-hayır sadece çok yakınsın"
"Nolur yakın olursam"
"Ben sadece..."
"Sadece ne?"
"Ben gitsem iyi olur." Dedi ve kolumun altından geçti.
"Yalnız seni tedirgin eden ben değilim senin kafanda bişiler var bence" diye seslendim arkasından.

.......

Sabah olmuştu. Slrcin kucağında uyuya kalmıştım. Alece baktım uyanmış beni izliyordu.
"Çıkar tabi mazaranın tadını bi daha beni uyurken böyle yanında bulamazsın"
"Emin  misin bu kadar iddiali konuşma bence. Eminim ben uyuya kaldığımda sende beni gözden geçirmişsindir sana da zaman çıktı tabi kaçırma."

Bakmıştım doğruya doğru ama onun bunu bilmesine gerek yok egosunu daha fazla arttırmayayım.

"Neysee ben kahvaltı hazırlayım daha kimse kalkmamışken sende herkesi uyandır olur mu?"

"Hay hay en sevdiğim"

Alec kalkıp televizyondaki müzikler bölümüne girmişti. Aralarındaki en sağır edice ve en sinir bozucu melodiyi seçmiş ve son ses açmıştı.

Herkes ne olduğunu şaşırmıştı. Hatta Simon koltuktan düşmüştü Alec ise katlanarak gülüyordu. Clary kalktıktan sonra jace in omzundan yukarı yüzüne baktı.

Sonra bir anda kalktı.
"Ben çok özür dilerim jace amacım uyumak değildi seni de rahatsız ettiysem kusura bakma çok değişik oldu benim içinde"

"Clary önemli değil hatta uyurken çok tatlıydın. 800 yıldır yaşadığını sanan biri için bile o manzara paha biçilmezdi"

Clary direk kızarmıştı ve gülümsedi." Neyse ben magnusa kahvaltı için yardım edeyim."

Hepimiz kahvaltımızı etmiştik. Ve yine anons sesini duyduk.

Evet daha çok kaynaştınız sanıyorum ama bu oyunda ortalık yanacak... hemde ateş ateş sıcak bir oyuna var mısınız??

Evet yan odadaki portaldan geçin lütfen hepiniz.

Herkes portaldan geçti. Siyah, mumlarla aydınlatılmış bir odadaydık ve yanımızda da küçücük bir kabin vardı sadece 2 kişilik gibi.

Evet arkadaşlar herkes önünde duran bardakları içsin.

Herkes küçük shotları dikti ağzına.

Bunlar size verdiğim dürüstlük iksirleriydi. Bunun etkisi sadece 3 saat sürer ve oyunumuz da 1 saat sürse 2 saat birbirinizle konuşabilirsiniz evinizde.

Neyse ben oyunu anlatayım değil mi.
Cennette 7 dakika... şişeyi çevireceksiniz ve gelen iki kişi dolaba girer 7 dakika boyunca istedikleri her şeyi yapabilirler. Öpüşebilirler sevişebilirler istediklerini sorabilirler. 7 dakika orda kalmalılar. Kalmazlarsa ödülü kaybederler.

Bugünkü ödülümüz ise kendi dünyanızdan birer fotonuz birbirinizle ve fotoğrafları özenle seçtim ki ne olduğunuzu anlayın diye . Büyücü vampir gölge avcısı gibi...

Bu arada kabinden çıktıktan sonra ne yaptığınızı anlatmanıza gerek yok bu yüzden kimse sormasın çünkü iksir nedeniyle söylerler. İsterlerse zaten kendileri anlatabilir.

Evet oyun başlasın. Biriniz döndürün.

Amber ben çeviririm dedi. Ve şişe dönmeye başladı boş bir viski şişesiydi. Döndü döndü döndü ve durdu.

"Alec ve magnus ilk sıra sizde"

_________________________________________

Bölümü nasıl buldunuz?

Shipledikleriniz var mı?

Sizi seviyorum yorum atmayı unutmayın💜💜

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin