Korkular (İzzy)

162 23 8
                                    

Uzun zamandır yazamıyodum. Neden bilmiyorum ama devam etmek istediğimi biliyorum. Sadece her gün değilde daha az sık atabilirim. Ama her hafta en az 1 bölüm olacak merak etmeyin. Belki heyecanlı olur ve erkenden yazar atarım. Neysee sizi seviyorum okurken istediğiniz yerlere yorum atmayı unutmayın 💙

Bölüm şarkısı: Everything I wanted

"I tried to scream but my head was underwater. They called me weak. Like Im not just somebody's daughter."

"Bağımaya çalıştım ama kafam suyun altındaydı. Bena güçsüz dediler. Sanki birinin kızı değilmişim gibi."
_________________________________________

Yeni bir sabah kendimi o kadar enerjik ve huzurlu hissediyorum ki anlatamam.

Bugün ilk defa yarışmaya çıkacaktık bir yandan içimizi heyecan kaplarken bir yandan da korku kaplamıştı.

Ve bu oyun somrasında eğitimlere başlanacağı açıklanmıştı. Bu beni birazda olsa heyecanlandırmıştı.

Eski hayatım o kadar sıkıcı geçmişti ki bu yenilikler beni hayata geri döndürmüştü.

Eskiden içimde bir yerde eksikliğini hissetmiştim gölge dünyasının. Bu hissettiklerimi ise kitaplarıma dökmüştüm.

Herhalde erken kalkmıştım bugün saat olmadığından bunu söylemek mümkün değildi. Salona girdiğimde kimsecikler yoktu.

Bende diğer arkadaşlarıma bir sürpriz iyilik olarak kahvaltı hazırlamaya karar vermiştim. Bir yandan yumutaları çırpıyor diğer taraftan ise domatesleri doğruyordum.

Uzun bir uğraş sonucunda her şeyi hazırlamıştım. Ne kadar mutfak savaş haline dönmüş olsa bile.

Acaba tepsiyle odalarına mı götürsem?
Yada birlikte mi otursak?

Bunları düşünürken içeri beyaz geceliğinin üstüne siyah saten bir sabahlık geçirmiş saçları ise dağılmış bir şekilde Clary girdi.

"Vay vay vayyy neler yaptın? Çok güzel koktular."
"Size bir şeyler hazırlayım dedim."

"Zehirlenmeyiz değil mi?" Dedi kapının eşiğinde durmuş kolunu duvara yaslamış duran Alec.

Altında siyah bir eşofman vardı üstü ise... çıplaktı. Allahım bu nasıl bir vücuddur! Çok baktım galiba

Tam magnus dünyaya dönme zamanı geldi bakma artık! Anlıcak salak bak ma bak ma ye ter!!

"Heyy kime diyorum zehirlenmeyiz dimi?"

"Merak etme bir şey olmaz şu zamana kadar zehirlenmediyseniz."

"Haklı ben bile yaptım zehirlenmediniz ya!" Diye içeri giriş yaptı izzy. Altında siyah kısa bir şort vardı üstünde ise sporcu yarım atlet vardı. Göğüslerini baya ortaya çıkarmıştı. Ve üstüne çok yakışmıştı.

"Doğru izzy den zehirlenmediysek kimseden bir şey olmaz." Dedim

Herkes yavaş bir şekilde kalkmaya başlamıştı.

En senvdiğimiz şey olarak en yüksek seste rahatsız edici bir şarkı açtık ve herkes hızlı bir şekilde küfrederek odaya girdi.

Hepimiz oturduk ve hazırladığım kahvaltıyı ettik. Bir yandan da sohbet ediyorduk. Kahkahalar havada uçuşuyordu. Bakalım oyunda da bu kadar eğlenebilecek miyiz?

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin