Jace

144 21 15
                                    

Bu bölüme biraz dram koyayım dedim biraz fazla kaçtı galiba oopps. Yazarken duygulandım ve biraz uzun sürdü biliyorum.Neyse iyi okumalar♡♡

Bölüm şarkısı: Lovely

"Isnt it Lovely? All Alone..."
"Çok tatlı değil mi? Yalnız başına..."

Clary den sonra ben girmeye karar vermiştim. Sanırsam hangi anının çıkacağını adım gibi biliyordum.

Kendimi hazırlamıştım hazıtlayabildiğim kadar. İzin vermeyecektim kurduğum duvarın yıkılmasına.

700 yıllık bir büyücü olsam bile beni çok etkilemişti bir türlü kenrimi tam tamına onaramamıştım.

Birde bana çıkmış biri bu anılar gerçek değildi diyor benim yaşadıklarım fazlasıyla gerçekti...

Merhaba Jace simülasyonuna hoş geldin...

Gözlerimi kırptım ve açtığımda karşımdaydı. Ve bana gülümsüyordu.

Yüzümde bir gülümseme belirdi. Gözlerim doldu. "Bebeğim"

Yıl 1989 Londra

Evimdeyim. Yataktan kalmak istemiyorum. Gün ışığı perdemin arasından gözüme isabet ediyordu.

Yatakta kıbrandım. Yanıma baktığımda ise boş olduğunu gördüm. Şaşırmıştım ama oldukçada uykum vardı.

"İşte uyuyan prensimde kalkmışşş!!"
Akira kapıdan elinde tepsiyle içeri bakıyordu.

"Akira nerdesin korktum."
"Panik yapma bu kadar Jace önemli bir şeyim yok."

"Ay ay ay ne uğraştın bu kadar ben sana iki dakkada masayı düzerdim."

"Canın ne isterse getirtirim biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum biliyorum. Büyücü bir kocan olunca böyle oluyo işte. Bir kere karıcığının hazırladığı küçük şölenle yetinemez misin?" Demesiyle tepsiyi önüne koydu ve yanağını öptü.

"Etmez miyim... hepsi muhteşem görünüyor. Sende yemelisin aç kalmamalısın."

"Jacee ben iyiyim gerçekten."

"Tamam bebeğim sinirlenme. Ama canın bir şey isterse söyle. "Hep söylediğin gibi"" diye fısıldadı sonda.

"Ne sen bana ayı mı diyosun. Çok mu yiyosun diyosun. Bi kere ben çok acıkmıyorum sadece 2 kişilik yiyorum. Ben değil doyurduğun kızımız tamam mı?"

"Tamam bebeğim biliyorum merak etme. Al biraz meyve suyu iç."

Akira jacein uzattığı meyve suyunu kapmıştı.

"Biliyosun çocuk istiyo" demesinin üstüne gülmeye başlamıştı ikiside.

"Seni çok seviyorum Akira."
"Bende seni..."

Ben Londranın kadim büyücü olduğum için gölge avcısı jonathandan bir dilekye bulunmuştum.

Tek bir kere olabilecek bir istekte. Büyücü ve kısır olduğum halde bana ve karıma bir çocuk bahşetmesinde.

Verdiği kutsal su sayesinde ise bir kereliğine kısırlık olayım kalkmıştı ve Akira hamile kalmıştı.

Şu anki teorimize göre çocuğumuz yarı büyücü yarı gölge avcısı olacaktı. Gölge avcılığı annesinden gelecekti.

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin