Cennette 7 Dakika

139 24 7
                                    

Hikaye gittikçe güzelleşiyo ve bende mutlu olmaya başladım hadi bakalım ne kadar sürer bilmiyorum ama daha yazcağım konularım baya var.

İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum onlardan ilham alarak yazıyorum sizi seviyorum 💙

Bölüm şarkısı: Heaven

"They say all the good boys go to heaven but Bad boys brings heaven to you"

"İyi erkeklerin cennete gideceğini söylerler ama kötü çocuklar cenneti sana getirirler"

_________________________________________

"Eee zamanımızı nasıl nasıl geçirmek istersin"
"Seni öperek desem? Siktir iksiri unutmuşum direk sen ne istersen diyecektim. Bana bi daha soru sorma bence Mags."

"Mags? Cidden mi bana lakap mı buldun birden ALEXANDER GİDEON LİGHTWOOD!"

"Ooo genelde annem kızdığında bana böyle seslenir ve korkarım ama şu an son derece tahrik oldum desem?"

"Saçmalama desem. Bak tamam çok seksisin akıllısın taş gibisin zekisin anlayışlısın ama eski dünyadan dolayı hala seni kardeşimle karıştırıyorum ve bu durum çok zor. Kardeşime düşüyomuşum gibi geliyo."

"Şöyle düşün ben senin hiç kardeşin olmadım hepsi yalandı. Ama burası gerçek"

"Öyle düşünmeye çalışıyorum zaten Alec."

"Belki bunun yardımı dokunur" dedi Alec ve bir anda beni kabine dayadı.

Yakınlaştı nefesini yüzümde hissediyordum. Dudakları dudağıma kapandı. Ve beni yavaşça masum bir şekilde öpmeye başladı.

İlk başta ne olduğunu şaşırmıştım ama sonra bu his o kadar doğal o kadar güzel gelmeye başladı ki bende karşılık vermeye başladım.

Ben karşılık verince Alec dahada sert daha hırslı öpmeye başladı beni. Ellerimi saçlarında gezdiriyordum. Ortam iyice Ateşlenmişti. Bana kendini yavaşça sürtmeye başlayınca ağzımdan istemsiz bir inleme kaçtı.

Bu Aleci daha da heveslendirmişti. O sırada 7 dakikanız doldu anonsu geldi

"Merak etme kaldığımız yerden devam edeceğiz mags" dedi ve göz kırptı. Kıpkırmızı olmuştum. Dışarı çıktık ve çembere tekrar oturduk.

"Bu arada iksir gerçekten işe yarıyormuş haberiniz olsun" diyip gülümsedi bana Alec.

İçeriden çıkan biz olarak bu sefer şişeyi Alec çevirdi.

Clary ve raphael.

"Eee ne yapacağız"
"Bilmem sorun varsa sorabilirsin bana"
"Hımm bizim grup arasından en ateşli bulduğun kişi kim?"

"Simon. Hay ebesinin... iksir. Neyse öğrendin işte. Bence acayip tatlı bi çocuk."

"Sorun yok raphael benden kimse bilmez."

"Peki sen?"
"Jace desem? Aslında Alecte taş gibi ama kendisi kızlardan hoşlanmıyor. Napalım değil mi?"

"Bu ortamı nasıl buluyorsun yaşadıklarımız yaşayacaklarımız."

"Açıkçası eski hayatımda hep bir şeyin eksik olduğu hissi vardı. Şu an tamamlanmış gibi hissediyorum. Her şey yerine oturuyor. Ama bize bunları yapan orospu çocuğunu yakalamak için sabırsızlanıyorum."

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin