Hayatımda Hiç...

174 26 20
                                    

Selammm ben geldim yeni bir bölümle... çok değişik çiftler yapmayı planlıyorum bakalım...
Bu arada amber karakterini madeline petsch olarak düşünün:

Bu arada amber karakterini madeline petsch olarak düşünün:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alece okçuluğu öğretecek kişi belli oldu:)

Bu bölümün şarkısı: Cant remember to forget you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu bölümün şarkısı: Cant remember to forget you

"But when you look at me the only memory is us kissing at the moonlight."

"Ama bana baktığında tek hatırladığım anı ay ışığının altında öpüşmemiz."

_________________________________________

Sabah kalktığımda mutfağa gittim açlıktan ölmek üzeriydim. Mutfakta yemek hazırlayan clary i gördüm.

"Hey naber?"

"İyi napayım herkes salona yayılmış kahvaltı hazırlayacak kimse yok ben yapmazsam herkes açlıktan ölcek!"

"Dur ben sana yardım edeyim"

"Sağol magnus çok ihtiyacım var. Yemekten anlar mısın?"

"Eh biraz biliyorum bişiler. Bu arada bişi sorucam Alec ne yiyecek? Sonuçta aramızda tek yemek yiyemeyen o "vampir ya" "

"Aa doğru, hiç düşünmemiştim." Dediği anda bir ses geldi kolidordan

Kolidora çıktığımda yeni uyanmış bir Alecle karşılaştım. Saçları darmadağın ve üstü çıplak altında gri eşofmanı vardı. Allahım çok güzel bir vücudu varmış be. Kardeşimi hiç böyle bakmamıştım.

"Odamda bir not buldum. Herkes salona gelsin okumam gerek."

Salona girdiğimizde herkes bize bakmaya başlamıştı.

"Odamda bir not buldum size de okumam gerekiyormuş" Alecin söyledikleri herkesin dikkatini çekmişti.

"Belki farketmemişsinizdir diyo not göndermek istedim. Bu odalarda güçleriniz yok. Hiç bi işleminiz yok yani. Bu yüzden gölge avcıları rünlerini kullanamaz. Büyücüler büyü yapamaz. Vampirler ise hızlı koşamaz keskin duyamaz göremez ve ayrıca yemek yiyebilir. Kan içmesine gerek duymayacaktır. 2 gün sonra ilk oyununuz olacak. İyi şanslar herkese."

"Bunu bekliyordum bende. Hadi o zaman hepimiz kahvaltı edelim değil mi açlıktan ölüyorum çünkü burda"

Benim lafım üzerine herkes aynen demeye başladı ve hep birlikte mutfağa gittik.

Kahvaltıda hepimiz konuşmaya başlamıştık aslında çok eğlenceliydi sanki hepsini yıllardır tanıyo gibi hissediyordum.Kahkahalar yükseldikçe yükseliyordu. Kahkahalar arasından bir anons sesi duyduk

Eğlence zamanı değil mi biraz eğlenelim. Yan odaya bir kutu bıraktım. İçinde şişeler dolusu içki var Hayatımda hiç oynayacaksınız. Ve soruları siz belirleyeceksiniz hatırlayın brn izliyorum ve gerçekleri biliyorum. Oyunu bilmeyen yoktur ama hiç yqpmadığın bir şeyi söylüyorsun ve yapan kişiler shot atacak bir turda o şeyi kimse yapmamışsa soruyu soran kişi içer.Bu oyun sonunda en dürüst olana bir ödülüm olacak iyi oyunlar.

"Wuhuuu en sevdiğim iki şey içmek ve oyun. Hadi gençler ne duruyoruz!!"

Herkes Amber ın peşinden gitmeye başladı. Kutudan bir sürü vodka viski çıktı ve 8 tane shot bardağı...

Salona halıya geçtik ve oturduk bir çember şeklinde. Önümüze bardaklarımızı koyduk ve hepsini doldurduk.

Amber içkileri koymayı teklif etti söylediğine göre en çok içecek kişi oymuş.

(Karışmasın diye herkesin baş harfiyle yazacağım)

J: tamam ben başlıyorum ummm Hayatımda hiç kendi cinsimden hoşlanmadım.

Alec ben raphael simon ve amber içmişlerdi. Tek içmeyen clary izzy ve jace kalmıştı.

"Yuh" dedi clary. Arkasından herkes gülmeye başladı. Hadi sırayla devam diye seslendi raphael.

İ: Tamam tamam. Hayatımda hiç birini öldürmedim.

Bu sefer Alec Simon Amber ve Jace içmişti.

"Bizim işimiz iblis öldürmek lütfen yargılamıyoruz" dedi simon.

C:Ben Hayatımda hiç üçlü seks yapmadım.

Bu sefer içenler Amber İzzy Simon ve jace ti.

Amber izzy e bakarak göz kırptı ve gülümsedi. İzzy ne olduğunu anlayamamıştı.

S: hayatımda hiç birini aldatmadım.

Bu sefer tek içen Jace olmuştu. "Ne 800 yıl yaşasaydınız sizde aldatırdınız!"

Amber: Hayatımda hiç sevgilime eski sevgilimin adıyla seslenmedim.

Bu sefer içen tek kişi vardı Clary.
"Yeni sevglilime yanlışlıkla simon demiştim" napayımm.. kızım yeni doğmuştu sürekli simonla birlikte ilgileniyorduk.

M: ben hayatımda hiç... uyuşturucu kullanmadım.

Bu sefer sadece Raphael içmemişti.
"Herkes üniversite yılında içmiştir saçmalama" dedi izzy.

Alec: ben hayatımda hiç karşı cinsimle yatmadım.

Kimse içmemişti. "Cidden mi aranızda kimse gay değil mi? Neyse ben içerim."

R: tamam ben hayatımda hiç bir çeteye girmedim.

Sadece izzy içmişti. " 2 kez üniversiteye gittim ve popülerdim ne beklersiniz ki."

Muhteşem bir turdu şimdi sıra en dürüstü ve en iyi oyuncunun ödülünde. Alec lütfen yandaki odaya gir sana 2 saniyelik bir anını geri vereceğim.

Alec kalktığı gibi yandaki odaya girdi. Bir anda etraf karadı ve göz önüne bir an geldi. Sanki film izliyormuş gibi yada bir bumerang aynı anı 10 kez oynatıldı sonra bitti. Alec normal görünüyorsu dışarı çıktı ve herkes ona bakıyordu.

"Eee ne gösterdi sana anı??"

Yavaşça bana yaklaştı ve kulağıma kısıldadı. "Artık bana baktığında hatırlayacağım tek anı ikimizin ay ışığın altında öpüşmesi..."

Anı:

Bölüm hakkında neler düşünüyosunuz lütfen yazın sizi seviyorum ❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm hakkında neler düşünüyosunuz lütfen yazın sizi seviyorum ❤❤

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin