Yine araya çok zaman koymak istemiyorum. O yüzden yazmaya devam edicem İstediğiniz olayları yada fikirlerinizi paylaşırsanız kesinlikle göze alırım sizi seviyorum iyi okumalar... ♡♡
Bölüm Şarkısı: Always Remember Us This Way
"You found the light in me that I couldnt find."
"Benim bulamadığım içimdeki ışığı buldun."
Magnusu kollarımdan bıraktığım gibi odaya adımlarımı attım.
Beni neyin beklediğini bilmiyordum. Hazır mıydım onu da bilmiyordum.
Ne kadar güçlü dursamda içimdeki o derin yaraları herkesin görmesini istemiyordum.
Geçmişimde yaşadığımı düşündüğüm şeyler çok fazlaydı. Çok fazla...
Karanlık. Her yer karanlıktı.
"Merhaba Alec simülasyonuna hoşgeldin.
Bir anda karanlıkta bir ışık belirdi. Ve gözümün önüne eski anılarımdan sahneler gelmeye başladı.
Benim ise oturup sadece izlemem gerekiyordu.
"Hayır bu anı olmasın nolur..."
"Yalvarıyorum bu anı olmadın başka bir şey açın nolur!!"Karşımda en istemediğim anım belirmişti.
Bir arabadaydım. Yanımda ise magnus oturuyordu. Onunla çıkmaya başladığımız ilk aydı. Her şey benim için yeniydi.
Birlikte bir partiden dönüyorduk. O günümüzü normal bir insan gibi yaşayalım demiştik. Portalsız sihirsiz ve özel güçsüz.
Bu yüzden araba kullanıyordum.
"Şu araba fantizisini de mi yapsak acaba başlamışken şu insan şeylerine?"
"Sanki hiç yapmadık gibi konuşuyorsun Alexander. Nerdeyse her yerde yaptık biliyorsun."
"Biliyooruum. Sadece böyle araba kullanırken daha fazla istemiş olamaz mıyım?"
"Sen her zaman istiyorsun. Seni arsız azgın şey." Diyip dudağıma bir öpücük bıraktı.
"Acaba diyorum şu gömleğini çıkarsan mı ne içerisi fazla sıcak olmadı mı sencede?"
"Ah Alexander ben senle ne yapacağım?" Dediği gibi üstünü çıkardı.
"Ee sıra bende dimi?"
"Gerçekten Alexander sen araba sürerken sevişmeyi mi düşünüyosun?"
"Nee nolcak yani?? Sen şu süper gölge avcı mühürlerini kullanırsın.
O sırada direksiyonu bırakıp hemen üstümü çıkarmaya kalktım.
Tişörtüm kafama takılmıştı. "Mags bi el atsana sıkıştım." Diyip güldüm. O sıra magnus ehliyet kemerini çıkarıp benim tişörtümü kafamdan çıkardı.
O anda kontrolü kaybettim. Magnusun "Alec diye bağırışını duydum en son.
Ve uçurumdan aşağı yuvarlandık.Araba ters bir şekilde kalmıştı. Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Kafam çok fena ağrıyordu. Saçımın arasından cam parçaları ve kanlar akıyordu. Sıkışmıştım. Yanıma baktım Mahnus hala baygındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL (MALEC)
Fanfiction8 farklı boyuttan 8 farklı kişi ama hepsi aslında birbiriyle bağlantılı. Hepsine bir büyü yapılmış ve hepsinin aynı olduğu boyut unutturulmuş. Oyunlar karşılaşmalar intikamlar aşklar sonunda her şey geriye dönecek mi