Sonunda yazma şansı buldum evet...
Bölüm şarkısı: We Are Young
"Tonight we are young. So lets set the world on fire. We can burn brighter than the sun"
"Bu gece biz genciz. Hadi dünyayı ateşe verelim. Güneşten daha parlak yakabiliriz"
_________________________________________
Simon:
Sıra son olarak bana gelmişti. Korkmuyordum. Gerek yoktu.O korkutucu denilen karanlık odaya girmiştim. Herkes beni izliyordu. Hepsinin beni ne kadar sessiz olduğumu görüyorlardı.
Karşımda bir görüntü belirmişti.
Gençliğim...
Yaklaşık 19 yaşındaydım. Evet hatırlıyorum o günü Clary nin 17. Yaş günü.
Hep birlikte bara gelmiştik kutlamaya.İçmek 1 gecede olsa dağutmak istemiştik. Her gün egzersiz yapmaktan savaşmaktan sıkılmıştık.
"Hadi simon iç bir şey olmaz. 1 gece sadece!"
"Evet simon Blair haklı hem bugün benim doğum günüm."
Blair:
"Tamam tamamm ama sadece biricik sevgilim adına senin değil küçüklük"diyip clary bin daçını karıştırmıştım.
"Salak. Ben senden sadece 2 yaş küçüğüm."
"Küçüksün işte"
Barmene seslendim.
"Bize 3 tane shot lütfen""Sevgi ve huzura!"
Hepimiz aynı anda içmiştik.
"Ayy bu ne be boğazım yanıyoo"
"Olcak o kadar Clary alışmalısın."
"Benim tuvalete gitmem gerekiyor izninizle. Clary sende gelir misin?"
"Yok ben iyiyim sen git gel Blair"
"Benimde bi hava almam gerek bende geliyim senle bari bebeğim."
Amacımı anlayan blair gülümsemişti.
"Çok geç kalmayın. Yanlız kalmayı sevmem bilirsiniz. İçime kötü his doluyo."
"Tamam mızmızlanma Clary geliriz."
Blair i tuvaletin ordaki engelli tuvaletine çekmiştim.
Blair ile 1 yıl önce tanışmıştık ilk başta iş sadece seksdi sonra gelişti her şey. Beni değiştirdi.
"Çok bile uzun dayandınız efendim."
"Öyle mi diyorsunuz Bayan Nightraven"
"Evet öyle."
Demesiyle onu duvara yapıltırnıştım ve sert bir şekilde öpüyordum. Yavaş yavaş boynuna işkence etmeye başlamıştım.
O anda onu kucağıma aldım bacaklarını belime doladı. Duvara yadlamış bir şekilde onu öpüyordum aşağılara inmeye başlafım.
"Efendim... ah çok güzel hissettiriyorsun"
"Amacımız zevk vermek bayan nightraven"
Anında gönleğimi çıkardı. Yüzümde bir gülümseme oluştu.
Bende onun üstünü çıkardım. Engelli tuvaleti küçüvüktü ve bu işkeri daha da ateşkendiriyordu.
Blair in sütyenin yanlarına morluklar bırakarak öpüp ısırıyordum.
"Clary bekliyor."
"Boşver bişi olmaz"
Onu öperken içerden çok sesli bir gürüktü geldi.
"Simon dur. Clary. Korkuyor hissediyorum gitmeliyiz."
Blair kurt adam olduğu için hisleri çok iyi anlardı.
İçerden çığlık sesleri gelmeye başlamıştı. Hemen üstümü giyinmemle içeri koştum.
İçerde avcılar vardı. Doğa üstü varlıkları yakalırlardı ya öldürür yada satardı deneylere.
Clary ortalıkta değildi hemen saklandık.
Herkes ölmüştü. Bizide görmediği için gitme kararı almışlardı. Çıkmaları gibi Clary hemen bize koşmaya başladı çok korkmuştu.
Clary ortaya çıkmasıyla gizli bir keskin nişancı ateş etti aynı anda da Blair kendini Clary nin önüne attı.
Ani refleksleri sayesinde...
O anda ne yapacağımı şaşırmıştım. Hemen bişanvının üstüne atladım ve onu orda öldürdüm.
Hemen Blair in yanına koştum atılan ok gümüştü ve kalbine saplanmıştı.
Kurtulma ihtinali nerdeyseyoktu. Yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
"Hayır Bebeğim bana bak!"
"Simon.. Efendim benim" demesiyle gülmesi beni de gülümsetti.
"Seni seviyorum benim için üzülme. Başka itatkar bulursun."
"Hayır istrmiyorum. Sen benim sevgilimdin Blair. Her şeyi ben seninle aştım. Hayatımda olduğun son 1 yıl bemi ne kadar değiştirdin bikiyorsun. Duygusuz seks bağınlusı bir piçtim. Sen bana sevginin anlamını öğrettin. Ben senden başkasını istemiyorum."
"Özür dilerim.. bu kadar erken pes ettiğim için. Senin iyi biri olduğunu biliyordum. Sakın bende takılı jalma hayatıba devam et. Aslında ben şu anda tam olmak istediğim yerdeyim. İlk ve son aşkımın kollarının arasında. Yeter de artar benim için."
"Be be benn se se nin hep ya ya nın da olu-"
Cümlesini tamamlayamadan gözleri gitnişti. Orda ağlamaktan başka bir şey yapamıyordum.
*Anı biter*
Bütün o anılar 7 sene sonra tekrar gözümün önüne gelmişti. Gözümü kırptım ağlamamak için. Ve salondan çıktım buruk bi gülümsemeyle.
Herkes bana bakıyordu.
Açıklama yapmak istedim."Ben blair sayesinde cesur ve güçlü olmayı öğrendim duygularımı keşfettim onun sayesinde iyi insan oldum. Ölmesi beni her ne kadar her hatırlafığımda üzse de ona çok minnetarım."
Herkes gülümsemeye başladı.
"Abii anıya bak yaa bedavadan porno izledik resmen burda. Korkusunda bile cinsellik var adamın. Bi de neydi efendimler falan." Jace e gözlerimi devirmiştim.
Sonra herkes gülmeye başladı.
_________________________________________
Sonunda yazdım ve korkularını bitirdim. Artık daha hızlanırım belki.
Nadıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL (MALEC)
Fanfiction8 farklı boyuttan 8 farklı kişi ama hepsi aslında birbiriyle bağlantılı. Hepsine bir büyü yapılmış ve hepsinin aynı olduğu boyut unutturulmuş. Oyunlar karşılaşmalar intikamlar aşklar sonunda her şey geriye dönecek mi