Çoook uzun bir ara oldu biliyorum ama içimden hiç yazasım gelmemişti bir sürü sorularım vardı hikaye ile ilgili ama şimdi karantinada hepimiz evdeyken yazmayı düşünüyorum
Yazayım ki sizde bu tatilde okuyun sizi seviyorum❤
_________________________________________Sıradaki kişi...
MAGNUS BANE..."Merhaba ben Magnus Lightwood. Ben fantastik romanlar yazan bir insanım. Ve burdan tanıdığım kişi Alec. Kendisi benim evrenimde kardeşim olur. Bu kadar çok abartılcak bi yanım yoktu yani."
Evet sıradaki kişimiz...
ISABELLE LIGHTWOOD..."Ne... nolur bana gerçekte Alecle evli olmadığımı söyleyin nolurr!"
"Sanki ben senle evlenmeye çok istekliyim botokslu!" Diye çıkışınca Alec ortam kızışmıştı.
"Bi kere benim botoksum falan yok tamam mı sal-"
"Eeee yeter be. Anlat artık sende kurtulalım şu odadan zaten yeterince korkunç." Clary nin sesi herkesi kendine getirmişti.
"Neyyysee artık bu ayrıntıya takılmayacağım. Ben isabelle walker. Üniversite öğrencisiyim. 2. ÜNİVERSİTEM! Neyse okulumda popüler amigo kızım ve Alec de benim eski sevgilim"
"Daha doğrusu uzak ilişkiydi. O erkekler takımının başkanıydı bende kız amigoların. Bu sevgilik daha çok gösteriş ve popülerite içindi. Yani ikimizde istediği kişiyle yatabilir flörtleşebilirdi. Ama sonra ben ona aşık olmaya başladım ve oda bana sevgili aramadığını söyledi"
"Benim için tamamdı ama o sonra gitti ve benim kız kardeşimle sevgili oldu!! Piç kurusu senden nefret ediyorum!"
Evet çok güzel bir hikaye demi..
Diğer kişimiz...
Raphael Santiago"Selam ben Raphael. New yorkta ünlü bir iş adamıyım... adamıydım. İsabelle ise benim karımdı. 2 tane de çocuğumuz vardı. Madison ve Dove... Biz üniversite yıllarında tanıştık. Aşık olduk. Üniversitenin son yılında isabelle hamile kaldı. Ve evlenmeye karar verdik. İlişkimiz kusursuzdu. Sonra ikizlerimiz doğdu. Şu anda onlar 5 yaşındalar."
"Ne benim diğer evrende çocuğum mu vardı vay be." İsabelle in yorumunu kimse takmamıştı.
Sıradaki kişimiz sonucumuz ise...
AMBER BANE..."Bane mi benle ne alakan olabilir ki?" Brnim sorum üstüne herkes göz devirdi. NE merak ettim olmaz mı...
"Selam ben Amber Herondale. Londra Enstütü başkanıyım. Gölge avcısıyım hemde en iyisinden. Jace ise benim kardeşim oda gölge avcısıydı."
Amber hayatımda gördüğüm en havalı kızdı. Üstündeki kırmızı deri ceketinin üstüne düşün kızıl dalgalı saçları... Herkes ona düşerdi. Konuşması kendinden çok emindi.
Evet bu akşamki sırlar gecemiz bitti şimdi evinize döndüğünüzde kaynaşabilirsiniz. 3 gün sonra oyunumuz var unutmayın. Kaynaşmalısınız takım oyunlarıda olacak. Ve ilk kazanan bir hatırasını alacak çok eğlenceli değil mi neyse görüşürüz...
Hepimiz portaldan geçtikten sonra eve gelmiştik. Herkes bir birine bakıyordu.
En sonumda konuşan Amber oldu."Evet gençler bu halde grlin oturalım bi"
"Evet demek ki hepimiz gerçek hayatımızda tanışıyoruz ve hepsi yalandı. Demek ki kimse kendi yaşadığı deneyim değil ama birbirimiz olabilir. Mesela ben bir gölge avcısıyım ama gerçekte bir vampir yada büyücü olabilirim ama sizden biri gölge avcısı olabilir ve benim görevim size gövge avcılığını öğretmek olabilr ki güçlenellim ve son dövüşü kazanalım."
"Bu da demek oluyor ki hepimiz gölge dünyasındanız! Aramızda aslında hiç mundane yok!"
Herkes Amberın nasıl bu kadar hızlı anladığını çözmeye çalışıyordu. Tabiki Clary İsabelle ve Raphael ne oluyor diye bakıyordu.
"Tamam o zaman şöyle yapalım herkes tanıdığı kişiyle eşleşsin ve konuşun diğer taraf mundane se her şeyi anlatın. Olur mu?"
Herkes kafasını sallamıştı çünkü fazla mantıklıydı ve kimse itiraz edemezdi. Galiba grubun lideri seçilmişti.
Gruplar şöyle oldu:
Alec ben izzy
Jace Raphael Amber
Clary ve simonGrup AİM(alec izzy magnus)
Şimdi bakın birbirimize kızgın olmamız çok saçma olacak belli ki. O yüzden yeni tanışmış gibi yapalım tamam mı?
Alecin sözü üstüne ikimizde kafamızı salladık.
Şimdi ben magnusu eski sevgilim zannediyorum o beni kardeşi ve izzy de beni eski sevgilisi sanıyo muhteşem!
"Yalnız ben bi konuyu konuşmak istiyorum. İkimizin soyadının aynı olması." İzzy cidden tek buna mı takılmıştı.
"Şimdi benim tahminim akraba olabilir veya evli ama o ihtimal çünkü ben gayim."
"Belki gerçekte değilsin mesela benim evrenimde değildin!"
Neyse susun artık. bence akraba daha mantıklı. Mesela kardeş olabilirsiniz.
İkiside susmuştu ve birbirlerine bakıyorlardı.
"Neyse ben size gölge dünyasını anlatmalıyım."
Grup JAR (jace amber raphael)
Şimdi ben senin dünyanda büyücü müydüm? Vay be çok havalı...
Raphaele her şeyi açıklamışlardı ve rapharl bınları çoook havalı bulmuştu. Söylediğine göre eski hayatı çok sıkıcı geçmişti.
Ee senin dünyanda isabelle nasıl biriydi? Amber ın sorusu üzerine raphael konuşmaya başladı.
"O gerçekten güzel ve akıllıydı. Her şeyi kendi başına yönetirdi. Çok güçlü bir kızdı. Her şeyde çok iyiydi anlarsınız ya 2 çocuğumun annesiydi. Diyip gülümsedi.
"Iyyy iğrenç tamam susar mısın lütfen. Zaten sesine dayanamıyorum."
Jace in dediklerine Amber gülmeye başlamıştı. Ona da eğlence çıkmıştı. Eski hayatı çok monotomdu. Bütün enstütüyü yönet savaşlara çık hep aynıydı.
Ama artık yeni bi rakibi vardı İsabelle...
Grup CS(clary simon)
"Eee ne düşünüyosun Clary artık bütün gölge dünyasını biliyosun?"
"Aslında o kadar da karmaşık değilmiş. Sadece kafamı karıştıran konu senin dünyanda ikimiz üvey kardeşti benikinde ise evliydik eskiden. Aramız garip oldu biraz."
"Hayır hiç gerek yok hepsi yalandı unutma."
"Doğru ama bir daha kızımı göremicem ve bu beni çok üzüyo."
"Nasıl biriydi anlatsana biraz."
Clary simonın söylediği karşısında gülümsedi. " Mads 6 yaşındaydı biz üniversitedeyken sevgiliydik ve sonra ayrıldık bir gece tekrar birlikte olduk ve o son gecemizdi. Sonra ben hamile olduğumu öğrendim. Ve sen hep benim yanımdaydın eş olarak değil arkadaş ve madeline in babası olarak..."
Evet millet uyku zamanı herkes yataklara sabah görüşmek üzere...
Anons 10 kez tekrar ettikten sonra bütün ışıklar kapandı ve herkes kendisini odalarına attı .
Neyin içine düşmüştük acaba??
_________________________________________
Evet arkadaşlar nasıl buldunuz bölümü?
Favori karakteriniz kim ve kimi şipliyosunuz yazın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL (MALEC)
Fanfiction8 farklı boyuttan 8 farklı kişi ama hepsi aslında birbiriyle bağlantılı. Hepsine bir büyü yapılmış ve hepsinin aynı olduğu boyut unutturulmuş. Oyunlar karşılaşmalar intikamlar aşklar sonunda her şey geriye dönecek mi