Evet okulum olduğu için her gün 1 bölüm yazıp atmayı planlıyorum o yüzden bana yorumlarınızla ne düşündüğünüzü söylerseniz çoook mutlu olurum
Fikirde verebilirsiniz tavsiyelerinizi dikkate alacağım.
Neyse bölüme geçelim.
Bölüm şarkısı "Game of Survival"
Geçitten geçmiştik şu anda bir evin salonunda duruyorduk.
Herkes duyduklarını sindirmeye çalışıyordu.
En önden simon denilen kahve rengş saçlı çocuk yürümeye başlamıştı.
"Hey millet bakın bu kolüdor boyunca bir sürü oda var ve kapıların üstünde de isimlerimiz yazıyor sanırsam herkesin odaları var."
Herkes simon ın yanına gelmişti. Kimse napacağını bilemediği için odalarına gitme kararı almıştı.
Odamın kapısını açtım. Gökkuşağı renklerine boyanmış bir odaydı.
Ne kadar renkli diye düşündüm ihtişamı o kadar sevmezdim.
Beyaz masamın üstünde bir not buldum.
Magnus Bane'e
Bu akşamki sırlar gecesine hazır mısın magnus Bane tabi sen soyadının Lightwood olduğunu sanıyordun değil mi . Kendi evrenindeki soyadın sana bir kıyağım olsun magnus. Bu akşam için giyebileceğin 3 seçenek dolapta 1 saat sonra salonda herkesle buluş...Not böyleydi artık hiç bir şeye şaşırmayacağım demiştim kendime. Odamdaki banyoya girdim ve kuvetime uzandım bu olayların üstüne sıcavık bir duş iyi gelecekti. Yada buz gibi bir su...
Banyodan çıktığımda dolabımı açtım. Aldığım duş sayesinde az da olsa rahatlamıştım.
Ama dolabı açtığım anda o rahtalama hissi bir anda uçup gitti.
Dolabın içinde 3 tane bir birinden süslü simli pullu takımlar vardı. Hayatımda hiç böyle kıyafetler giymemiştim her zman sadece beyaz tişörtler tercih etmiştim.
En sonunda bordo renkli bir takımı elime aldım en azından aralarından en sadesi buydu. Önünde düğmeleri vardı ve kumaşı satendi çok şık duruyordu hatta zengin...
Aynanın önüne geçtiğimde bu kıyafetin üstüme ne kadar yakıştığını farkettim. Neden daha önce böyle bişi giymeyi düşünmemiştim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL (MALEC)
Fanfiction8 farklı boyuttan 8 farklı kişi ama hepsi aslında birbiriyle bağlantılı. Hepsine bir büyü yapılmış ve hepsinin aynı olduğu boyut unutturulmuş. Oyunlar karşılaşmalar intikamlar aşklar sonunda her şey geriye dönecek mi