Clary

134 21 10
                                    

Hikaye nasıl gidiyor bilmiyorum ama olsun devam ediyoruz bakalım... neyse iyi okumalarrr♡

Bölüm şarkısı: Prom Queen

"God saves the prom queen only eighteen turned her tears to diamonds in her crown"

"Tanrı prom kraliçesini kurtarsın, sadece 18, göz yaşları tacındaki elmaslara dönüştü"

Magnus ve Alecin öpüşmelerinden sonra içeri ben girmeye karar vermiştim.

İçeri sakın adımlarla yürüyordum. Yaparsın sen Clary biliyorum sen güçlüsün.

Karanlık odaya adım atan bu sefer bendim.

Hoşgeldin Clary Simülasyonun bir anınla başlıyor iyi şanslar.

Aaa bu anım mı bunu az da olsa seviyorum. Diyip güldüm.

Sene 2010 Lise son Homecoming(okul açıldığımda olan) balom. O sıralar süsüme çok önem veren bir kız değildim. Ama son sene değişmeye yemin etmiştim.

Bu balo içinde kendime kısa pullu pırıltılar içinde beyaz bir elbise almıştım.

Sarı saçlarımı dalga yapıpı üstüne serbest bırakmıştım. Makyajımıda yaptığımda hazırdım.

Sevgilim olmadığı için yakın arkadaşım Noah beni baloya götürecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilim olmadığı için yakın arkadaşım Noah beni baloya götürecekti.

Tabi bana yavşamayan teklif etmeyen kalmamıştı bu yıl. Ama ben beni sadece görünüşüm ve vücudum için isteyen biriyle olmak istemiyordum.

Balo başladı. Herkes etrafta dans ediyor ve içki içiyordu. Yasakolmalıydı ama değildi sonuçta burası Lincon Lisesiydi. Hiç bir şey yasak değildi.

Arkadaşlarımla bir şeyler içerek sohbet ediyorduk. Nedense içimde bir rahatsızlık vardı nedenini bilmiyordum. Şimdilik.

"Ben bir tuvalete gitsem iyi olacak" dememle ayaklandım.

Okuldaki tuvaletler neden balo alanından bu kadar uzaktaydı ki Allahım. Bu topuklularla yürümek işkence gibiydi.

Bir anda karşıdan bir çocuk bana doğru yürümeye başladı.

"Selam güzellik. Bugün çok şık olmuşsun."

Çocuğu takmadım sadece "sağol" demekle geçindim.

"Aaa böyle olmaz ama kaçıp gitmek" demesiyle bileğimi tuttu.

"Bileğimi bırakır mısın acıtıyosun"
"Sende bu davranışları bırakır mısın incitiyosun beni"diyip gülmeye başlamıştı.

PARALEL (MALEC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin