*Jin pov*
Cu ce sa incep? Cu faptul ca ori de cate ori il vad pe Namjoon foarte aproape de Hoseok innebunesc? Sau ca vreau sa-l imbratisez asa de strans incat sa nu mai poate respira?
-Jin? Putem sa repetam iar melodia la care lucram?, ma trezesc vocea lui Jimin din reverie.
-Oh, scuze. Doar ca ma gandeam, adica tu cu Yoongi cum ati ajuns impreuna? El mai niciodata nu-mi povesteste.
- Jimin-ssi, chiar spune-i lui Jin-hyung, il incurajeaza Jungkook cu un zambet viclean.
Stai? Pana si Jungkook stie? Adica el cu Jimin par acum asa apropiati de cand ne antrenam toti impreuna si repetam coregrafii si melodii. Oare Tae nu e gelos? Stai, de ce ar fi? Nu e ca si cum l-ar insela. Stai un pic, Yoongi oare nu e gelos cand il vede pe Jimin asa apropiat de Jungkook, din cate stiu Jimin tinde sa fie mai lipicios cu oamenii.
- Pai.., nici nu stiu cu ce sa incep. Stiu ca eram cu Yoongi si ne plimbam prin parc, mancam inghetata si radeam prosteste pana cand m-a sunat un vechi prieten si ma tot tinea de vorba si eu, stii cum sunt mai afectuos, il alintam si am zis sa inchid ca eram cu Yoongi ca altfel se supara pe mine.
- Si ce s-a intamplat? Nu-mi spune ca a ramas tacut, incep sa tip eu.
- Oh, nu. Chiar a izbucnit atunci.
~Flashback~
-Oh, Taeminnie-hyung! Vorbesti prea mult, doar stii ca sunt cu cineva acum. Hai ca te sun cand ajung acasa, pa hyung!!
- Ai terminat?
-Yoongi, scuze, dar era cel mai bun prieten al meu, el e foarte alintat si chestii. Uneori e asa..
- Ai putea sa o termini odata?! Ma calca pe nervi toate astea, pe bune!!!!
- De ce? Te-am suparat cu ceva? Scuze..
- Pentru ce-ti ceri scuze Jimin? Spune! Macar stii de ce-ti ceri scuze???
- Pentru ca..
- Ti-ai mai cere scuze pentru faptul ca ma enervezi tot timpul? Pentru ca esti asa un tip ..
- Chiar te enervez? Atunci de ce mai stam impreuna? Yoongi, dar..
- Pentru ca te plac! Atunci cand ne-am sarutat, aveam impresia ca e ceva intre noi dar m-am inselat. Vreau sa fii afectuos doar cu mine! E chiar asa de gresit?
- Yoongi? Esti bine?
- Doar atat zici? Eu care sunt cel mai dur tip si care niciodată nu ma deschid, am cazut la picioarele tale Chim-chim. Mi-ai facut inima sa se dezghete.
- Esti asa dificil Yoongi! Si pe mine ma irita faptul ca tu si Jin sunteti asa apropiati, nu pot suporta gandul ca el mereu te vede si te poate atinge fara sa se simta ciudat! Nici mie nu-mi vine sa cred ca m-am indragostit de tine pentru ca esti al dracului de dificil!!
Dupa ce ambii s-au confesat cum au stiut ei ca e mai bine, Yoongi s-a apropiat de fata lui Jimin si l-a sarutat bland. Jimin nu s-a lasat mai prejos si a inceput sa-l imbratiseze strans si sa-l intrebe daca doreste sa incerce sa-i dea o sansa.
~End of flashback~
- Yoongi chiar ti s-a confesat primul? N-as fi zis asta.
-Ce fraier esti Jimin-ssi, spune Jungkook razand.
-De ce Kookie?
-Adica se vedea de la o posta ca el chiar te place mult, stiu ca atunci ne-am intalnit toti prima data la cafeneaua aia, v-am vazut asa apropiati si cand sa fac cunostiinta cu tine, Yoongi se uita asa urat la mine. Stiu ca aceeasi privire mi-o da Tae cand cineva ma imbratiseaza.
-Doamne, cat de dragut!, tip eu.
-Ce e asa dragut la asta?, spune Jungkook surprins.
-Faptul ca cineva care te iubeste pana in maduva oaselor chiar crede ca o sa-si piarda persoana iubita, adica momentele astea sunt asa dragute. Mereu ma uit la tine si Tae si n-ai idee cat de indragostiti aratati sau ce adorabil esti cand ai fata aia geloasa cand Tae e asa apropiat de Hoseok, spun cu tristete in glas.
-De ce arati asa de trist Jin-hyung?, ma intreaba Jimin.
Daca ar stii.. Vreau si eu ca Namjoon sa fie gelos sau sa-mi arate ca ii este frica ca m-ar putea pierde.
-Jin-hyung! Esti mai fraier decat Jimin, pe bune.
Aud vocea lui Jungkook.
-Stai, acum de ce sunt mai fraier decat el?
Fix in momentul ala intra Namjoon singur. Asculta muzica in casti. Probabil asculta melodia lui Lewis Capaldi, Someone you loved. De cand a fost lansata, o asculta mai tot timpul, pur si simplu o adora. Numai cand ii vad chipul angelic, ma indragostesc si mai tare de el. E o minunatie.
-Baieti, deja sunteti aici. Trebuie sa soseasca si ceilalti doi, am impresia ca-si iau o cafea, spune Namjoon.
-Yoongi iar e obosit, of, ce sa ma fac cu el?
-Ai putea sa-l lasi sa doarma?, incepe Jungkook sa rada de Jimin.
-Dar Taehyung?
-Era chiar in spatele meu adineauri, spuse Namjoon cu un zambet pe fata.
*Namjoon pov*
Numai cand ma uit la Jin simt ca o ia inima mea razna. Are azi parul ciufulit fapt pentru care poarta azi o sapca. Cred ca se imbraca cel mai simplu dintre noi, niciodata nu se complica. Spre deosebire de Hoseok sau Jimin, el mereu adopta un look lejer, un hanorac oversized si blugi ii stau mirific pe corp. Mereu imi spune ca-si uraste umerii lati, dar de ce? Mie imi plac asa de mult. Stiu ca Hoseok mai are momente cand isi pune mainile pe umerii lui si simt ca o iau razna. Imi dau seama ca sunt doar prieteni dar uneori chiar nu pot accepta.
- Jonnie, esti bine?, ma intreaba Jin destul de ingrijorat.
- Da, de ce?
-Te holbai in directia mea si de asta intreb, incepe sa rada asa de dragut Jin.
- Chiar ma intrebam, crezi ca ar trebui sa-i acord o sansa lui Jae-boum?
Aud numele ticalosului. Simt ca o iau razna.
- Te-ai tampit? Dupa cate ti-a facut? Vrei iar sa suferi Jin? E un nemernic, raspunsul meu e clar nu, ii raspund tipand la el fapt ce-l regret.
Observ ca expresia feteit lui Jin s-a schimbat, de ce am impresia ca se va termina prost?
- Chiar ma enervezi! El macar incearca sa ma recastige, nu ca alte persoane care ma fac sa o iau razna. Daca vrei sa stii, cateodata mai vorbesc cu el prin mesaje.
- Ah, da? Mai bine l-ai scoate definitiv din viata ta, nu te merita deloc!
- De ce? Ce e asa de gresit la el? Poate chiar s-a schimbat Jae-boum.
- A ramas acelasi. Nu suport sa te vad cu el, o iau razna. Simt ca o sa te pierd!!, incep sa urlu la el foarte nervos.
- Poftim?!
- Mi-e frica ca te-as putea pierde.
Mi-am dat seama ce tocmai am zis si tac. Jin se uita in ochii mei dar ii feresc privirea. Pana si Jimin cu Jungkook sunt mirati de schimbul dur de replici dintre mine si Jin. Imi dau seama ca ajung in cele din urma si ceilalti trei. Am dat-o in bara.
CITEȘTI
| A strange love story | Namjin
FanfictionCu toate că ei erau diferiți din orice punct de vedere, unuia i s-a pus pata pe celălalt neștiind motivul. Oare asta se putea numea iubire?