XVIII

567 47 18
                                    

~Flashback~

*autor pov*

Era ziua de nastere a lui Namjoon. Implinea 23 de ani, cu toate ca era o zi poate speciala pentru altii, pentru el era una normala. Nu se complica doar pentru ca el a fost nascut in ziua asta.
Namjoon niciodata  nu a avut o zi de nastere de care sa se bucure, mereu uitau parintii lui sau cand isi aminteau ii urau un simplu "La multi ani" sec pe care Namjoon il accepta. Parintii lui niciodata nu i-au acordat atentia pe care o merita, ei erau niste oameni foarte ocupati.
Namjoon era in camera lui si asculta muzica. Mereu il linistea. Inafara de Jin, doar muzica ii oferea pacea si linistea de care avea nevoie sufletul lui.
Observa ca il suna Jin, ciudat pentru el. Jin mereu ii trimite mesaje.

-Da?

-Ne vedem in parcul de langa facultatea noastra.

Si i-a inchis in nas Jin, fapt ce-l supara pe Namjoon. Relatia lui cu Jin e una foarte apropiata, in ultima vreme. Oare ce voia Jin de la Namjoon? Lui Namjoon ii trecuta numai ganduri negre, precum acesta sa rupa relatia de prietenie pe care o aveau sau sa-i zica ca vrea sa fie iubitul lui Jae-boum.

Acesta fiind in pijamale, si-a luat o pereche de blugi negri si un hanorac larg. Iesi din casa si-si pune castile in urechi pentru a asculta muzica sa favorita in timp ce se indrepta in parc.

-SURPRIZA!!!, striga Jin din toti ranunchi avand un zambet mare pe fata lui.

Namjoon isi ridica privirea si fu asa de surprins incat nu avea cuvinte.
Cand l-a vazut pe Jin avand multe baloane in jurul lui, multe confetti aruncate pe jos si avea un tort mare pe care scria "La multi ani Jonnie!".

-Sunt pentru mine?, intreaba Namjoon avand vocea tremuranda.

- Dar pentru cine altcineva? Am vrut sa-ti fac o surpriza! Sper ca nu te-ai suparat, nu? Chiar am vrut sa te fac fericit.

Namjoon era fericit. Zambea si radea in acelasi timp. Nu realiza ca Jin a facut toate astea pentru el.

- Chiar eu am facut tortul! Ti-am zis ca sunt un maestru culinar, nu? M-am chinuit o zi intreaga la tortul asta, te bat daca nu-ti place!, incepu sa-i zica rozaliul ca s-a chinuit la tort pentru el.

- Oh, promit ca-l voi manca! De fapt, il vom manca impreuna!

Namjoon in acel timp nu avea cuvinte sa-i multumeasca rozaliului.
Doar l-a imbratisat atat de strans incat il voia contopit cu corpul sau pentru a nu mai pleca de langa el niciodata.

- Te iubesc atat de mult, i-a soptit la ureche lui Jin.

- Si eu, promite-mi ca nu vei pleca si sa ramai sanatos.

Auzind cuvintele lui, Namjoon a ramas surprins si a preferat sa nu strice momentul si lasand sa stea imbratisati si dupa sa manance tortul impreuna cu Jin.
Atunci si-a dat seama ca Kim Seokjin a fost, este si va fi mereu in inima sa si il va iubi din adancul sufletului sau.

~End of flashback~

Cu toate ca si-a dat seama ca a intrat in belea,  a preferat sa continue zicand ce are pe suflet.

-Da! Mi-e  frica sa te pierd pentru ca te iubesc asa de mult si da, mai mult decat un prieten. Urasc cand te vad in jurul lui Jae-boum sau cand esti asa de apropiat de Yoongi sau de ceilalti. Sunt gelos pentru ca te vreau doar pentru mine. M-am saturat sa o iau razna ori de cate ori te vad asa de aproape de orice altcineva. E frustrant!, spuse Namjoon acestea rozaliului, cu toate ca nu avea cum sa se termine bine macar se mai elibera.

- Dar eu? Urasc cand te vad asa aproape de cineva, mai ales de Hoseok. Simt ca o sa iau razna incat voi ajunge la un spital de nebuni! Chiar te plac, asa de mult incat nu stiu ce e cu mine. Ma gandesc la tine mai mereu si poate sunt egoist dar vreau sa fiu cu tine in fiecare moment si te vreau doar pentru mine.

Aceste confesiuni ii lasara gura casca pe ceilalti. Hoseok era socat la cat de gelosi erau cei doi. Yoongi si Taehyung radeau pentru ca stiau sigur ca avea sa se termine cu bine, pe cand Jimin si Jungkook erau atat surprinsi cat si fericiti.

Se lasa o liniste o profunda intre cei doi. Amandoi se uitau asa de intens, Namjoon facu pasi catre Jin. Acesta se apropie si el. Ambii erau asa de aproape incat erau pe cale sa se sarute.

- Si acum?, intreaba Jin cu o voce joasa.

- Nu stiu, acum ce se intampla cu noi?, ii raspunde la intrebare cu o alta intrebare avand un zambet mare pe fata.

Atat Jin cat si Namjoon si-au zambit atat de larg incat se putea observa cu ochiul liber ca se mancau din priviri.
Namjoon il saruta. Isi lipeste buzele de rozaliu incet, pornind intr-un sarut foarte intens. Jin ii raspunse, acesta imbratisandu-l in timp ce se sarutau.

- Cred ca ne-am stricat prietenia, nu?, incepu sa rada Namjoon privindu-l pe rozaliu.

- Eu unul, ma bucur ca am facut-o, ii spuse Jin foarte bucuros.

- Eu unul, ma bucur ca am facut-o, ii spuse Jin foarte bucuros

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Namjoon pov*

Nu pot sa cred. Chiar am facut-o. Chiar ne-am sarutat. Chiar ne-am confesat. Chiar buzele lui sunt ca un rai. Il sorb din priviri si il mai sarut inca o data si inca o data. Nu vreau sa ma opresc. Nu ma pot opri.

- Vreau sa plecam cat mai repede de aici Jinnie, ii soptesc la ureche razand.

- Mie imi zici? Deja le simt privirile.

- De cand asteptam momentul asta, simt ca nu mai venea, spune relaxat Hoseok.

- Mie imi zici? Acum ca sunteti impreuna, repetam??, zice Jungkook.

Ma desprind din imbratisarea cu Jin si ne pregatim sa repetam.

De ce e asa greu? El e peste tot in mintea mea. Nu ma pot concentra.

| A strange love story | NamjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum