Prolog

2.1K 87 17
                                    

,,Jo, to určitě. To si jako myslíš, že ti potom všem, co jsi v Beacon Hills dělal, budu věřit?! Tak to se sakra pleteš! Šla jsem s tebou jen proto, abych ochránila přátelé."
,,Když mi budeš věřit, Ashley, nebude tady takové napětí." Odpověděl Deucalion.
,,Jenže já ti nebudu nikdy věřit, jestli ti to ještě nedošlo!" Odsekla jsem.
,,A proč jsi mě zachránila od Jennifer, když mě chtěla zabít?" Povytáhl obočí.
,,Já...ehm..." Poškrábala jsem se na zátylku. Mé oči se střetli s jeho...

,,Ááá!" Vyjekla jsem, když jsem sklouzla z větve, na které jsem spala.
,,Au! Sakra!" Zaklela jsem, když jsem bolestně dopadla na zem.
,,Musíš hned po ránu dělat takovej hluk? Sice už jsem tak dvě hodiny vzhůru, to ale ještě neznamená, že budeš budit celej les." Ozval se Deucalion.
,,Zavři zobák!" Zaklela jsem skrze bolest a vstala. Jasně jsem cítila, že mám zlomenou levou ruku.

Nechala jsem ruku v klidu, aby se mi zahojila. ,,Měla by sis sednout. Vzhledem k tomu, že přes bolest zlomené ruky, necítíš jinou bolest, tak ti s lítostí oznamuji, že máš vymknutý kotník." Řekl a já si překvapením sedla ke stromu. ,,Jak to víš?" Zeptala jsem se.
,,Když je někdo sedmnáct let slepý, zvykne si víc používat sluch. Slyšel jsem, jak ti kotník křupl." Odpověděl.

Vstal z pařezu a šel ke mě. Dřepl si přede mě. ,,Dej mi nohu. Napravím ti ten kotník." Řekl a já nedůvěřivě dala nohu do jeho rukou.
,,Bude to bolet?" Zeptala jsem se. Jen na vteřinu se mi podíval do očí, a pak upřel zrak na kotník.

Trhl s nohou a já v tu chvíli vyjekla. Jenže hned na to mi došlo, že to vůbec nebolelo. Deucalion ode mě s zakřivenou grimasou vstal a mě došlo, že mi u toho odebíral bolest.

,,Díky." Řekla jsem a vstala. ,,Jdeme dál. Myslím, že nechceš žít v lese." Řekl, vzal ze země svoje věci a rozešel se lesem. Vzala jsem si ze stromu své věci a šla za ním.

___________________

Tak tady máte prolog, věnovaný všem, kteří na konci jedničky psali, že dvojku chtějí a já se k prologu dneska dostala😊

Síla HaleovýchKde žijí příběhy. Začni objevovat