Zhluboka jsem se nadechla a s batohem vyskočila z okna.
Sotva jsem si za něj sedla, podal mi druhou helmu. Nasadila jsem si jí a chytila se ho kolem pasu. ,,Můžem." Řekla jsem a Aiden se hodně rychle rozjel ke křižovatce.
Tam zastavil. Ethan už tam čekal. ,,No konečně." Ozval se jeho hlas z pod černé helmy a společně jsme se rozjeli ke škole.Před námi jel Scott, takže dvojčata přidala a obě motorky jeli vedle Scootovy.
Scott si toho všiml a rychleji se rozjel směr škola. I Aiden přidal plyn, až si motorka na chvíli stoupla na zadní kolo a můj stisk se na jeho pase zpevnil.Aiden zastavil napravo vedle Scotta a Ethan nalevo. Všichni jsme si sundali helmy.
Scottův pohled nejdřív zavadil o mě, ale pak se podíval na dvojčata.,,Tohle chcete dělat pořád?" Zeptal se Scott. ,,Celej den." Odpověděl Aiden. ,,Celou noc." Odpověděl Ethan.
,,Chcete být v mé smečce?" Zeptal se Scott a já s dvojčaty jsme po sobě hodily pohledy. ,,Ano." ,,Ne." Řekly dvojčata najednou.
Aiden řekl ne, protože je v mé smečce a Ethan řekl ano, protože jsem se zapomněla zmínit, že je teď má beta.
,,Ano, chceme." Opravil se rychle Aiden.,,A navíc jsi teď terčem démonickejch ninjů." Dodal Ethan. ,,Myslíš ty, co si vytáhly meč z hrudi a nakopali nám prdel?" Ozval se Aiden. ,,Jasně, přesně ty myslím." Odpověděl Ethan.
,,Hele, hoši, hoši, hoši....uklidněte se..." Ozvala jsem se a slezla z motorky.
Obešla jsem motorku a postavila se před Scottovu motorku. ,,Oni chtějí jenom říct, trochu blbým způsobem," Zpražila jsem je oba pohledem a pak se podívala znovu na Scotta. ,,že by bylo dobrý, se držet při sobě, když..." Scott mi skočil do řeči. ,,Nepotřebuju ochránce." Naznačil k dvojčatům, jako že mě nemyslí, jen nechce je dva.,,Dívali se na tebe, když vyšlo slunce." Ujal se toho zase Aiden. ,,A zase zmizeli. Podle Argenta se objevují jen v noci." Řekl Scott.
,,Oni chtěli jen říct, že když..." Aiden mi skočil do řeči. ,,Je to naše první zkušenost s nimi, tak bychom neměli riskovat."
Ethan přikývl. ,,Celej den." Dodal. ,,A celou noc." Řekli jsme se Scottem nastejno.Vešli jsme do školy. ,,Řekne mi někdo, o co tady jde? Proč..." Musela jsem Ethana přerušit. Chtěl se zeptat, proč Aiden řekl ne, když se Scott ptal, jestli chtějí k němu do smečky, ale já nemohla riskovat, že nás Scott uslyší. ,,Teď ne, Ethane!"
Došli jsme se Scottem k jeho skříňce. On jí otevřel a začal se v ní hrabat.
,,Ze všeho nejdřív, potřebuju říct Stilesovi všechno, co se stalo včera. A bez vás....dvou." Začal Scott.
,,Ne." Vzdoroval Aiden. ,,Ano." Řekl ihned Scott.
,,A nechci žádný vlčí naslouchání." Dodal Scott. ,,A jak bys to zjistil?" Zajímal se Ethan. ,,Jsem pravá alfa, nevíte, co všechno dokážu." Odpověděl Scott.Srovnala jsem se Scottem krok. ,,Já s tebou můžu jít?" Zeptala jsem se. ,,Samozřejmě, Ashley."
Vešli jsme spolu se Stilesem do jedné třídy.,,Na té párty jsem zjistil, že na tom klíči, který nevím, od čeho je, jsou chemikálie. A to mi připomnělo sklad chemikálií ve škole a to, že tam někdo musel pustit Beroua." Jasně, Berou, to je ten, co chtěl zabít Kiru.
Stiles se zarazil s pohledem na tabuli. ,,Ještě před pár hodinama to tam bylo." Dostal ze sebe. ,,Tak jo, to nevadí. Mám ještě klíč." Vytáhl si klíče a zjistil, že ho nemá.
,,Ukazoval jsem vám ten klíč, ne?" Zeptal se. ,,Ne, jen jsi o něm mluvil." Zkonstatoval Scott.,,Ta zpráva na tabuli pro Beroua, byla napsaná mým rukopisem a já měl klíč od skladu." Řekl znovu Stiles. ,,Takže tys odemknul sklad, aby se tam Berou mohl schovat a..." Pokračovala jsem ve Scottově větě. ,,...napsal jsi na tabuli vzkaz Kira, aby jí zabil?"
,,Jo, vím přesně, jak to zní." Vytáhl si Stiles z kapsy papír. ,,Tohle je zpráva a bombě, kterou Berou vyrobil, byly v ní šrouby a vruty a bylo to zabalené jako dárek. Kdo dal jako žert trenérovi na stůl dárek, ve které byly vruty a šrouby? Jo, přesně, já." Ze Stilesova monologu jsem měla docela strach. ,,To přece nemůže být jen náhoda." Dodal.
,,Nechci ti tvrdit, že se pleteš..." Scottovy evidentně došla slova. ,,Ale nemyslíme si, že bys chtěl zabíjet lidi." Dodala jsem rychle.
,,Bylo to tady. Bylo to na tý tabuli..." ,,Jsi v pořádku, Stilesi?" Ozval se Scott. ,,Jo, jen málo spím..."***
,,Řekls mu to?" Zeptal se Aiden, když jsme se s nimi zase sešli. ,,Ne. Teď má svých starostí dost." Odpověděl Scott.
,,Jestli si pro tebe přijdou, ty taky." Řekl Ethan a Scott se na něj otočil. ,,Jak to víte? Třeba nechtějí mě." Odsekl. ,,A koho jinýho?" Zeptali se a můj pohled padl na Kiru....přece když šli jakoby po Scottovy, za ním stála Kira. Co když nešli po něm, ale po ní?
***
Po škole jsme šli k motorkám. Scott už seděl na té své. Když chtěli jet dvojčata, motorky jim nenastartovaly.
Zjistili jsme, že Scott ukradl svíčky z jejich motorek. Takže chvíli trvalo, než se tam namontovaly další.
,,Kam mohli jet?" Zeptala jsem se. ,,Asi ke Scottovy domů." Pokrčil rameny Ethan. ,,Teď chci vědět, co mělo znamenat to ráno." Dodal Ethan. ,,Tady ne." Řekla jsem, nasadila si helmu, sedla si za Aidna, chytla se ho kolem pasu a vyjeli jsme od školy, s Ethane v patách.
Zastavili jsme u mě před domem. Kluci slezli z motorek.
,,Tak a chci konečně vysvětlení." Řekl znovu Ethan a opřel se o svou motorku. Nervózně jsem se podívala na Aidna. ,,No řekni mu to. Ty jsi alfa, tak mluv." Pokynul k němu Aiden.,,Na té párty, mě Aiden přinutil tancovat a....řekla jsem mu, že vám sice Scott nevěří, ale já ano. Ten večer jsem vás přijala do smečky." Řekla jsem a čekala na jeho reakci. ,,Jsme její bety, ty pako." Upřesnil ne zrovna hezky Aiden.
Ethan chvíli nic nedělal, ale pak se usmál a objal mě. Ani jsem se nedotýkala nohama země. ,,Děkujeme." Řekl a položil mě na zem. ,,Tak proto si připadám silnější." Dodal. ,,Oba mi dodáváte sílu a já vám." Přitakala jsem.
,,Takže už nejsme omegy?" Zeptal se Ethan. ,,Ne. Teď jsme bety." Usmál se Aiden. ,,No konečně. To je úleva." Pak se Ethan ale zarazil.
,,Scott o tom neví?" Zeptal se Ethan. ,,Ne, já....ještě jsem mu to neřekla. Nevěří vám a nikdo z jeho smečky taky ne....není tak lehký mu to říct." Povzdechla jsem si. ,,Chápeme." Usmál se Ethan.
,,Při západu slunce budou Scott s Kirou v ohrožení. Musíme jet ke Scottovy domů." Naléhala jsem.
,,Do západu je času dost." Usmál se škodolibě Aiden.
,,Ach bože....co zas plánujete?" Povytáhla jsem obočí. Aiden s Ethane se na sebe podívali.Pak mě si mě Aiden přehodil přes rameno a vběhli do lesa. ,,Co vám zase hrabe?" Uchechtla jsem se.
Zastavili uprostřed lesa a postavil mě na zem. Pak se mě Aiden pokusil seknout, ale skrčila jsem se a Aidna odkopla, přičemž ztratil rovnováhu a spadl na Ethana. Oba skončili na zemi.
,,Mám vás." Usmála jsem. Ale úsměv mi opadl a já se posadila na zem
Znovu jsem si vzpomněla na Talii....a i Deucaliona. Teď nemám rodiče ani jednoho.
Nikdy bych nevěřila, že to řeknu, ale Deucalion mi chybí.
Dokonce mi chybí ty časy, kdy jsem chodila ven jen v noci a nikdo o mě nevěděl. Byla jsem v bezpečí a o nikoho jsem se nebála.
ČTEŠ
Síla Haleových
Werewolf#Pokračování příběhu "Další Haleová?" Proč Ashley odešla s Deucalionem? Je to její otec a ona se bála, že by mohla ublížit přátelům a rodině. Ale je jasné, že se vrátí, protože miluje všechny, které opustila. Jenže...co jí v Beacon Hills asi čeká? P...