11. Párty

1.2K 66 6
                                    

Stiles zastavil před obrovskou šedou budovou....Derekův dům.
Oba jsme vystoupili.

Vešli jsme dovnitř a jediné, na co jsem se zmohla, bylo pootevření pusy. ,,O tomhle, že se Derek nesmí dozvědět?!" Řekla jsem a Scott se usmál.
Všichni tančili a měli buď halowenský kostými, nebo většina z nich byly pomalovaný barvami, co v tomhle světle svítili.

,,Prostě se u mých klíčů objevil klíč a já nevím, kde se tam vzal. Táta o tom prý nic neví." Mluvil Stiles, zatímco jsme procházeli mezi lidmi co se kroutili do rytmu hudby. ,,Ale je to jen klíč, ne?" Zeptal se Scott. ,,Jo, jenže není můj. A nevím, jak se k mým klíčům dostat a od čeho ten klíč je." Odpověděl Stiles. ,,Chceš jít a zjistit to?" Zeptal se Scott ve chvíli, kdy ke Stilesovi přiběhla dívka a políbila ho na tvář.
Stiles s ní potom někam odešel.
Scott chytil Kiru za ruku a já se vypařila.

,,Jsem frustrovaná."
,,Sexuálně?" Do uší mi udeřil Isaacův hlas a mluvil s....Allison.
Nebyla jsem tady, když mě potřeboval, je to jen a jen moje vinna. Isaac si prostě oblíbil Allison a možná, že se do ní i zamiloval, proto byl tak zmatený, když mě políbil na té veterině poté, co zjistil, že jsem se vrátila.

Slyšela jsem, že někam šli. Zastavili, chvíli je ticho.
,,Chceš mluvit, nebo malovat mé tělo?" Ozval se hlas Allison.
,,Malovat tvé tělo." Sotva to Isaac řekl, po tvářích se mi skutálely slzy.
Nejsme spolu....nesmím zapomínat, že já odjela a nechala ho tady. Oni se mají rádi a já jim v tom nesmím bránit, protože takhle to bude nejlepší.

Vyhledala jsem je pohledem. Allison na sobě měla jen růžovou podprsenku, Isaac na ní maloval štětcem a ona jemu na tvář taky malovala.
Jeho pohled sjel na mě. Jak tam jen stojím se slzami v očích. Chtěl ke mě jít, ale já zvedla ruku, a naznačila mu, aby tam zůstal. Věděla jsem, že mě poslouchá. ,,Bav se, prosím. Já chci, aby sis tuhle párty užil. Prosím, kvůli mě." Řekla jsem a on se pousmál, jeho pohled ze mě sjel, jakoby si mě ani nevšiml a dál na Allison maloval svítícíma barvama.

Najednou si přede mě stoupl Aiden. Neměl tričko a celou horní část těla měl pomalovanou zářivě zelenými liniemi.
Rychle jsem si utřela slzy, ale on si toho všiml a otočil se směrem, kam jsem koukala.
Sepnul rty k sobě a povzdechl si.

Když se podíval na mě, už jsem hleděla jinam. Znovu si povzdechl, chytil mě za loket a někam dotáhl.
,,Jsi na párty, tak se bav, užívej si to." Usmál se a do ruky si vzal štětec. Přejela jsem ho pohledem.

Pak jsem si s povzdechem sundala košili, takže jsem měla jen tílko.
Usmál se a štětcem se studenou barvou mi přejel po ruce.

Chvíli to trvalo. Cítila jsem, jak štětec jezdí sem a tam. Chvíli po rukou, chvíli po klíční kosti a chvíli po tváři.
Pak přestal. ,,Hotovo." Řekl a já se přejela pohledem.
Byla na mě oranžová se zelenou a růžovou. Byly to různé tečky a linie.
A na levé klíče kosti, bylo něco jako nepovedená oranžová hlava vyjícího vlka.

,,A teď pojď tancovat." Usmál se a já se konečně taky usmála.
Isaac je šťastný a já, musím udělat totéž, už kvůli němu. Nechci, aby si něco vyčítal.

S Aidnem jsme začali tancovat do rytmu a mě se na obličeji začal vyjímat zářivý úsměv.
,,Je pravda, že chcete do Scottovy smečky?" Zeptala jsem se najednou. ,,Musíme to teď řešit?" Zeptal se a povytáhl obočí. ,,Když mi odpovíš, tak to teď řešit nebudeme, ne." Usmála jsem se. ,,Tak jo....ano, chtěli jsme do Scottovy smečky. Ale on nám nevěří a ve smečce nás nechce. A ne, nedivím se." Řekl sklesle.

Usmála jsem se, chytila ho za ruku a na jedné noze se otočila.
Naše ruce už zůstaly propojené.
,,Vy ale máte alfu.....já jsem vaše alfa. A to právě odteď." Řekla jsem a on se usmál.
Na chvíli se mu oči rozzářily trochu víc do modra, než když mi to ukazovali před školou.
I mé oči na chvíli zazářily víc rudě, než obvykle, cítila jsem to.

Síla HaleovýchKde žijí příběhy. Začni objevovat