Coach se samozřejmě sesunul k zemi a všichni jsme se k němu vrhly.
Coach řval, zatímco se mu Stiles snažil z břicha vytáhnout šíp, jenže to nešlo. Že by tohle.... udělalo Stilesovi temné já? No jasně, potom by dávalo smysl, že Stiles věděl, že tady nějaká past bude.
S Aidnem, Stilesem a Scottem jsme se po sobě podívali. Aiden a Ethan naší třídu kousek odehnali a Scott semnou jsme coachovi začali odebírat bolest.
Když se trenér přestal hýbat, došlo, mi že omdlel. ,,Asi jen omdlel." Řekl Aiden.
,,Málem jsem ho zabil... mohl jsem ho zabít, kdyby to šlo do hlavy, nebo do krku..." Začal Stiles a hleděl na svoje ruce, které měl od coachovi krve.
,,Ale nešlo... a dostane se z toho." Uklidňoval ho Scott.Z dálky se ozvaly sirény. ,,Záchranka asi už jede." Oznámil Aiden. ,,A můj táta." Dodal Stiles a když jsem chvíli poslouchala, slyšela jsem z dálky dvě jedoucí auta, záchranku a policii, šerifa evidentně.
Když auta přijela, záchranka naložila coache a Stiles šel obejmout svýho tátu, což mi přišlo roztomilý, nebudu lhát.
,,Ashley? Scotte?" Ozval se Ethan. ,,Tohle byste měli vidět." Dodal, zatímco stál u kufru Stilesova jeepu, kterým sem Stiles se Scottem očividně přijeli.
Došli jsme k Ethanovy.,,Je to stejný papír, v jakém byl dárek pro coache." Řekl Scott, když se podíval na balící v papír ve Stilesově jeepu.
,,Nedělal tohle Barrow? Bomba naplněná hřebíky, zabalená jako dárek? Kde to tenkrát vybuchlo, když to udělal Barrow?" Zeptal se Ethan a v ruce zatřepal s krabičkou s hřebíky.
No jasně, v dárku pro coache byli hřebíky.... jako v bombě, kterou William Barrow odpálil v nějaké škole, kde údajně viděl děti se svítícíma očima.... evidentně vlkodlaky.
,,V autobuse." Odpověděl Scott.Školní autobus, no jasně. Že by.... Nogitsune v těle Stilese udělal onu bombu? Bože, měli bysme se vrátit ke škole a to hodně rychle.
Jenže Scott to vymyslel jinak. Zavolal do školy, Yukimurovi, tátovi Kiře.
Jasně, že v autobuse onen zabalený dárek byl, a měl ho na klíně shodou náhod kluk jménem Jared.... nervák a kluk, kterej v autobusech zvracel. Ta ironie.Přijeli jsme ke škole ve chvíli, kdy zástupce šerifa, Jordan Parrish, šel do onoho autobusu za Jaredem, aby zjistil, zda je bomba skutečná.
Zástupce vešel do autobusu a všichni jsme chvíli napjatě čekali.
Bože, co to ten Nogitsune vyvádí? A proč tady nemůže být chvíli klid? Beacon Hills je zvláštní tím, že tady prostě nikdy není klid.Po chvíli zástupce šerifa zezadu autobusu přešel až k čelnímu sklu a zevnitř na něj přiložil.... bylo to takový to, co stojí na stole třeba u šerifa, nebo u učitelů.... a bylo na tom napsáno Sheriff Stilinski
,,Nastražil bombu, ale ne tady." Řekl Stilesův táta. Nogitsune nastražil bombu na policejní stanici. Proč si s náma takhle blbě hraje? Je to jako luštit hádanku nějakého přechytralého dítěte, který se nudí.
Šerif okamžitě zavolal na stanici a všechny upozornil na to, že je tam bomba.
Poslouchala jsem, jak s někým ze stanice Šerif telefonuje. A slyšela jsem tam.... Derekův hlas? Co Derek dělá.... pane bože! Derek je na stanici, kde je bomba. Můj bratr je na stanici, kde je bomba.... úplně se mi z toho zamotala hlava.,,Co je?" Zeptal se nechápavě Aiden, kterej stál vedle mě. ,,Derek je... je na stanici." Dostala jsem ze sebe a rozeběhla se přes parkoviště pryč.
,,Ashley!" Zavolal za mnou Aiden. Po chvíli mě i chytil za zápěstí a otočil k sobě. ,,Zavezu tě tam, na motorce..." Okamžitě jsem ho přerušila. ,,Klíčky!" Vyhrkla jsem.
,,Cože?" Nechápal. ,,Dej mi klíčky od tvý motorky! Dělej!" Zavrčela jsem a on si je vyndal z kapsy a podal mi je.
,,Co s nimi chceš..." Rozeběhla jsem se k jeho motorce, ignorujíc jeho otázku. Nasedla jsem na motorku a nastartovala.
ČTEŠ
Síla Haleových
Werewolf#Pokračování příběhu "Další Haleová?" Proč Ashley odešla s Deucalionem? Je to její otec a ona se bála, že by mohla ublížit přátelům a rodině. Ale je jasné, že se vrátí, protože miluje všechny, které opustila. Jenže...co jí v Beacon Hills asi čeká? P...