24. Dostat se mu do hlavy

797 53 2
                                    

Vzbudila jsem ráno u sebe v posteli. Ne, nechtělo se mi do školy a tak jsem nešla.
A poprvé po dlouhé době jsem byla jenom doma a dokonce na notebooku na něco koukala. Teda než.... mi přišla zpráva od Scotta, že Aiden s Lydii našli Stilese někde na parkovišti a vezou ho ke Scottovi domů.

Potom jsem se oblékla a pěšky se vydala směrem Scottův dům.
Venku bylo krásně, svítilo slunce a bylo i docela teplo. Nebýt Nogitsune, nadpřirozena, a vlastně i celého Beacon Hills.... tenhle den bych si užila.

Po chvíli jsem došla ke Scottovi domů a vešla dovnitř. Vešla jsem do obýváku ve chvíli, kdy Stiles chytil Aidna pod krkem a ještě chvíli před tím Stilesovi Alan něco nakapal do krku a Aiden se Scottem Stilese drželi.

,,Odrthněte ho!" Řekl přidušeným hlasem Aiden. Ihned se mi rozzářily oči, přiběhla jsem ke křeslu a pevně chytila Stilesovu ruku, přičemž jsem jeho prsty začala povolovat, i když stěží.
Stiles ho pustil a začala se mu lehce třást ruky.... že mi to nedošlo hned. To, co mu Alan kapal do krku, byl evidentně jed kanimy.
Podepřela jsem Aidena.

,,Jed kanimy, no výborně." Uchechtl se Stiles. Aiden zavrčel a nakročil k němu, ale já ho chytila za zápěstí.
,,Dvojčata prý cítí bolest toho druhého. Snad jsi tu schopnost neztratil." Řekl Stiles, ale už mu kvůli jedu kanimy selhávali hlasivky.
A Aiden se zarazil, stejně tak já. ,,Ó, doufám, že ne. Bude se hodit." Dodal Stiles.

,,Tak dobře, dám ti typ.... Ethan je ve škole." Řekl Stiles, ale hlas už mu silně selhával.
,,Běž!" Řekl ihned Scott. Aiden couvnul a zase se podíval na Stilese.
,,Aidne! Jdi do školy, hned!" Zvýšila jsem hlas a on se okamžitě rozeběhl ke dveřím. Se Scottem jsme na sebe na chvíli podívali a potom své pohledy přesunuly zase na Stilese.
Stiles se začal smát. ,,Snad tam dorazí včas." Dodal a já začínala mít divný pocit v žaludku. Ale věřila jsem, že Aiden svého bratra ochrání.
,,Mám dvojčata rád." Uchechtl se Stiles a mě mezi zuby uniklo tiché zavrčení.

,,Oba vznětlivý, mají vražedné nutkání." Dodal temný Stiles, tentokrát jsem zavrčela o dost hlasitěji.
,,Je s nimi větší sranda než s vámi, co se snažíte zachránit svět." Řekl.
,,Doktore, ochromil jste jeho tělo. Máte něco i na pusu?" Zeptala se Scottova máma.
,,Ano, mám." Přitakal Alan a kusem černé lepící pásky Stilesovi zalepil pusu. A Stiles začal i přes lepenku řvát. Bože, zavře ten Nogitsune někdy pusu? On řve, i když tu pusu má vlastně zavřenou. A pak se začal smát, přestože z něj nevyšel jedinej hlásek. Bylo to vážně děsivý.

,,Kolik času asi máme?" Zeptal se Scott Alana, když byli i s Lydii ve vedlejší místnosti. Seděla jsem na křesla a poslouchala je.
,,To kdybych věděl." Odpověděl Alan a dál pokračoval v proslovu.
,,Ale jestli něco nevymyslíme, budeme potřebovat lepší místo, kde ho držet. Myslím, že když zůstáváme tady, podceňujeme nebezpečí. Je sice ochromený, ale pořád mám takový pocit...." Alan se odmlčel. Vešla jsem do místnosti, kde byli oni tři.
,,Jakoby nás přímo držel v hrsti." Doplnila jsem Alana a on přikývl.

Scott se otočil na Stilese. Melissa mu ošetřovala ránu na břiše, mezitím co Stiles pozoroval nás. Bylo to vážně děsivý.... bože, on byl děsivej. Ten temný pohled Nogitsune, mě děsil.

***

,,Jak změnit jeho tělo?" Zeptala se Lydie Alan, když jí Scott seznámil s tím, co bylo napsané na onom svitku.

,,Pokud jsem to správně přeložil.... hledáme nápravu v něčem, co nemusí být nic víc, než rčení, nebo metafora." Řekl Alan.
,,A co když to Stiles nebude chtít? Nikdy nechtěl být vlkodlak." Ozval se Scott.
Zamyšleně jsem hleděla do stolu kolem kterého jsme stáli, s rukama skříženýma na hrudi. V tomhle měl totiž Scott pravdu. Nemůžeme to udělat, jestliže to Stiles nebude chtít.

,,Co když ho to zachrání?" Zeptala se Lydie. ,,Co když zabije?" Ozval se Alan.
,,Tohle jsem nikdy nedělal... co když ho kousnu a zasáhnou třeba tepnu?" Zeptal se se strachem Scott.
,,Taky nevím, jak na to, ale.... klidně bych to udělal, jestli nebudeš chtít to udělat ty, Scotte." Řekla jsem a byla to pravda.... jestli to Scott bude chtít, klidně Stilese kousnu já.

,,Ten jed už nám dlouho nevydrží. Něco se musí udělat co nejdřív." Ozval se Alan.
,,Znova zavolám Dereka." Povzdechl si Scott. Jednou už jsem totiž Derekovi zkoušela volat já, ale nezvedal mi to. Což bylo vážně super.... musela jsem být tady, kdyby se něco pokazilo, abych pomohla s temným Stilesem. Zároveň jsem chtěla být ve škole, abych zjistila, že jsou Ethan s Aidnem v pohodě. A taky jsem vážně chtěla najít Dereka.

,,Nebo někoho jiného." Navrhla najednou Lydie. Všichni jsme se na Lydii podívali. Doprdele s tím...
,,Já Peterovi zavolám." Povzdechla jsem si a vytáhla mobil.

Začala jsem vytáčet Peterovo číslo a nervózně si kousala spodní ret. Nejradši bych Petera zabila, ne ho žádala o pomoc.
,,Copak se stalo tak veledůležitého, že ty voláš zrovna mě? A nebo ses jen omylem překlikla...?" Ozval se jeho hlas a já slyšela, jak se nadechuje k další větě, ale já už spustila.
,,Přijeď ke Scottovi, hned. Potřebujeme pomoc s temným Stilesem. A poprvé a taky úplně naposledy.... tě prosím, Petere, zachovej se pro jednou, jako někdo jinej, než jako Peter Hale." Řekla jsem a položila to.
Scott na mě koukal s povytažením obočím. ,,No co? Nesnáším ho. A on mě. Je to oboustranný." Řekla jsem a on se mírně uchechtl.

Netrvalo dlouho a ozval se zvonek. Došla jsem ke dveřím a otevřela. Peter se na mě podíval a škodolibě se ušklíbl.... arogantní idiot.

Když jsme Petera pustili dovnitř a seznámili ho s naším plánem Stilese kousnout a tak změnit jeho tělo a dostat z něj Nogitsune.... začal Peter obcházet gauč, na kterém temný Stiles seděl a my čekali, co z Petera vypadne.

,,Nevypadá ani, že by přežil facku, natož pak kousnutí vlkodlaka." Zkonstatoval Peter a postavil se před Stilese.
,,Může to zabrat?" Zeptal se Scott.
,,Tohle je spíš válka mozku, než těla." Odpověděl zamyšleně Peter.
,,Jsou lepší metody, jak jí vyhrát." Dodal Peter. Scott stál skoro těsně u Petera, když k nim přistoupil i Alan. ,,Jaké, metody?" Zeptal se Alan.
Peter chytil Scottovu ruku a prudce s ní trhl, přičemž se Scottovi na rukou objevily drápy.
Přivřela jsem oči, když mi došel Peterův plán.... chce, aby Scott zabodl drápy zezadu do krku Stilese a tak se mu dostal do hlavy... dobrá no, možná se nám ten arogantní blbec bude hodit.
,,Dostat se mu do hlavy." Odpověděl Peter.

Síla HaleovýchKde žijí příběhy. Začni objevovat